Yeni aldığım Samsung frame 2022 75LS03B televizyonda bulutlanma problemi sebebiyle servisi aradım iki tane küçük çocuk eve geldi. Elindeki aletle kırmızı yeşil sarı renkleri açtı bir şey yok dedi. 2 ay önce 30 40 bin tl verip aldığım TV yi aldığımdan beri ağız tadıyla seyredemiyorum. Akşamları film seyredeyim diye büyük ekran TV aldım başımız ağrıdı. Siyahlarda yandan floresan gibi ışıklar ortada bulutlar oluşuyor. Fotoğraflarını paylaştım herkes görsün neyle karşılaşacağını Samsung TV alırken. Samsung alırken bu durumları gözününde bulundurun.. Bir kere para verdikten sonra TV değil dert satin özellikle Servisteki yetkililer hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. İş uzayacak Tüketici Hakem Heyeti aracılı ile TV yı değiştirmeye çalışacağım.
Servisi ikinci kez çağırdığımda eve bile gelmeden kapattilar hizmeti. Tv nizde birsey yok dediler.
Servisi ikinci kez çağırdığımda eve bile gelmeden kapattilar hizmeti. Tv nizde birsey yok dediler.