Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima TCL T-PRO Klima kullanim testleri

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
kompresör kapasite kısma ayarı abi
bu durum midea kanadındada gear olarak geçiyor
Şu LG nin ilk çıkardığı %40 -60 öalış gibi kapasite sınırlama mı yani. Ben takılmam açıkcası bu tarz şeylere . Ama şu var şimdilerde karavan veya enerji kısıtlı yerde kullanacaksan sisteme yüklenmesin diye ,hiç yoktan da klima çalışsın adını %40 ile sınırlamak güzel olabilir.
TR de 7000 lik, 5000 lik klima yok
 
Şu LG nin ilk çıkardığı %40 -60 öalış gibi kapasite sınırlama mı yani. Ben takılmam açıkcası bu tarz şeylere . Ama şu var şimdilerde karavan veya enerji kısıtlı yerde kullanacaksan sisteme yüklenmesin diye ,hiç yoktan da klima çalışsın adını %40 ile sınırlamak güzel olabilir.
TR de 7000 lik, 5000 lik klima yok
bunlardada %75~50 şeklinde geçiyor
dediğin gibi tasarruf için iş görebilir
 
Şu LG nin ilk çıkardığı %40 -60 öalış gibi kapasite sınırlama mı yani. Ben takılmam açıkcası bu tarz şeylere . Ama şu var şimdilerde karavan veya enerji kısıtlı yerde kullanacaksan sisteme yüklenmesin diye ,hiç yoktan da klima çalışsın adını %40 ile sınırlamak güzel olabilir.
TR de 7000 lik, 5000 lik klima yok
Ben karavanda split dusunuyorum bu modu açıp akülere yük bindirmemek birde karavan kamp yerlerine gidecegim icin orda 220v mevcut tek endişem dış unite icin karavanın önünde sağlam bir yer yaptirmam gerekiyor
 
Sizin ısı ölçümü yaptığınız yer ile klimanın sensörün algılama yaptığı yer arasında fark olabilir ısı da . Fan hızını kısarsanız cihazın ortma ısısını algılaması da zayıf olur , mümkün olduğunca yüksek fanda kullanın . en azından orta hızlarda. Fan Auto olmazsa klima dış ünite durmaz diye bir şey yok. Fan auto fan hızını otomatik değiştirir sadece . Birde dereceyi yükselttiniz diyelim ,15 dakika bekleyin ,ellemeyim kumandayı. Cihazlar tak diye tepki vermez . Bir süre analiz eder genelde.
üstad tavsiyelerin için teşekkür ediyorum. ortalama 30 dakika bekledim ama cihaz aynı kapasitede soğutmaya devam ediyor. Bu sefer oda 23 derecelere kadar düşüyor ve üşümeye başlıyoruz. bu arada kumandada i-feel özelliğini de açarak kullanıyorum. Haliyle yakınımdaki ısıya göre çalışması gerekmez mi ?
 
üstad tavsiyelerin için teşekkür ediyorum. ortalama 30 dakika bekledim ama cihaz aynı kapasitede soğutmaya devam ediyor. Bu sefer oda 23 derecelere kadar düşüyor ve üşümeye başlıyoruz. bu arada kumandada i-feel özelliğini de açarak kullanıyorum. Haliyle yakınımdaki ısıya göre çalışması gerekmez mi ?
İfeel kullanım alışkanlığını kaydet modu genelde , Flow me kumandayı takip et. Siz İfeel falan seçmeden 26 -27 de çalışrırın. Fan min orta hız da olsun
 
merhaba eski bir konuda adem bey.

Şu yazıyı yazmış bende evde klimada yaşanan sorundan yola çıkarak hesapla ortaya çıkan klima değerinin üstünü almayı düşünüyorum. bu üst değer klimayı alıp gerekirse gear mode ile kullanmak soruna çözüm olmazmı ? Ki tcl de sıcak ve soğukta kullanıldığı belirtilmiş. adem beyin yazısı altta. :

