Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

TCL ÜRÜN PİŞMANLIĞI Lütfen Yardım...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan danbr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

danbr

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
26 Tem 2024
Mesajlar
7
herkese selam 01.08.2024 saat 10:30'da tcl servisi teknosa outlet grubundan aldığım Tcl 65 C645 modeli tv'mi kurmaya geldiler.
kutudan çıkardılar ve duvara asmadan önce koltuğa alalım ekranda bir sorun varmı test edicez dediler tamam dedim 4 dakika video izlediler
ve üründe Şift kaplanması olduğunu o yüzden bu ürünü kullanma abi dediler bende ne yapmam lazım dediğimde ilgili arkadaşlar bana
Abi ürünü iade etme güzel bir ürün iyi'de fiyata almıssın zaten ürünün çok küçük bir kusuru olduğunu sadece kaplanan Şift yukarı kaldırılıcak bir parça filan değişmicek dedi.
Bende madem öyle kardeşim size güveniyorum alın götürün dedim tamam dediler ve ürünü kutusuna koyup götürdüler.

ürünü gerçekten kısa sürede getirdiler 03.08.2024 saat 12:30'da ürünü tekrar açtılar test ettiler bir sorun yoktu gerçekten ama bu sefer'de ekranın 4 farklı yerinde toplam 6 tane toplu iğne başı gibi piksel hatası vardı ve ürünün sağ alt tarafa doğru kısımda iç panel'de kırık vardı ama piksel kaybı filan yok neden böyle olduğunu sorduğumda belki şift düzeltirken olmustur dedi ve onlara takılma dedi bende o anda çok işim olduğu için açıkcası geçiştirdim fakat arkadaşlar gidince Ps5 oyun oynarken kırık ve pikseller çok fark ediliyor.

tekrar aradığımda tcl servisini pazartesi arayın bi bakarız dediler yani başından savdı yetkililer şimdi ben nasıl bir yol izlemem lazım biraz üzün oldu ama olayı tam anlamanız adına böyle yazdım k.b lütfen yorumlarınızı bekliyorum...
 
Hocam outlet ürünü almak başlı başına büyük risk, siz birde bozuk ürünü onarıma yollamışsınız ve başka problemler (ölü piksel) fark etmişsiniz. 1 ölü piksel dahi kusurdur ve iade talep edebiliyor olmanız lazım, değişim olmayabilir çünkü zaten outlet ürünü. İade talep edin kurtulun, bunun içinde servisi çağırıp yazılı olarak rapor isteyin. Onlar 3-5-6 pixel sorun olmaz desede raporda o ölü pikseller yazılsın, THH giderek geçte olsa hakkınızı alın derim.
 
Hocam outlet ürünü almak başlı başına büyük risk, siz birde bozuk ürünü onarıma yollamışsınız ve başka problemler (ölü piksel) fark etmişsiniz. 1 ölü piksel dahi kusurdur ve iade talep edebiliyor olmanız lazım, değişim olmayabilir çünkü zaten outlet ürünü. İade talep edin kurtulun, bunun içinde servisi çağırıp yazılı olarak rapor isteyin. Onlar 3-5-6 pixel sorun olmaz desede raporda o ölü pikseller yazılsın, THH giderek geçte olsa hakkınızı alın derim.
Ürünü 20 bin tl aldım pek durumun olmadığı için servis yoluna gittim tcl servis aradı bugun onlar normal tamir yapamayiz teknosa iade açın dediler sadece bakıcam
 
selam

servis fişi var mı?

Ustalar sorunların fotoğrafını isteyecektir.
Valla tcl ne yaptiğini anlamadim fis falan vermediler sadece whatsapptan resim istediler ve 1 saat önce aradılar bizlik sorun değil teknosayı arayıp iade isteyin dediler teknosayı aradım zorda olsa iade kaydı acıldı bakıcaz surec nasil ağzım bir kere yandı bir daha outlet ve hele hele 0 olsa bile tcl almam
 
Valla tcl ne yaptiğini anlamadim fis falan vermediler sadece whatsapptan resim istediler ve 1 saat önce aradılar bizlik sorun değil teknosayı arayıp iade isteyin dediler teknosayı aradım zorda olsa iade kaydı acıldı bakıcaz surec nasil ağzım bir kere yandı bir daha outlet ve hele hele 0 olsa bile tcl almam
Üstadim outlet ürün farkli sifir ürün farkli üzüntünüzü anliyorum outlet ürünleri 24 saat acik birakiyorlar yoldan geçen parmakliyor fiyat olarak ucuz kaliyor ama işin sonunda mağduriyet cikiyor ortaya haklisiniz bizler aldigimiz tcl ürünlerinden perfomansindan cok memnunuz keske böyle bir sey olmasaymişta yüzünüz gülseymis
 
Üstadim outlet ürün farkli sifir ürün farkli üzüntünüzü anliyorum outlet ürünleri 24 saat acik birakiyorlar yoldan geçen parmakliyor fiyat olarak ucuz kaliyor ama işin sonunda mağduriyet cikiyor ortaya haklisiniz bizler aldigimiz tcl ürünlerinden perfomansindan cok memnunuz keske böyle bir sey olmasaymişta yüzünüz gülseymis
çok teşükkür ederim evet outlet ürün maalesef pişmanlıkmıs durum olmayınca mecbur outlet ürünlere gidiyoruz Allahtah teknosayı aradım yarın gelip ürünü alıcaklar iade yapıcaklar ücreti
 
