Eveeeeet. Bu konu başlığına da bir güncelleme yapalım bakalım.
TT den Netspeed adlı şirkete geçme sürecimizi takiben bahsi geçen NS adlı şirket bir gün canı öyle istedi diye uyarmadan, sormadan veya haber vermeden şak diye internetimizi kesip SMS yolladı ve dedi ki ''Sözleşmeniz bize ulaşmadığınızdan dolayı internetiniz kesilmiştir''
Haaaaa tamam, sözleşmenin size ulaşmaması sizin adınıza anlıyorum ki büyük bir sorun, buna kimse itiraz etmez diye düşünüyorum.
Sorun şu ki ulaşmama nedeni ile ilgili aboneyi arayıp sorma gereği veya ''sizin bize bir sözleşmeniz gelecekti, Sözleşme şu kadar zamanda gelmezse hizmeti kesmek zorunda kalacağız'' veya bu minvalde belirtme gereği de duymamışlar.
Haaaaa madem öyle ''sizinle mi uğraşacağım'' diyerek ''tamam o zaman kardeşim madem öyle ben aboneliği iptal ettirmek istiyorum, sizin keyfi tutumunuzla hareket etmeyi reddediyorum'' dedim (Dedik)
Bu sefer NS yetkilileri arayıp ''Ya aslınd abiz sözleşme gelmedi demek için aramıştık ama ulaşamamıştık '' bla bla derken insan ister istemez ''İyi de kardeşim şu an aradığına ulaştığın, hizmeti kestikten sonra attığın sms in ulaştığı telefona nasıl oluyor da haber vermek veya sormak için ulaşamıyorsun?'' dedik ve iptal talebimizde ısrar ettik.
Devamında işi yokuşa sürmek için ''O zaman bize yazılı ve ıslak imzalı bir iptal talep belgesini şu adrese yollamanız gerek'' demelerine karşılık olarak da ''Size hiç bir şekilde o tarzda bir belge yollamak zorunda değilim/değiliz, Yasa ve Yönetmelik gereği size OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ kalıcı veri saklayıcızı olan veri tabanınızdan talebimizi yolladık'' diye cevap verip kendilerine bir de yasa ve yönetmelikleri hatırlattık.

Bu çıkışımızı takiben bu sefer ''tamam modemi yolladığınız kutunun içine o evrakı koyup bize yollayın'' dediler.
Kendilerine yine cevaben ''Hiç bir şekilde size o evrakı yollamıyorum, gerekirse Hukuk önünde de mücadeleye devam ederim'' diyerek Modem ve ONT ile adaptörlerin kutu içerisine yerleştirilmiş görselleri ile birlikte yollayıp maillerine son cevabı verdim.
Nihayetinde bugün, ''tamam iptal talebinizi işleme alacağız ancak henüz modemler elimize ulaşmadı'' dediler.
Şimdi konuyu takip edeceğim dostlar, 25 Mayıs tarihinde bize sundukları hizmeti kesen bu NetSpeed adlı işletme, ödediğimiz iki faturanın haricinde bize bir fatura çıkartmaya kalkacaklar mı göreceğiz ve ilgili mücadeleyi o konu ile ilgili de sürdüreceğim zira bu konuyla alaklı olarak da kendilerini uyardım.
Diyeceğim o ki bakınız koca koca şirketler İLETİŞİM BECERİKSİZLİĞİ nedeniyle ne hallere düşüyorlar.
Aynı konuyu Türk Telekomda da yaşadık. O bambaşka bir hikaye, sonra emekçi dostları sıkıştırıp ''Gidin Adem Helvacı ile görüşüp durumu tatlıya bağlayın'' diyorlar.
Kardeşim saha emekçilerinin ne suçu var? Senin Müşeri hizmetlerindeki şahıslar beceriksiz.
SON SÖZ;
Hukuki haklarınızı bu tarz, Cin olmadan şeytan çarpmaya kalkan firmalara yedirmeyiniz.
O iptal talebi benim sılak imzam olmadan da iptal edilecek kardeşim NOKTA.
Ayrıca eline ulaşmamış sözleşmenin neyinin tatavasını yapıyorsun ki ?