4- Kışlı yazlı nem özellik kısmını anlayamadım. Nem alma özelliği ayrı bir moddur aynen yaz modu veya kış modu gibi ki genelde nem alma modunu kullanmıyorum ben. Sadece test edip sonuçları paylaşıyorum size. Ben AIR MAGIC özelliğini açık tutuyorum, fan ayarım genelde otomatiktedir, özel durumlarda kendim özel bir ayar girerim turbo veya çok sessiz gibi. Yaz modunda GEAR aktifltir bende çünkü klima fazla soğutuyor o soğuk beni rahatsız ettiği için bir nevi dizginlemek adına gear özelliğini %50 veya %75 olarak aktif kullanıyorum. Yaz modunda yatay flap yukarıda sabittir ancak düşey flaplar sağ sol hareket halindedir bende. Kış modunda düşey flaplar aynı şekidle hareket halinde ve yatay flap bu sefer aşağıda doğal olarak. Yatak odası klimam olan XTREME modelinde LED göstergem kapalıdır çünkü ışık uyurken rahatsız ediyor. Boost özelliğini bazen uzun soluklu ev havalandırmalarında kullanıyorum.
 
öncelikle İzmit servisi tam zamanında geldi. Üzerlerinde carrier üniforması mevcuttu.

Tam kurulum 1 saat 15 dakika civarı sürdü.

Vakum 5dakika yapıldı. (kendim söylemedim unutmadan bağladılar pompanın güçlü olduğunu belirttiler)

Boru Bakır.

İşçilikleri harikaydı hatasız bir montaj gerçekleştirdiler.

Vibrasyon takozlarını ilk başta takmıyacaklardı benim hatırlatmam üzerine vibrasyon takozu varmıydı ya felan dediler sonra kendi elimle verdim takmalarını sağladım.

Sağolsunlar elektrik kablosunu kendi imkanlarımla çekmiştim bağlantısınıda yaptılar.
Merhaba hocam. Klima montajına İzmitten gelen servisin adını hatılayormusunuz? Bende İzmitteyim o yüzden sordum. Tam klima alma arifesindeyim. 12000 btu ECA Ecotech le TCL T-pro arasında kaldım. Ayrıca rüzgarsız serinletme ne kadar başarılı oluyor. Bilgi verebilirseniz sevinirim.
 
Merhaba hocam. Klima montajına İzmitten gelen servisin adını hatılayormusunuz? Bende İzmitteyim o yüzden sordum. Tam klima alma arifesindeyim. 12000 btu ECA Ecotech le TCL T-pro arasında kaldım. Ayrıca rüzgarsız serinletme ne kadar başarılı oluyor. Bilgi verebilirseniz sevinirim.
Tek servis geliyor zaten baska yok.
Ruzgarsiz serinletme bence başarili kime gore neye gore dersen eve gelen yaşlilar klima acik oldugunu fark etmiyor onlara direk vurmuyor cunku bide üfleme debisi daha az olduğu icin herhangi bir rahatsizlik hissetmedik. En guzel şeyi gece uyurken odada uyuyorsanjz hic bir turlu hissetmiyorsunuz. 4 ay ben klima altinda uyudum direk tepemde asılı sesini duymuyordum. Servis cok iyi hakkıyla yapiyor kullandiklari vakum makinesi üst düzey gelince goreceksiniz hakkiyla parayaya kiyip almislar yani.
 
Merhabalar, uzun araştırmalar sonucu, her ne kadar servis hizmetinden gerek bu forumdaki arkadaşların gerek diğer tüketicilerin ağzı yanmış olsa da risk alarak bende TCL T-Pro Tac-12CHSD/TPG11I modelini almış bulunmaktayım. Henüz kurulum yaptırmadım, kurulum sürecini ve servis hizmetinin detaylarını diğer kullanıcılara fikir vermesi için burada paylaşacağım. Gaziantep de ikamet etmekteyim merkez de 2 islahiye ilçesinde 1 adet olmak üzere 3 adet servisi bulunuyormuş firmanın. Bu konuda daha önce Gaziantep de TCL klima alan oldu mu ? Servis seçimi konusunda bana destek olur musunuz ? Zira, kurulum sürecinde talihsiz olaylar ile karşılaşmak istemiyorum. Bu arada, @Adem Helvacı Hocam deneyimlerimi bu başlık altında mı paylaşayım? Yoksa konu ile ilgili yeni bir başlık mı açalım?
Fikirleriniz ve paylaşımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
 