çok teşükkür ederim evet outlet ürün maalesef pişmanlıkmıs durum olmayınca mecbur outlet ürünlere gidiyoruz Allahtah teknosayı aradım yarın gelip ürünü alıcaklar iade yapıcaklar ücreti
Harikasin üstadim ayni durumu iş arkadaslarim yaşamisti outlet ürününde seni cok iyi anlarim
 
Tcl 55c728 televizyon almistim. Hatta Adem hocamida bu televizyonun inceleme videosuyla tanimistim. Oda televizyonu begenmis ve onermisti. Ilk basta gayet guzeldi. Ancak 6. Ay da kucuk bir kaza sonucu televizyonun ekrani kirildi. Bende garantisi bozulmasin biraz fazla ücret odeyip servisten yaptirayim diye musteri hizmetlerini aradim. Musteri hizmetleri degisim icin ücret teklifi yapacaklarini kayit actiklarini bana donus yapacaklarini söyledi. Buraya kadar hersey normal. Nacak adadin 3-4 gun geçti ses cikmadi. Tekrar aradim durumu anlattim. Durumdan haberleri bile yok. Tekrar kayit actilar ayni seyleri soylediler 5 gun gecti yine ses yok. Yine ben aradim ayni seyler tekrarlandi ve bu surec 1 ay surdu. En az 6-7 kere aramisimdir. Panel ve iscilik ucretini hesaplayip soyleyemediler bile. Bende baktim garantisi bozulsa bile bisey değişmeyecek cunku garanti bir ise yaramiyor gittim disarda paneli değiştirdim. Bunlar yuzunden bosu bosuna 1 ay televizyonsuz kaldim. Paneli degistiginden beri 1 yildan fazla zaman gecti. Hala kullaniyorum televizyonu gayette memnunum ama bir daha bozulursa servisten parasiyla bile hizmet alamiyacagimi düşünüyorum. 1 yil once açtığım 7 tane kayittan hic biri icin hala donus olmadi :ROFLMAO:
 
Tcl 55c728 televizyon almistim. Hatta Adem hocamida bu televizyonun inceleme videosuyla tanimistim. Oda televizyonu begenmis ve onermisti. Ilk basta gayet guzeldi. Ancak 6. Ay da kucuk bir kaza sonucu televizyonun ekrani kirildi. Bende garantisi bozulmasin biraz fazla ücret odeyip servisten yaptirayim diye musteri hizmetlerini aradim. Musteri hizmetleri degisim icin ücret teklifi yapacaklarini kayit actiklarini bana donus yapacaklarini söyledi. Buraya kadar hersey normal. Nacak adadin 3-4 gun geçti ses cikmadi. Tekrar aradim durumu anlattim. Durumdan haberleri bile yok. Tekrar kayit actilar ayni seyleri soylediler 5 gun gecti yine ses yok. Yine ben aradim ayni seyler tekrarlandi ve bu surec 1 ay surdu. En az 6-7 kere aramisimdir. Panel ve iscilik ucretini hesaplayip soyleyemediler bile. Bende baktim garantisi bozulsa bile bisey değişmeyecek cunku garanti bir ise yaramiyor gittim disarda paneli değiştirdim. Bunlar yuzunden bosu bosuna 1 ay televizyonsuz kaldim. Paneli degistiginden beri 1 yildan fazla zaman gecti. Hala kullaniyorum televizyonu gayette memnunum ama bir daha bozulursa servisten parasiyla bile hizmet alamiyacagimi düşünüyorum. 1 yil once açtığım 7 tane kayittan hic biri icin hala donus ol

Tcl 55c728 televizyon almistim. Hatta Adem hocamida bu televizyonun inceleme videosuyla tanimistim. Oda televizyonu begenmis ve onermisti. Ilk basta gayet guzeldi. Ancak 6. Ay da kucuk bir kaza sonucu televizyonun ekrani kirildi. Bende garantisi bozulmasin biraz fazla ücret odeyip servisten yaptirayim diye musteri hizmetlerini aradim. Musteri hizmetleri degisim icin ücret teklifi yapacaklarini kayit actiklarini bana donus yapacaklarini söyledi. Buraya kadar hersey normal. Nacak adadin 3-4 gun geçti ses cikmadi. Tekrar aradim durumu anlattim. Durumdan haberleri bile yok. Tekrar kayit actilar ayni seyleri soylediler 5 gun gecti yine ses yok. Yine ben aradim ayni seyler tekrarlandi ve bu surec 1 ay surdu. En az 6-7 kere aramisimdir. Panel ve iscilik ucretini hesaplayip soyleyemediler bile. Bende baktim garantisi bozulsa bile bisey değişmeyecek cunku garanti bir ise yaramiyor gittim disarda paneli değiştirdim. Bunlar yuzunden bosu bosuna 1 ay televizyonsuz kaldim. Paneli degistiginden beri 1 yildan fazla zaman gecti. Hala kullaniyorum televizyonu gayette memnunum ama bir daha bozulursa servisten parasiyla bile hizmet alamiyacagimi düşünüyorum. 1 yil once açtığım 7 tane kayittan hic biri icin hala donus olmadi :ROFLMAO:
hocam valla doğru ama bu teknosa'nın ben açığını yani bug buldum eğer teknosa ile ilgili ve tcl servisi ile ilgili sorun yasan varsa özelden yazsın söylediğim adımları yapsın eğer kullanıcı hatası yoksa 0 ürün alır.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri