Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

ARÇELİK'İN DÜŞTÜĞÜ REZİL TEKNİK SERVİSLER

Dreamsolo

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
30 Ağu 2024
Mesajlar
2
Merhaba,

Başımda güncel bir problem var. Arçelik'in servislerin elinde nasıl oyuncak olduğunu herkesin bilmesini istedim.

Servisi iyi diye kaliteli marka olsun diye yüksek fiyatlara çıkarak (Vestel'de daha uygundu) Arçelik'ten 9 Ağustos 2024 tarihinde Ade 606-2 G Ankastre Duvar Tipi Davlumbaz aldım. Aldım ama bin pişman oldum.

Önce bir servis (Arçelik'te geçen adı Esenyurt Servisi diye geçiyor) geldi. Bunun priz yeri uygun değil dedi. Şu şekilde olması gerekiyor dedi gösterdi ve gitti. Sonrasında eve elektrikçi çağırıp o servisin istediği şekilde işlem yaptırdım. Sonrasında Arçelik'i aradım istediğiniz şekilde yaptırdım. Gelip ürünü kurabilirsiniz dedim.

20.08.2024 11.00-13.00 saatlerine randevu aldım. Bu sefer Esenyurt Kıraç servisi 4 saat gecikmeli olarak akşam 17.00'de geldi. Bu olmamış ben bu şekilde montajını yapamam dedi sebebini sorduğumda priz yeri uygun değil dedi. Durumu anlattım, sizden önce servis geldi bu şekilde anlattı hatta elektrikçi çağırdım oda evet eski hali yanlışmış eski servis için doğru demiş dedi ama şimdi siz bu uygun değil diyorsunuz dedim oda eski sevis işten anlamıyormuş veya o servis Arçelik servisi değildir sonrasında elektrikçide işten anlamıyormuş benim istediğim gibi yaptırın dedi ve hızlıca aceleleri varmış gibi gittiler zaten 4 saat gecikmeli gelmişlerdi.

Arçelik'i aradım servisler arası sıkıntı yaşadığımı başıma böyle bir şey geldi ve montajını yaptıramıyorum dedim. Onlarda hemen servis yönlendiriyorum randevu alalım dediler bende 2 servis geldiğini ikisininde istekleri farklı ve montajnı yaptıramıyorum dedim ilk gelen servisi yönlendirin dedim tamam dediler. Fakat yine son gelen Kıraç servisini 23.08.2024 13.00-15.00 randevusunu verdiler bu sefer 1 saat gecikmeli olarak geldiler ve bu uygum değil ben bunu yapamam diyip gittiler.

Arçelik'i aradım durumu detaylıca anlattım. Nolur yardımcı olun dedim onlarda haklısınız hemen servis yönlendirelim dediler. Bende lanet olsun bu sefer 2. servisin istediği şekilde elektrikçi çağırıp onun istediği şekilde prizin yerini değiştirdim. 26.08.2024 17.00-19.00'a randevu verdiler. Arkadaşlar geldi yapıp gittiler. Giderkende öyle bi montaj yaptımki istesenizde çıkaramazsınız dediler. Bizde anlamadığımız için sağlam yapmıştır diye teşekkür ettik ama masanın üstünde vidalar vs var bunlar ne dedik. Onlara gerek kalmadı dediler ve gönderdik. Çok şükür montajı yapıldığına sevinmiştim ki onlar gittikten sonra davlumazı çalıştıralım dedik üstünü inceleyelim dedik ne görelim davlumbazın üstündeki havalandırma borusunu kapatan demir parçayı olması gerekenden kısa kesmişler duvara sabitlememişler yani montajını yarım bırakmışlar meğer bizimle dalga geçiyormuş. O masada duran vidalar oraya aitmiş. Randevu saatlerini montaj görünlerini vidaları vs ekte paylaşıyorum.