Gaziantepten ürün alan vardi forumda fakat aktif degil galiba bence en iyisini yaptiniz tcl urununu alarak sizi mutlu edecegini dusunuyorum kuracaginiz m2 nedir
Merhabalar, uzun araştırmalar sonucu, her ne kadar servis hizmetinden gerek bu forumdaki arkadaşların gerek diğer tüketicilerin ağzı yanmış olsa da risk alarak bende TCL T-Pro Tac-12CHSD/TPG11I modelini almış bulunmaktayım. Henüz kurulum yaptırmadım, kurulum sürecini ve servis hizmetinin detaylarını diğer kullanıcılara fikir vermesi için burada paylaşacağım. Gaziantep de ikamet etmekteyim merkez de 2 islahiye ilçesinde 1 adet olmak üzere 3 adet servisi bulunuyormuş firmanın. Bu konuda daha önce Gaziantep de TCL klima alan oldu mu ? Servis seçimi konusunda bana destek olur musunuz ? Zira, kurulum sürecinde talihsiz olaylar ile karşılaşmak istemiyorum. Bu arada, @Adem Helvacı Hocam deneyimlerimi bu başlık altında mı paylaşayım? Yoksa konu ile ilgili yeni bir başlık mı açalım?
Fikirleriniz ve paylaşımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
 
Merhabalar, uzun araştırmalar sonucu, her ne kadar servis hizmetinden gerek bu forumdaki arkadaşların gerek diğer tüketicilerin ağzı yanmış olsa da risk alarak bende TCL T-Pro Tac-12CHSD/TPG11I modelini almış bulunmaktayım. Henüz kurulum yaptırmadım, kurulum sürecini ve servis hizmetinin detaylarını diğer kullanıcılara fikir vermesi için burada paylaşacağım. Gaziantep de ikamet etmekteyim merkez de 2 islahiye ilçesinde 1 adet olmak üzere 3 adet servisi bulunuyormuş firmanın. Bu konuda daha önce Gaziantep de TCL klima alan oldu mu ? Servis seçimi konusunda bana destek olur musunuz ? Zira, kurulum sürecinde talihsiz olaylar ile karşılaşmak istemiyorum. Bu arada, @Adem Helvacı Hocam deneyimlerimi bu başlık altında mı paylaşayım? Yoksa konu ile ilgili yeni bir başlık mı açalım?
Fikirleriniz ve paylaşımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Hayırlı olsun deneyimlerinizi paylaşmayı ihmal etmeyin 🙏
Yeni konu açabilir dilerseniz buradan devam edersiniz vakum konusuna dikkat edin vakuma gerek yok diyen olursa kurulumu gerçekleştirmesine müsade etmeyin.
 
18m2 oda öğle saatlerinde başlayıp gün boyu güneş alıyor
Gaziantepe bir kere geldim o sıcakta siz nasil ayakta kalabiliyorsunuz hayret ediyorum😅 birde avm nin oradan giderken nizip nizip diye çagiranlardan nefret ediyorum gun icinde 5 kere gectim abi nizipe gidiyon mu diyor yaw kardes gitcek olsam zaten binerim nizipli olan oraya gider zaten he işim gücum yokta nizipe gidecem eee sonra minibusculer fobi birakti bende 😅😅
 
