- Marka Model Bilgisi
- vestel
Merhaba arkadaşlar,
Yeni üye oldum ve sizlere bir sorum olacak. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Yaklaşık 3 hafta önce Vestel 75QG9840 Ultra HD (4K) televizyon satın aldım. Satın alırken televizyonun 16 GB depolama alanına sahip olduğu söylendi. Ancak bugün kontrol ettiğimde 4 GB olarak göründüğünü fark ettim. AIDA64 programıyla da doğruladım ve aynı şekilde 4 GB olarak gösteriliyor.
Bunun yanı sıra, televizyonu aldıktan 3 gün sonra bulutlanma (clouding) sorunu yaşadım. Akşamları fazla televizyon izlemediğim için durumu geç fark ettim. Servisi aradım, geldiler fakat oldukça ilgisiz bir yaklaşım sergilediler. Panelin henüz oturmadığını iddia ederek ekranıma sertçe vurdu. Bu duruma tepki gösterdim, ancak yine de bir çözüm sunmadılar ve servis ücreti olarak 600 TL talep edip gittiler.
Bu konu hakkında araştırma yaparken Adem Helvacı hocamın bulutlanma ile ilgili videolarını da izledim. Anlattıkları oldukça bilgilendirici ve benim yaşadığım sorunla birebir örtüşüyor.
Şimdi ne yapmam gerektiği konusunda kararsızım:
Tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Yeni üye oldum ve sizlere bir sorum olacak. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Yaklaşık 3 hafta önce Vestel 75QG9840 Ultra HD (4K) televizyon satın aldım. Satın alırken televizyonun 16 GB depolama alanına sahip olduğu söylendi. Ancak bugün kontrol ettiğimde 4 GB olarak göründüğünü fark ettim. AIDA64 programıyla da doğruladım ve aynı şekilde 4 GB olarak gösteriliyor.
Bunun yanı sıra, televizyonu aldıktan 3 gün sonra bulutlanma (clouding) sorunu yaşadım. Akşamları fazla televizyon izlemediğim için durumu geç fark ettim. Servisi aradım, geldiler fakat oldukça ilgisiz bir yaklaşım sergilediler. Panelin henüz oturmadığını iddia ederek ekranıma sertçe vurdu. Bu duruma tepki gösterdim, ancak yine de bir çözüm sunmadılar ve servis ücreti olarak 600 TL talep edip gittiler.
Bu konu hakkında araştırma yaparken Adem Helvacı hocamın bulutlanma ile ilgili videolarını da izledim. Anlattıkları oldukça bilgilendirici ve benim yaşadığım sorunla birebir örtüşüyor.
Şimdi ne yapmam gerektiği konusunda kararsızım:
- Televizyon neden 4 GB olarak görünüyor? 16 GB olması gerekirken böyle bir durum yaşanması normal mi?
- Tüketici Hakem Heyeti’ne veya başka bir kuruma şikayette bulunmalı mıyım?
- Bu durumu resmi olarak nasıl dile getirebilirim? Şikayet dilekçesi için nasıl bir metin hazırlamalıyım?
Tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.