Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Yetkili servise arıza bildirimiyle başlayan azami tamir süresi ve bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü

KISKANIYORLAR

Vessen VTXM25N Tester
İnceleyen Kulüp
Katılım
19 Ağu 2023
Mesajlar
359
Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği : "Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir."


Azami tamir süresi,yetkili servise bildirimle başlıyor.Örneğin 10 gün sonraya randevu verildi.10.gün sonunda servis geldi ve parça lazım sipariş edeceğiz diye gitti.Giderken yine evrak vermedi.Azami tamir süresi bitimine 10 iş günü kaldı.Kalan 10 iş günüde tamir yapılmadı ve azami tamir süresi geçti diyelim.

Şimdi biz,yetkili servise ilk bildirim yaptığımızı nasıl ispat edeceğiz ? Telefonu açan servis yetkilisi belki kaydı tamamladı.Bu nedenlede servis kaydı açılmadı diyelim,ispatımız nasıl olacak ? (Tek ispat telefonun arama ses kaydı)
 
Sayın hocam mail atsanız? Servisin mail adresine veya genel merkeze, tarihleri belirterek mail atarsanız bir delil olur diye düşünüyorum. “Falan tarihte xxx numarasından ulaşarak tarafınıza (x servise) arızayı bildirdim, falan güne randevu verildi. Randevu tarihinde servis arıza tespitini yapıp parça siparişi verileceğini belirtti. Sürecin hangi aşamada olduğuna dair bilgi almak istiyorum.” Gibi.

Maile cevap da gelirse ne âlâ. Gül gibi kanıt olur. Yasal tamir süresine şu kadar gün kaldı vs diye belirtmeyin bence şu aşamada, maile cevap vermekten imtina etmesinler.
 
Sayın hocam mail atsanız? Servisin mail adresine veya genel merkeze, tarihleri belirterek mail atarsanız bir delil olur diye düşünüyorum. “Falan tarihte xxx numarasından ulaşarak tarafınıza (x servise) arızayı bildirdim, falan güne randevu verildi. Randevu tarihinde servis arıza tespitini yapıp parça siparişi verileceğini belirtti. Sürecin hangi aşamada olduğuna dair bilgi almak istiyorum.” Gibi.

Maile cevap da gelirse ne âlâ. Gül gibi kanıt olur. Yasal tamir süresine şu kadar gün kaldı vs diye belirtmeyin bence şu aşamada, maile cevap vermekten imtina etmesinler.
bu kurguda zaten kurumsal bir firma olmadığı ortaya çıkıyor. Firmaya yazı yollamadan. Telefonun fatura dökümü başvuruda kullanılabilir.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri