Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği : "Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir."
Azami tamir süresi,yetkili servise bildirimle başlıyor.Örneğin 10 gün sonraya randevu verildi.10.gün sonunda servis geldi ve parça lazım sipariş edeceğiz diye gitti.Giderken yine evrak vermedi.Azami tamir süresi bitimine 10 iş günü kaldı.Kalan 10 iş günüde tamir yapılmadı ve azami tamir süresi geçti diyelim.
Şimdi biz,yetkili servise ilk bildirim yaptığımızı nasıl ispat edeceğiz ? Telefonu açan servis yetkilisi belki kaydı tamamladı.Bu nedenlede servis kaydı açılmadı diyelim,ispatımız nasıl olacak ? (Tek ispat telefonun arama ses kaydı)
Azami tamir süresi,yetkili servise bildirimle başlıyor.Örneğin 10 gün sonraya randevu verildi.10.gün sonunda servis geldi ve parça lazım sipariş edeceğiz diye gitti.Giderken yine evrak vermedi.Azami tamir süresi bitimine 10 iş günü kaldı.Kalan 10 iş günüde tamir yapılmadı ve azami tamir süresi geçti diyelim.
Şimdi biz,yetkili servise ilk bildirim yaptığımızı nasıl ispat edeceğiz ? Telefonu açan servis yetkilisi belki kaydı tamamladı.Bu nedenlede servis kaydı açılmadı diyelim,ispatımız nasıl olacak ? (Tek ispat telefonun arama ses kaydı)