Arçelik'i tekrar aradım durumu anlattım. Şikayetvar'a görselleriyle durumu yazdım şikayetimi oluşturdum. Arçelik'ten arandım. Görselleri gördük çok özür dileriz hemen servis randevusu ayarlayıp durumu düzeltelim dediler. Bende kesinlikle Kıraç servisini evimde istemiyorum başka servis yönlendirilmesini rica ettim. Onlarda tamam diyip başka servis için 28.08.2024 15.00-17.00'ye randevu verdiler. Randevu saati geldi geçti kimse gelmedi. Arçelik'i aradım servis gelmedi dedim. Onlarda sizi kısa süre içerisinde arayacağım dedi ve 15dk sonra farklı olan servisin gelmeyeceğini o yarım yapılan işi yarım yapan servisin düzeltmesi gerektiğini söylemişler. Bende sakinliğimi koruyarak lütfen Kıraç servisi dışında bana bi servis gönderin ürünün montajını lütfen yapın dedim. Onlarda yok özellikle başka bir servisten ricada bulunacağız ve yönlendireceğiz dediler. 30.08.2024 11.00-13.00 tarihine randevu oluşturdular. Peki bilin bakalım ne oldu kimse gelmedi. Merkezi aradım bilgi istiyorum kimse gelmedi dedim. Servisi arayacaklarını size bilgi vermelerini isteyeceğiz dediler. Ve aradan saatler geçti 1 gün geçti kimse aramadı. Belki sizin aracalığınızla yaşadığımız mağduriyeti kimse yaşamasın diye paylaşırsan çok sevinirim.

15 Ağustos'da teslim edilen ürünü 31 Ağustos oldu hala montajını yaptıramadık ve kullanamıyoruz.
 

Ekli dosyalar

  • yarım bırakılan davlumbaz üstü metal parça.jpg
    yarım bırakılan davlumbaz üstü metal parça.jpg
    83.7 KB · Görüntüleme: 116
  • fazla kesilen parça.jpg
    fazla kesilen parça.jpg
    120.8 KB · Görüntüleme: 112
  • Servis Randevuları 2.png
    Servis Randevuları 2.png
    158.3 KB · Görüntüleme: 104
  • Servis Randevuları 1.png
    Servis Randevuları 1.png
    203.4 KB · Görüntüleme: 93
  • 09.08.2024 SİPARİŞ TARİHİ.png
    09.08.2024 SİPARİŞ TARİHİ.png
    21.2 KB · Görüntüleme: 90
  • evin içindeki montajı yapılacak yer..jpg
    evin içindeki montajı yapılacak yer..jpg
    100.4 KB · Görüntüleme: 82
  • montaj için gerekli vidalar.jpg
    montaj için gerekli vidalar.jpg
    127.2 KB · Görüntüleme: 131
ocağa yanlış hatırlamıyorsam 75 cm mesafe olmalı üstten havalandırma borusu kapatmaları için gerekli o parça 75 cm mesafeyi sağladıktan sonra acık gelen yeri o metal parçayı kesip koyuyorlar(ücreti mukabilinde ) ellerinde kesecek alet yoksa veya sizden para istemediyse takmadan gitmişlerdir. parça fazlalıkta olabilir
 
Son düzenleme:
Merhaba

geçmiş olsun.

Son isteğinizi anlayamadım. Davlumbaz dış dekoratif yerleştirmede bir sorun göremedim. Mobilyada tek parça tabaka taç konmuş. ve saç uygun boyda kesilmiş. Mobilyacıya taç yerini kestirirseniz daha yukarıya dekoratif baca ilerler.

60 boy asma dolap yerine 90lık yapılsa ve seramik örülse tam parça kullanılırdı.

Bahar temizliğinde rahat çıkması için pay var. fayans ve paslanmazı temizlemek için çıkarıp takma durumuna uygun.

Bu Vestel olsada değişmezdi.
 
p
Merhaba,

Başımda güncel bir problem var. Arçelik'in servislerin elinde nasıl oyuncak olduğunu herkesin bilmesini istedim.

Servisi iyi diye kaliteli marka olsun diye yüksek fiyatlara çıkarak (Vestel'de daha uygundu) Arçelik'ten 9 Ağustos 2024 tarihinde Ade 606-2 G Ankastre Duvar Tipi Davlumbaz aldım. Aldım ama bin pişman oldum.

