Merhaba Öncelikle. Yaşadığım aksilik ve devam eden sıkıntım ayrıca bana bir tecrübe olması içinde fikir ve önerileriniz almak için bu konuyu oluşturdum geri dönüş olursa da sevinirim 
Vatan Pc'den Asus XG27ACS model bir cihaz aldım. İlk aldığım ürün de ölü piksel çıktığı için birebir değişim yaptılar. Aynı modeli tekrar aldım 12.05.2025 tarihinde akşam 20:00 teslim aldım. Bu cihazda ölü piksel testi yapıldı ve ölü piksel çıkmadı. Yeni aldığım cihazda Siyah renkler ve Beyaz renklerde bulanık göstermesi ve ayrıca Siyah rengin Sağ sol Yukarı aşağı fark açılardan bakıldığı taktirde tamamen Kahverengi göstermekteydi. Sabah olur olmaz ilk işim satın aldığım yere gidip ürünün bu şekilde olduğu ölü piksel çıkan cihazda böyle bir sorun olmadığı ifade ettim ve servis kaydı tutuldu. 1 günlük DOA ürünü Bariz belli olan sarım tırak ışık sızması olduğu şeklinde kayıt açtılar. Ürün KVK yetkili servise gitti. Servis bildirimi gelir gelmez KVK sitesinden Not bırak diye bir seçenek var o kısmı ayrıca benim belirttiğim şikayetleri ekleyerek gönderdim fakat oradan bildiriminiz alındı diye sadece bildirim geldi. Ürünün servise girişlerini olduğu resimleri ile v.s güncel olarak takip ettiğim sırada ayrıca da KVK ulaşmaya çalıştım ve 2 saat sonunda ulaştım cihazım vardı bir not bıraktım ayrıca buna da bakılmasını istiyorum ve bilgi almak istediğimi söyleyince de Biz sadece Asus'a bilgi verebiliriz diye açıklayarak daha beni dinlemeden telefon görüşmesi sona erdi. Asus Müşteri hizmetlerini aradım onlarda Vatan PC ile görüşüp onlardan bilgi alabileceğimi söyledi. Orayı aradım oradan da sonuç alamadım ve ürün bu süre zarfında mağazaya tekrar geldi. Müşteri hizmetleri için konuşmaları da yazmak istemedim konu uzamasın diye sadece bir temsilci 3. Cümlesinde tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz diye bir cümle kullanınca çok sinirlendim. Mağaza da sorumlu olan kişiler de aynı benim gördüğüm şikayeti dile getirip tekrar göndermemi söylediler ve Müşteri temas sorumlusu ile sorunları detaylı açıklayıp tekrardan 17.05 de tekrardan servise gitmesi için ürünü teslim almadım ve servise gönderiliyor. Ve ben satın aldığım ürünü daha kullanamadım bile
Bu durum daha sonuçlanmadı ve konuyu belki de erkende mi açtım diye düşüyorum fakat Asus Marka bir cihazı Vatan Pc gibi bir yerden satın alıyorum kvk hakları gereği Satın aldığım ürün hakkında bilgi alamıyor yada ek bir şikayetimi bildiremiyorum. Asus cihazı kendiniz teslim alın ve bizim yönlendirmemiz ile servise iletmeniz daha sağlıklı olur ve biz arada iletişim kurup daha sağlıklı bir yol izleriz demesi mi ? KVK servisinin telefonlarına bakmamasına mı şaşırayım.
Kendim İphone 15 Bir cihaz ile çektiğim görselde var moralim bozulduktan sonra bırakıp sabah olup biran önce satın aldığım mağazaya gitmeyi düşündüğüm için sadece bu görsel mevcut sadece. Bu da doğru bir fotoğraf mı çekerken bir ayar yapmamız gerekiyor mu bilmiyorum ama oda ortamı tamamen karanlık şekilde ışık seviyesinin çok az olduğu bir şekilde çekmiştim. Vatan PC de ürünü servise gönderilmesini beklerken Asus arayıp onlar ile de görüşebileceğimi söylediklerinde Asus'a bu görseli ilettiğim de normal dedi ve sizin de fikirlerinizi alabilir miyim ?
Yaşadıklarımı deneyimimi kısım kısım bu şekilde açıklamaya çalıştım. Ürün 2.kez servise gitmesi için gönderdim ve sonuçlanmadı , Öncesinde hazır olmak ve zaman kaybetmemek için bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim neler yapmalıyım , Müşteri temsilcisinin bana önerisini dikkate alıp Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapabilirsiniz demesine istinaden ; deneyim sahibi olmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilirsiniz sevinirim.

