Yeni bir servis fişi oluşturuldu. Müşteri fişinin açıklama bölümünde '' Cihazdan gaz çıkmamıştır. Dış ünitede gaz olmadığı tespit edilmiştir. Müşteri gaz verilmesini istememektedir '' yazıyor.Servis ile görüştüm. İçim rahat etmeyecek ürünün değdirilmesini istiyorum dedim. Yeni bir tutanak hazırlayacaklar, müşteri hizmetleri ile görüştüm. Şikayet talebi oluşturuldu. Arayacaklarinı söylediler. Gelişmelerden haberdar edeceğim. ( benim gibi aynı durumu ileride yaşayanlar olabilir )
Müşteri hizmetlerinden değişim talebi oluşturulmuştu. Genel merkezden beni aradılar. Durumu anlattım. İlgili ekibe ileteceklerini söylediler. Değişim talebi oluşturuldu. Kesinlikle onarım istemiyorum. Değişim rica ediyorum dedim. Değişim olmuyorsa iade yapabilir miyim diye sordum. Hepsiburada üzerinden satıcı Kaira Türkiye ile iletişime geçmemi söylediler. Onlara servis fişinin resmini gönderdim. Cevap bekliyorum. Hayırlısı bakalım