Merhabalar, 03.05.2025 tarihinde vivensenin showroomunda 5 kalem ürün siparişinde bulunduk. Ödememizi kredi kartı ile gerçekleştirdik. Bizimle ilgilenen görevli siparişinizi 24 saat içinde iptal edebilirsiniz dedi ve bize verilen sipariş bilgilendirme formunda da yazdı bu iptal hakkını. Ertesi gün yani 04.05.2025 tarihinde ve siparişin üzerinden 24 saat geçmeden siparişimizi hem yazılı hem de sözlü olarak ilettik. Sipariş iptalimizin gerçekleştiği vivense müşteri hizmetleri tarafından telefonla bildirildi ancak %15 kesinti olacağı bildirildi. Bize bu bilgi verilmemişti. Bu durumu ifade ettiğimde "şirket politikamız gereği bu şekilde" diye açıklama yapılıyor. Bizden ne hizmet alındı ki %15 kesinti yapıyorsunuz dediğimde showrromlardan yapılan siparişlerde böyle olduğu, internet sitesinden yapılsaydı ücret kesintisinin olmayacağı söylendi. Biz de muhatabımız olsun diye gittik showroomdan aldık sonuçta, yüzyüze konuşacak biri olur, ürün ile ilgili bir kusur olursa muhatabımızla çözeriz diye düşünerek showroomdan alışveriş yaptık. Kaldı ki biz ürünleri mağazada da görmedik zaten, bilgisayar üzerinden beğendiğimiz ürünlerin siparişlerini girdik. Ürün siparişinden sonraki gün sabah 10:00da da iptal talebimiz iletildi. Yani bu süre içerisinde ne gibi bir hizmet veya lojistik hizmet verildi bize de kesinti yapılıyor. İnternet sitelerinde ilgili kesintinin olacağı ifade ediliyor. Sormak istediğim sırf internet sitesinde böyle bir ifade var diye istediği kesintiyi yapabilir mi? Showroomla iletişime geçtik oradan bir sonuç alamadık. Satış elemanı o bilgiyi resmen saklamış bizden. Hakkımızı nasıl arayabiliriz? Yardımcı olursanız sevinirim.