Vatan Pc'den Asus XG27ACS model bir cihaz aldım. İlk aldığım ürün de ölü piksel çıktığı için birebir değişim yaptılar. Aynı modeli tekrar aldım 12.05.2025 tarihinde akşam 20:00 teslim aldım. Bu cihazda ölü piksel testi yapıldı ve ölü piksel çıkmadı. Yeni aldığım cihazda Siyah renkler ve Beyaz renklerde bulanık göstermesi ve ayrıca Siyah rengin Sağ sol Yukarı aşağı fark açılardan bakıldığı taktirde tamamen Kahverengi göstermekteydi. Sabah olur olmaz ilk işim satın aldığım yere gidip ürünün bu şekilde olduğu ölü piksel çıkan cihazda böyle bir sorun olmadığı ifade ettim ve servis kaydı tutuldu. 1 günlük DOA ürünü Bariz belli olan sarım tırak ışık sızması olduğu şeklinde kayıt açtılar. Ürün KVK yetkili servise gitti. Servis bildirimi gelir gelmez KVK sitesinden Not bırak diye bir seçenek var o kısmı ayrıca benim belirttiğim şikayetleri ekleyerek gönderdim fakat oradan bildiriminiz alındı diye sadece bildirim geldi. Ürünün servise girişlerini olduğu resimleri ile v.s güncel olarak takip ettiğim sırada ayrıca da KVK ulaşmaya çalıştım ve 2 saat sonunda ulaştım cihazım vardı bir not bıraktım ayrıca buna da bakılmasını istiyorum ve bilgi almak istediğimi söyleyince de Biz sadece Asus'a bilgi verebiliriz diye açıklayarak daha beni dinlemeden telefon görüşmesi sona erdi. Asus Müşteri hizmetlerini aradım onlarda Vatan PC ile görüşüp onlardan bilgi alabileceğimi söyledi. Orayı aradım oradan da sonuç alamadım ve ürün bu süre zarfında mağazaya tekrar geldi. Müşteri hizmetleri için konuşmaları da yazmak istemedim konu uzamasın diye sadece bir temsilci 3. Cümlesinde tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz diye bir cümle kullanınca çok sinirlendim. Mağaza da sorumlu olan kişiler de aynı benim gördüğüm şikayeti dile getirip tekrar göndermemi söylediler ve Müşteri temas sorumlusu ile sorunları detaylı açıklayıp tekrardan 17.05 de tekrardan servise gitmesi için ürünü teslim almadım ve servise gönderiliyor. Ve ben satın aldığım ürünü daha kullanamadım bile

Bu durum daha sonuçlanmadı ve konuyu belki de erkende mi açtım diye düşüyorum fakat Asus Marka bir cihazı Vatan Pc gibi bir yerden satın alıyorum kvk hakları gereği Satın aldığım ürün hakkında bilgi alamıyor yada ek bir şikayetimi bildiremiyorum. Asus cihazı kendiniz teslim alın ve bizim yönlendirmemiz ile servise iletmeniz daha sağlıklı olur ve biz arada iletişim kurup daha sağlıklı bir yol izleriz demesi mi ? KVK servisinin telefonlarına bakmamasına mı şaşırayım.
Kendim İphone 15 Bir cihaz ile çektiğim görselde var moralim bozulduktan sonra bırakıp sabah olup biran önce satın aldığım mağazaya gitmeyi düşündüğüm için sadece bu görsel mevcut sadece. Bu da doğru bir fotoğraf mı çekerken bir ayar yapmamız gerekiyor mu bilmiyorum ama oda ortamı tamamen karanlık şekilde ışık seviyesinin çok az olduğu bir şekilde çekmiştim. Vatan PC de ürünü servise gönderilmesini beklerken Asus arayıp onlar ile de görüşebileceğimi söylediklerinde Asus'a bu görseli ilettiğim de normal dedi ve sizin de fikirlerinizi alabilir miyim ?
Yaşadıklarımı deneyimimi kısım kısım bu şekilde açıklamaya çalıştım. Ürün 2.kez servise gitmesi için gönderdim ve sonuçlanmadı , Öncesinde hazır olmak ve zaman kaybetmemek için bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim neler yapmalıyım , Müşteri temsilcisinin bana önerisini dikkate alıp Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapabilirsiniz demesine istinaden ; deneyim sahibi olmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilirsiniz sevinirim.