Önce bir servis (Arçelik'te geçen adı Esenyurt Servisi diye geçiyor) geldi. Bunun priz yeri uygun değil dedi. Şu şekilde olması gerekiyor dedi gösterdi ve gitti. Sonrasında eve elektrikçi çağırıp o servisin istediği şekilde işlem yaptırdım. Sonrasında Arçelik'i aradım istediğiniz şekilde yaptırdım. Gelip ürünü kurabilirsiniz dedim.

20.08.2024 11.00-13.00 saatlerine randevu aldım. Bu sefer Esenyurt Kıraç servisi 4 saat gecikmeli olarak akşam 17.00'de geldi. Bu olmamış ben bu şekilde montajını yapamam dedi sebebini sorduğumda priz yeri uygun değil dedi. Durumu anlattım, sizden önce servis geldi bu şekilde anlattı hatta elektrikçi çağırdım oda evet eski hali yanlışmış eski servis için doğru demiş dedi ama şimdi siz bu uygun değil diyorsunuz dedim oda eski sevis işten anlamıyormuş veya o servis Arçelik servisi değildir sonrasında elektrikçide işten anlamıyormuş benim istediğim gibi yaptırın dedi ve hızlıca aceleleri varmış gibi gittiler zaten 4 saat gecikmeli gelmişlerdi.

Arçelik'i aradım servisler arası sıkıntı yaşadığımı başıma böyle bir şey geldi ve montajını yaptıramıyorum dedim. Onlarda hemen servis yönlendiriyorum randevu alalım dediler bende 2 servis geldiğini ikisininde istekleri farklı ve montajnı yaptıramıyorum dedim ilk gelen servisi yönlendirin dedim tamam dediler. Fakat yine son gelen Kıraç servisini 23.08.2024 13.00-15.00 randevusunu verdiler bu sefer 1 saat gecikmeli olarak geldiler ve bu uygum değil ben bunu yapamam diyip gittiler.

Arçelik'i aradım durumu detaylıca anlattım. Nolur yardımcı olun dedim onlarda haklısınız hemen servis yönlendirelim dediler. Bende lanet olsun bu sefer 2. servisin istediği şekilde elektrikçi çağırıp onun istediği şekilde prizin yerini değiştirdim. 26.08.2024 17.00-19.00'a randevu verdiler. Arkadaşlar geldi yapıp gittiler. Giderkende öyle bi montaj yaptımki istesenizde çıkaramazsınız dediler. Bizde anlamadığımız için sağlam yapmıştır diye teşekkür ettik ama masanın üstünde vidalar vs var bunlar ne dedik. Onlara gerek kalmadı dediler ve gönderdik. Çok şükür montajı yapıldığına sevinmiştim ki onlar gittikten sonra davlumazı çalıştıralım dedik üstünü inceleyelim dedik ne görelim davlumbazın üstündeki havalandırma borusunu kapatan demir parçayı olması gerekenden kısa kesmişler duvara sabitlememişler yani montajını yarım bırakmışlar meğer bizimle dalga geçiyormuş. O masada duran vidalar oraya aitmiş. Randevu saatlerini montaj görünlerini vidaları vs ekte paylaşıyorum.

Arçelik'i tekrar aradım durumu anlattım. Şikayetvar'a görselleriyle durumu yazdım şikayetimi oluşturdum. Arçelik'ten arandım. Görselleri gördük çok özür dileriz hemen servis randevusu ayarlayıp durumu düzeltelim dediler. Bende kesinlikle Kıraç servisini evimde istemiyorum başka servis yönlendirilmesini rica ettim. Onlarda tamam diyip başka servis için 28.08.2024 15.00-17.00'ye randevu verdiler. Randevu saati geldi geçti kimse gelmedi. Arçelik'i aradım servis gelmedi dedim. Onlarda sizi kısa süre içerisinde arayacağım dedi ve 15dk sonra farklı olan servisin gelmeyeceğini o yarım yapılan işi yarım yapan servisin düzeltmesi gerektiğini söylemişler. Bende sakinliğimi koruyarak lütfen Kıraç servisi dışında bana bi servis gönderin ürünün montajını lütfen yapın dedim. Onlarda yok özellikle başka bir servisten ricada bulunacağız ve yönlendireceğiz dediler. 30.08.2024 11.00-13.00 tarihine randevu oluşturdular. Peki bilin bakalım ne oldu kimse gelmedi. Merkezi aradım bilgi istiyorum kimse gelmedi dedim. Servisi arayacaklarını size bilgi vermelerini isteyeceğiz dediler. Ve aradan saatler geçti 1 gün geçti kimse aramadı. Belki sizin aracalığınızla yaşadığımız mağduriyeti kimse yaşamasın diye paylaşırsan çok sevinirim.