Herkese iyi bayramlar arkadaşlar,
Bende aynı modeli kullanıyorum.Yalniz taktirdigimdan beri sürekli gaz bitme sıkıntısı yaşıyorum.
Geçen yıl ilk kurulum yapıldı ben evde değildim ama servis fisine baktim vakum yapılmış yazıyor İstanbul BB elektronik yaptı montajını.
Bı sure kullandık belki daha az buzlanma sorunu yaşadım.Hem dış ünite borularinda hemde iç ünitede.Sonra servis geldi gaz eksilmiş dendi gaz bastılar fakat oda fazla sürmedi 2 hafta falan.Yine aynı sorun.
Enson 3. Kez gelen arkadaşla beraberdim .Baktı gazı iyi dolduramamislar birde kaçak var dedi hepsini yaptı.Neyse o şekilde biraz daha uzun kullandım.1,5 ay kadar falan zaten havalar soğudu.Kisin sıcak modda bikac kez calistirdim ısıtması iyiydi.
Bu sene çalıştırdım yine iç ünitede buzlanma şu damlacıkları geliyor dış ünite borusunda buzlanma var.
Yine servis kaydı oluşturdum servis ile görüşürken de durumu anlattım sürekli servis çağırıp gaz mı bastiracagim ben dedim.Bu sefer gelip azot basılır tam kaçak vs aranır dedi.Fazla anlamıyorum klima işlerinden.
Şunu sormak istiyorum bu sefer gelip baktıklarında yine aynı problem ile karsilasirsam klimayı değişim yapma hakkım varmıdır ?
Veya nasıl bı yol izlemeliyim değişim mı istemeliyim aynı modelin sıfırını.
Aldigima bin pişman oldum.En son gelen arkadaşta şunu soylemisti en son sorunları cozemeyince beni yönlendiriyorlar.
Birde bazı videoları izlemiştim YouTube dan bu sitenin kanalında.
Klimaların gaz oranı içindeki miktarı gramajli olarak belirtiliyordu gelen arkadaşlar ellerindeki basınç göstergesine göre gaz basıyorlar.
Yine sorun yaşarsam tekrardan kesinlikle bunu devam ettirmek istemiyorum,kesinlikle değişim sıfır aynı model klima ile istiyorum bunda ne gibi haklarımız var bı bilen cevaplayabilir mı ?
 
Herkese iyi bayramlar arkadaşlar,
Bende aynı modeli kullanıyorum.Yalniz taktirdigimdan beri sürekli gaz bitme sıkıntısı yaşıyorum.
Geçen yıl ilk kurulum yapıldı ben evde değildim ama servis fisine baktim vakum yapılmış yazıyor İstanbul BB elektronik yaptı montajını.
Bı sure kullandık belki daha az buzlanma sorunu yaşadım.Hem dış ünite borularinda hemde iç ünitede.Sonra servis geldi gaz eksilmiş dendi gaz bastılar fakat oda fazla sürmedi 2 hafta falan.Yine aynı sorun.
Enson 3. Kez gelen arkadaşla beraberdim .Baktı gazı iyi dolduramamislar birde kaçak var dedi hepsini yaptı.Neyse o şekilde biraz daha uzun kullandım.1,5 ay kadar falan zaten havalar soğudu.Kisin sıcak modda bikac kez calistirdim ısıtması iyiydi.
Bu sene çalıştırdım yine iç ünitede buzlanma şu damlacıkları geliyor dış ünite borusunda buzlanma var.
Yine servis kaydı oluşturdum servis ile görüşürken de durumu anlattım sürekli servis çağırıp gaz mı bastiracagim ben dedim.Bu sefer gelip azot basılır tam kaçak vs aranır dedi.Fazla anlamıyorum klima işlerinden.
Şunu sormak istiyorum bu sefer gelip baktıklarında yine aynı problem ile karsilasirsam klimayı değişim yapma hakkım varmıdır ?
Veya nasıl bı yol izlemeliyim değişim mı istemeliyim aynı modelin sıfırını.
Aldigima bin pişman oldum.En son gelen arkadaşta şunu soylemisti en son sorunları cozemeyince beni yönlendiriyorlar.
Birde bazı videoları izlemiştim YouTube dan bu sitenin kanalında.
Klimaların gaz oranı içindeki miktarı gramajli olarak belirtiliyordu gelen arkadaşlar ellerindeki basınç göstergesine göre gaz basıyorlar.
Yine sorun yaşarsam tekrardan kesinlikle bunu devam ettirmek istemiyorum,kesinlikle değişim sıfır aynı model klima ile istiyorum bunda ne gibi haklarımız var bı bilen cevaplayabilir mı ?
Klimada kaçak olmadığı sürece gaz basılmaz gaz basılacaksa bile kaçak giderilmesi yada bulunduktan sonra kaçak düzeltildikten sonra üreticinin verdiği rakam kadar basılıyor .Keşke ilk sorun yaşandıktan sonra değişim isteseydiniz,diğer forumdaki üyeler haklarınız varsa söyleyecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: yvz
Klimada kaçak olmadığı sürece gaz basılmaz gaz basılacaksa bile kaçak giderilmesi yada bulunduktan sonra kaçak düzeltildikten sonra üreticinin verdiği rakam kadar basılıyor .Keşke ilk sorun yaşandıktan sonra değişim isteseydiniz,diğer forumdaki üyeler haklarınız varsa söyleyecektir.
Yanıtınız için teşekkürler.Bu tür problemde değişim istendiğini bilmiyordumki.Ama bu sefer geldiklerinde yine aynı problem olursa değişim isteyeceğim aynı zamanda yokuş yaparlarsa tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım.Beklerim ben nede olsa mahkeme vs işlemleri için masraflar onlara çıkar.
En sonuncu haricinde ben evde değildim hep eşim vardı oda bilemez insanlar gelip şunu yaptık bunu yaptık diyor bide servis fişi bırakıyorlar.
Bu sefer zaten yapamazlarsa hem değişim isteyeceğim hemde TCL genel merkezine mail de atacağım servis fişlerini de ekleyerek.
Daha önce Daikin kombi de aynını yaptım.
Servis kurulum için geri arama zahmetinde bile bulunmadı kurulum için merkezi aradıktan günler sonra bende japonya merkezine mail attım ardından 1 saat sonra bana dönüş yaptılar sizmi yurt dışına şikayet ettiniz diye izah ettim servislerimiz yoğundur diyor.
Servisiniz yoğun ise adam alsınlar bı randevu oluşturacak adam yokmu.Sonrasinda dönüş yapacaklar dediler 1 saat sonrasında da servis aradı geliyorum dedi.
E hani servisleriniz yoğundu? :)
Normalde 3 yıl olan garantiyide 6 yıl olarak garanti kağıdına işlediler :)
Klimada gaz ile alakalı durumda direkt değişim jatendigini bilsem inanın ikinci kezinde hemen değişim isterdim.
 
