herkese selam 01.08.2024 saat 10:30'da tcl servisi teknosa outlet grubundan aldığım Tcl 65 C645 modeli tv'mi kurmaya geldiler.
kutudan çıkardılar ve duvara asmadan önce koltuğa alalım ekranda bir sorun varmı test edicez dediler tamam dedim 4 dakika video izlediler
ve üründe Şift kaplanması olduğunu o yüzden bu ürünü kullanma abi dediler bende ne yapmam lazım dediğimde ilgili arkadaşlar bana
Abi ürünü iade etme güzel bir ürün iyi'de fiyata almıssın zaten ürünün çok küçük bir kusuru olduğunu sadece kaplanan Şift yukarı kaldırılıcak bir parça filan değişmicek dedi.
Bende madem öyle kardeşim size güveniyorum alın götürün dedim tamam dediler ve ürünü kutusuna koyup götürdüler.
ürünü gerçekten kısa sürede getirdiler 03.08.2024 saat 12:30'da ürünü tekrar açtılar test ettiler bir sorun yoktu gerçekten ama bu sefer'de ekranın 4 farklı yerinde toplam 6 tane toplu iğne başı gibi piksel hatası vardı ve ürünün sağ alt tarafa doğru kısımda iç panel'de kırık vardı ama piksel kaybı filan yok neden böyle olduğunu sorduğumda belki şift düzeltirken olmustur dedi ve onlara takılma dedi bende o anda çok işim olduğu için açıkcası geçiştirdim fakat arkadaşlar gidince Ps5 oyun oynarken kırık ve pikseller çok fark ediliyor.
tekrar aradığımda tcl servisini pazartesi arayın bi bakarız dediler yani başından savdı yetkililer şimdi ben nasıl bir yol izlemem lazım biraz üzün oldu ama olayı tam anlamanız adına böyle yazdım k.b lütfen yorumlarınızı bekliyorum...
kutudan çıkardılar ve duvara asmadan önce koltuğa alalım ekranda bir sorun varmı test edicez dediler tamam dedim 4 dakika video izlediler
ve üründe Şift kaplanması olduğunu o yüzden bu ürünü kullanma abi dediler bende ne yapmam lazım dediğimde ilgili arkadaşlar bana
Abi ürünü iade etme güzel bir ürün iyi'de fiyata almıssın zaten ürünün çok küçük bir kusuru olduğunu sadece kaplanan Şift yukarı kaldırılıcak bir parça filan değişmicek dedi.
Bende madem öyle kardeşim size güveniyorum alın götürün dedim tamam dediler ve ürünü kutusuna koyup götürdüler.
ürünü gerçekten kısa sürede getirdiler 03.08.2024 saat 12:30'da ürünü tekrar açtılar test ettiler bir sorun yoktu gerçekten ama bu sefer'de ekranın 4 farklı yerinde toplam 6 tane toplu iğne başı gibi piksel hatası vardı ve ürünün sağ alt tarafa doğru kısımda iç panel'de kırık vardı ama piksel kaybı filan yok neden böyle olduğunu sorduğumda belki şift düzeltirken olmustur dedi ve onlara takılma dedi bende o anda çok işim olduğu için açıkcası geçiştirdim fakat arkadaşlar gidince Ps5 oyun oynarken kırık ve pikseller çok fark ediliyor.
tekrar aradığımda tcl servisini pazartesi arayın bi bakarız dediler yani başından savdı yetkililer şimdi ben nasıl bir yol izlemem lazım biraz üzün oldu ama olayı tam anlamanız adına böyle yazdım k.b lütfen yorumlarınızı bekliyorum...