15 Ağustos'da teslim edilen ürünü 31 Ağustos oldu hala montajını yaptıramadık ve kullanamıyoruz.
o prizi orda kim istedi ki?Ben kaç tane davlumbaz aspiratör taktım hepsine dişi priz takıp dolap üzerinde bıraktım acil durumlarda sökülmesi kolay olsun diye.

ayrıca o boşluğu ben de olsam istemem ,onu ayarlamak çok zor olmasa gerek.Benim vestel davlumbazı takarken özellikle belirtmeme rağmen elektrik borusunu denklediler aşağıdan şalteri kaldırıp yukarı çıkana kadar montaj bitmişti.Ertesi gün eşimle söktüm bir baktım vidayı geri çekmişler kablolar içinde Allah a emanet duruyor sonra hepsini yeniledim.az yandan deldim tekrardan.
 
Arkadaşlar yüksek tavandan dolayı o parça uzun oluyor. Mutfağa göre tavan göre kesiliyor. Bunda sıkıntı yok. Adamlar onu oraya atıp gittiler. Sabitleme için 7 numaralrı görsel onun aparatları var. Arçelik fotoğrafları görünce arayıp özür diledi başka servis yönlendirdi. Onlarda evet montaj eksik yapılmış fakar onu kim eksik yaptıysa o servis gelecek işini tamamlayacak dedi.
 
aynısı benim başımda geldi. mutfak tadilatı yaptırıyorum arçelik ankastre set aldım. tadilat sırasında yetkili servisi aradım, fotograf attım dedim ki bakın ben tadilat yaptırıyorum fiş yeri neresi uygun söyleyin ki montaj sırasında sorun çıkmasın ve fayanscım elektrikçim ona göre çalışşsın.

defalarca aradım şikayet var'a yazdım yetkili servis şube'yi aradım dönüş yapmadılar. bende kafama göre uygun yere priz çektirdim.

montaj günü geldi ve servis elemanı kafadan priz yeri olmaz dedi. sinirlendim ben sizi kaç defa aradım priz yeri söyleyin diyince, servis elemanı keşif istiyecektiniz diyince. açtım telefondan attığım fotografları aramaları ve servis kayıtlarını aramalarını gösterdim.

sen ne anlatıyorsun bu kadar arama fotograf niçindi diyince elamanın yüzü düştü sesini çıkarmadı. çünkü % 100 haklıyım.

sonra sizin bu duvar perde beton üstü yalıtım var montaj olmaz, vidamız küçük diyince ne anlatıyorsunuz köpük duvarın arkası perde beton. uzun vida atın yok olmaz. siz mdf levhayı köşebentler ile mutfak dolaplarına monte ettirin bizi öyle çağırın diyip evden kaçtılar.

kendi imkanlarımla monte ettim davlumbazı. arçelik'e şikayet ettim bunları zerre umursamadılar. yetkili servisler adeta derebeylik ağalık düzeni kurmuşlar. arçelik alırken kafamda ki imaj heryerde servisleri var yerli milli firma dedim ama hayal kırıklığı.

bugunde fırının içi boyası atıyor servis geldi notunu aldı gitti. 4200 lira fatura kesmiş bana söylemeden sms olarak geldi. müşteri hizmetleri size dönüş yapılacak diyor umarım öyle bir yanlış yapmazlar. 6 sene daha garantisi olan fırına 1/3 fiyatında parça degişim bedeli faturası kesilmiş.
 
aynısı benim başımda geldi. mutfak tadilatı yaptırıyorum arçelik ankastre set aldım. tadilat sırasında yetkili servisi aradım, fotograf attım dedim ki bakın ben tadilat yaptırıyorum fiş yeri neresi uygun söyleyin ki montaj sırasında sorun çıkmasın ve fayanscım elektrikçim ona göre çalışşsın.