Yanıtınız için teşekkürler.Bu tür problemde değişim istendiğini bilmiyordumki.Ama bu sefer geldiklerinde yine aynı problem olursa değişim isteyeceğim aynı zamanda yokuş yaparlarsa tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım.Beklerim ben nede olsa mahkeme vs işlemleri için masraflar onlara çıkar.
En sonuncu haricinde ben evde değildim hep eşim vardı oda bilemez insanlar gelip şunu yaptık bunu yaptık diyor bide servis fişi bırakıyorlar.
Bu sefer zaten yapamazlarsa hem değişim isteyeceğim hemde TCL genel merkezine mail de atacağım servis fişlerini de ekleyerek.
Daha önce Daikin kombi de aynını yaptım.
Servis kurulum için geri arama zahmetinde bile bulunmadı kurulum için merkezi aradıktan günler sonra bende japonya merkezine mail attım ardından 1 saat sonra bana dönüş yaptılar sizmi yurt dışına şikayet ettiniz diye izah ettim servislerimiz yoğundur diyor.
Servisiniz yoğun ise adam alsınlar bı randevu oluşturacak adam yokmu.Sonrasinda dönüş yapacaklar dediler 1 saat sonrasında da servis aradı geliyorum dedi.
E hani servisleriniz yoğundu? :)
Normalde 3 yıl olan garantiyide 6 yıl olarak garanti kağıdına işlediler :)
Klimada gaz ile alakalı durumda direkt değişim jatendigini bilsem inanın ikinci kezinde hemen değişim isterdim.
Tcl malının arkasında mail ile dönüyorlar donmeseler bile sosyal medyadan genel müdürüne yazariz arkandayiz üstad ama direk sorununu cozeceklerdir bence 😅
 
  • Beğen
Tepkiler: yvz
Umarım öyle olur gelen servisten pek umudum yok gibi bilemiyorum.En son gelen arkadaş öyle anlattıki.Baska bı yerde aynı servis arıza tamirine gitmiş bunun anakarti arızalı Onuda cikartamiyoruz vs gibi bişey demişler.O kısmı tam hatırlayamıyorum.Aonra ben gittim dedi öyle bişey yok başka birşeyi var dedi yine ben yaptım diye anlatiyirdu.Yada kendini övmek için kullanıyordu özel numarasını verdi ama aramadım kesinlikle sonuçta garantisi olan cihaz özel olarak neden çağırayım.
Salı gununden sonra bekleyip göreceğiz tekrarında sizinle iletişime geçerim.Bu forumu uzun zamandır takip ediyordum da üye olmamıştım :) Artık buralara uğrarım.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri