Merhaba,
Başımda güncel bir problem var. Arçelik'in servislerin elinde nasıl oyuncak olduğunu herkesin bilmesini istedim.
Servisi iyi diye kaliteli marka olsun diye yüksek fiyatlara çıkarak (Vestel'de daha uygundu) Arçelik'ten 9 Ağustos 2024 tarihinde Ade 606-2 G Ankastre Duvar Tipi Davlumbaz aldım. Aldım ama bin pişman oldum.
Önce bir servis (Arçelik'te geçen adı Esenyurt Servisi diye geçiyor) geldi. Bunun priz yeri uygun değil dedi. Şu şekilde olması gerekiyor dedi gösterdi ve gitti. Sonrasında eve elektrikçi çağırıp o servisin istediği şekilde işlem yaptırdım. Sonrasında Arçelik'i aradım istediğiniz şekilde yaptırdım. Gelip ürünü kurabilirsiniz dedim.
20.08.2024 11.00-13.00 saatlerine randevu aldım. Bu sefer Esenyurt Kıraç servisi 4 saat gecikmeli olarak akşam 17.00'de geldi. Bu olmamış ben bu şekilde montajını yapamam dedi sebebini sorduğumda priz yeri uygun değil dedi. Durumu anlattım, sizden önce servis geldi bu şekilde anlattı hatta elektrikçi çağırdım oda evet eski hali yanlışmış eski servis için doğru demiş dedi ama şimdi siz bu uygun değil diyorsunuz dedim oda eski sevis işten anlamıyormuş veya o servis Arçelik servisi değildir sonrasında elektrikçide işten anlamıyormuş benim istediğim gibi yaptırın dedi ve hızlıca aceleleri varmış gibi gittiler zaten 4 saat gecikmeli gelmişlerdi.
Arçelik'i aradım servisler arası sıkıntı yaşadığımı başıma böyle bir şey geldi ve montajını yaptıramıyorum dedim. Onlarda hemen servis yönlendiriyorum randevu alalım dediler bende 2 servis geldiğini ikisininde istekleri farklı ve montajnı yaptıramıyorum dedim ilk gelen servisi yönlendirin dedim tamam dediler. Fakat yine son gelen Kıraç servisini 23.08.2024 13.00-15.00 randevusunu verdiler bu sefer 1 saat gecikmeli olarak geldiler ve bu uygum değil ben bunu yapamam diyip gittiler.
Arçelik'i aradım durumu detaylıca anlattım. Nolur yardımcı olun dedim onlarda haklısınız hemen servis yönlendirelim dediler. Bende lanet olsun bu sefer 2. servisin istediği şekilde elektrikçi çağırıp onun istediği şekilde prizin yerini değiştirdim. 26.08.2024 17.00-19.00'a randevu verdiler. Arkadaşlar geldi yapıp gittiler. Giderkende öyle bi montaj yaptımki istesenizde çıkaramazsınız dediler. Bizde anlamadığımız için sağlam yapmıştır diye teşekkür ettik ama masanın üstünde vidalar vs var bunlar ne dedik. Onlara gerek kalmadı dediler ve gönderdik. Çok şükür montajı yapıldığına sevinmiştim ki onlar gittikten sonra davlumazı çalıştıralım dedik üstünü inceleyelim dedik ne görelim davlumbazın üstündeki havalandırma borusunu kapatan demir parçayı olması gerekenden kısa kesmişler duvara sabitlememişler yani montajını yarım bırakmışlar meğer bizimle dalga geçiyormuş. O masada duran vidalar oraya aitmiş. Randevu saatlerini montaj görünlerini vidaları vs ekte paylaşıyorum.
Arçelik'i tekrar aradım durumu anlattım. Şikayetvar'a görselleriyle durumu yazdım şikayetimi oluşturdum. Arçelik'ten arandım. Görselleri gördük çok özür dileriz hemen servis randevusu ayarlayıp durumu düzeltelim dediler. Bende kesinlikle Kıraç servisini evimde istemiyorum başka servis yönlendirilmesini rica ettim. Onlarda tamam diyip başka servis için 28.08.2024 15.00-17.00'ye randevu verdiler. Randevu saati geldi geçti kimse gelmedi. Arçelik'i aradım servis gelmedi dedim. Onlarda sizi kısa süre içerisinde arayacağım dedi ve 15dk sonra farklı olan servisin gelmeyeceğini o yarım yapılan işi yarım yapan servisin düzeltmesi gerektiğini söylemişler. Bende sakinliğimi koruyarak lütfen Kıraç servisi dışında bana bi servis gönderin ürünün montajını lütfen yapın dedim. Onlarda yok özellikle başka bir servisten ricada bulunacağız ve yönlendireceğiz dediler. 30.08.2024 11.00-13.00 tarihine randevu oluşturdular. Peki bilin bakalım ne oldu kimse gelmedi. Merkezi aradım bilgi istiyorum kimse gelmedi dedim. Servisi arayacaklarını size bilgi vermelerini isteyeceğiz dediler. Ve aradan saatler geçti 1 gün geçti kimse aramadı. Belki sizin aracalığınızla yaşadığımız mağduriyeti kimse yaşamasın diye paylaşırsan çok sevinirim.
15 Ağustos'da teslim edilen ürünü 31 Ağustos oldu hala montajını yaptıramadık ve kullanamıyoruz.
Başımda güncel bir problem var. Arçelik'in servislerin elinde nasıl oyuncak olduğunu herkesin bilmesini istedim.
Servisi iyi diye kaliteli marka olsun diye yüksek fiyatlara çıkarak (Vestel'de daha uygundu) Arçelik'ten 9 Ağustos 2024 tarihinde Ade 606-2 G Ankastre Duvar Tipi Davlumbaz aldım. Aldım ama bin pişman oldum.
Önce bir servis (Arçelik'te geçen adı Esenyurt Servisi diye geçiyor) geldi. Bunun priz yeri uygun değil dedi. Şu şekilde olması gerekiyor dedi gösterdi ve gitti. Sonrasında eve elektrikçi çağırıp o servisin istediği şekilde işlem yaptırdım. Sonrasında Arçelik'i aradım istediğiniz şekilde yaptırdım. Gelip ürünü kurabilirsiniz dedim.
20.08.2024 11.00-13.00 saatlerine randevu aldım. Bu sefer Esenyurt Kıraç servisi 4 saat gecikmeli olarak akşam 17.00'de geldi. Bu olmamış ben bu şekilde montajını yapamam dedi sebebini sorduğumda priz yeri uygun değil dedi. Durumu anlattım, sizden önce servis geldi bu şekilde anlattı hatta elektrikçi çağırdım oda evet eski hali yanlışmış eski servis için doğru demiş dedi ama şimdi siz bu uygun değil diyorsunuz dedim oda eski sevis işten anlamıyormuş veya o servis Arçelik servisi değildir sonrasında elektrikçide işten anlamıyormuş benim istediğim gibi yaptırın dedi ve hızlıca aceleleri varmış gibi gittiler zaten 4 saat gecikmeli gelmişlerdi.
Arçelik'i aradım servisler arası sıkıntı yaşadığımı başıma böyle bir şey geldi ve montajını yaptıramıyorum dedim. Onlarda hemen servis yönlendiriyorum randevu alalım dediler bende 2 servis geldiğini ikisininde istekleri farklı ve montajnı yaptıramıyorum dedim ilk gelen servisi yönlendirin dedim tamam dediler. Fakat yine son gelen Kıraç servisini 23.08.2024 13.00-15.00 randevusunu verdiler bu sefer 1 saat gecikmeli olarak geldiler ve bu uygum değil ben bunu yapamam diyip gittiler.
Arçelik'i aradım durumu detaylıca anlattım. Nolur yardımcı olun dedim onlarda haklısınız hemen servis yönlendirelim dediler. Bende lanet olsun bu sefer 2. servisin istediği şekilde elektrikçi çağırıp onun istediği şekilde prizin yerini değiştirdim. 26.08.2024 17.00-19.00'a randevu verdiler. Arkadaşlar geldi yapıp gittiler. Giderkende öyle bi montaj yaptımki istesenizde çıkaramazsınız dediler. Bizde anlamadığımız için sağlam yapmıştır diye teşekkür ettik ama masanın üstünde vidalar vs var bunlar ne dedik. Onlara gerek kalmadı dediler ve gönderdik. Çok şükür montajı yapıldığına sevinmiştim ki onlar gittikten sonra davlumazı çalıştıralım dedik üstünü inceleyelim dedik ne görelim davlumbazın üstündeki havalandırma borusunu kapatan demir parçayı olması gerekenden kısa kesmişler duvara sabitlememişler yani montajını yarım bırakmışlar meğer bizimle dalga geçiyormuş. O masada duran vidalar oraya aitmiş. Randevu saatlerini montaj görünlerini vidaları vs ekte paylaşıyorum.
Arçelik'i tekrar aradım durumu anlattım. Şikayetvar'a görselleriyle durumu yazdım şikayetimi oluşturdum. Arçelik'ten arandım. Görselleri gördük çok özür dileriz hemen servis randevusu ayarlayıp durumu düzeltelim dediler. Bende kesinlikle Kıraç servisini evimde istemiyorum başka servis yönlendirilmesini rica ettim. Onlarda tamam diyip başka servis için 28.08.2024 15.00-17.00'ye randevu verdiler. Randevu saati geldi geçti kimse gelmedi. Arçelik'i aradım servis gelmedi dedim. Onlarda sizi kısa süre içerisinde arayacağım dedi ve 15dk sonra farklı olan servisin gelmeyeceğini o yarım yapılan işi yarım yapan servisin düzeltmesi gerektiğini söylemişler. Bende sakinliğimi koruyarak lütfen Kıraç servisi dışında bana bi servis gönderin ürünün montajını lütfen yapın dedim. Onlarda yok özellikle başka bir servisten ricada bulunacağız ve yönlendireceğiz dediler. 30.08.2024 11.00-13.00 tarihine randevu oluşturdular. Peki bilin bakalım ne oldu kimse gelmedi. Merkezi aradım bilgi istiyorum kimse gelmedi dedim. Servisi arayacaklarını size bilgi vermelerini isteyeceğiz dediler. Ve aradan saatler geçti 1 gün geçti kimse aramadı. Belki sizin aracalığınızla yaşadığımız mağduriyeti kimse yaşamasın diye paylaşırsan çok sevinirim.
15 Ağustos'da teslim edilen ürünü 31 Ağustos oldu hala montajını yaptıramadık ve kullanamıyoruz.
Ekli dosyalar
-
yarım bırakılan davlumbaz üstü metal parça.jpg83.7 KB · Görüntüleme: 116
-
fazla kesilen parça.jpg120.8 KB · Görüntüleme: 112
-
Servis Randevuları 2.png158.3 KB · Görüntüleme: 104
-
Servis Randevuları 1.png203.4 KB · Görüntüleme: 93
-
09.08.2024 SİPARİŞ TARİHİ.png21.2 KB · Görüntüleme: 90
-
evin içindeki montajı yapılacak yer..jpg100.4 KB · Görüntüleme: 82
-
montaj için gerekli vidalar.jpg127.2 KB · Görüntüleme: 131