defalarca aradım şikayet var'a yazdım yetkili servis şube'yi aradım dönüş yapmadılar. bende kafama göre uygun yere priz çektirdim.

montaj günü geldi ve servis elemanı kafadan priz yeri olmaz dedi. sinirlendim ben sizi kaç defa aradım priz yeri söyleyin diyince, servis elemanı keşif istiyecektiniz diyince. açtım telefondan attığım fotografları aramaları ve servis kayıtlarını aramalarını gösterdim.

sen ne anlatıyorsun bu kadar arama fotograf niçindi diyince elamanın yüzü düştü sesini çıkarmadı. çünkü % 100 haklıyım.

sonra sizin bu duvar perde beton üstü yalıtım var montaj olmaz, vidamız küçük diyince ne anlatıyorsunuz köpük duvarın arkası perde beton. uzun vida atın yok olmaz. siz mdf levhayı köşebentler ile mutfak dolaplarına monte ettirin bizi öyle çağırın diyip evden kaçtılar.

kendi imkanlarımla monte ettim davlumbazı. arçelik'e şikayet ettim bunları zerre umursamadılar. yetkili servisler adeta derebeylik ağalık düzeni kurmuşlar. arçelik alırken kafamda ki imaj heryerde servisleri var yerli milli firma dedim ama hayal kırıklığı.

bugunde fırının içi boyası atıyor servis geldi notunu aldı gitti. 4200 lira fatura kesmiş bana söylemeden sms olarak geldi. müşteri hizmetleri size dönüş yapılacak diyor umarım öyle bir yanlış yapmazlar. 6 sene daha garantisi olan fırına 1/3 fiyatında parça degişim bedeli faturası kesilmiş.
Tüketici Hakem Heyeti'ne verin fırınınızla ilgili durumu.
 
aynısı benim başımda geldi. mutfak tadilatı yaptırıyorum arçelik ankastre set aldım. tadilat sırasında yetkili servisi aradım, fotograf attım dedim ki bakın ben tadilat yaptırıyorum fiş yeri neresi uygun söyleyin ki montaj sırasında sorun çıkmasın ve fayanscım elektrikçim ona göre çalışşsın.

defalarca aradım şikayet var'a yazdım yetkili servis şube'yi aradım dönüş yapmadılar. bende kafama göre uygun yere priz çektirdim.

montaj günü geldi ve servis elemanı kafadan priz yeri olmaz dedi. sinirlendim ben sizi kaç defa aradım priz yeri söyleyin diyince, servis elemanı keşif istiyecektiniz diyince. açtım telefondan attığım fotografları aramaları ve servis kayıtlarını aramalarını gösterdim.

sen ne anlatıyorsun bu kadar arama fotograf niçindi diyince elamanın yüzü düştü sesini çıkarmadı. çünkü % 100 haklıyım.

sonra sizin bu duvar perde beton üstü yalıtım var montaj olmaz, vidamız küçük diyince ne anlatıyorsunuz köpük duvarın arkası perde beton. uzun vida atın yok olmaz. siz mdf levhayı köşebentler ile mutfak dolaplarına monte ettirin bizi öyle çağırın diyip evden kaçtılar.

kendi imkanlarımla monte ettim davlumbazı. arçelik'e şikayet ettim bunları zerre umursamadılar. yetkili servisler adeta derebeylik ağalık düzeni kurmuşlar. arçelik alırken kafamda ki imaj heryerde servisleri var yerli milli firma dedim ama hayal kırıklığı.

bugunde fırının içi boyası atıyor servis geldi notunu aldı gitti. 4200 lira fatura kesmiş bana söylemeden sms olarak geldi. müşteri hizmetleri size dönüş yapılacak diyor umarım öyle bir yanlış yapmazlar. 6 sene daha garantisi olan fırına 1/3 fiyatında parça degişim bedeli faturası kesilmiş.
Servisleri derebeyi yapan zaten firmaların kendisi.
Servisler ne kadar çok cihazı garanti dışı bırakırsa firmaların o kadar çok işine geliyor.
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri