Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Samsung servisinin hatasını kabul etmemesi ve THH dilekçesi

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

AbdulSamet

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
44
Marka Model Bilgisi
55Q60A
Merhaba Adem Bey Samsung 55Q60A model televizyonumun ekranı kırıldı ve servise gönderdim ekranı değiştiler ama bana geldiğinde kasası yamuktu kurulum esnasında fark etmedim 2 saat sonra gördüm ve kendilerini aradım kendileri bu hatayı kabul etmediler benim yapmış olduğumu söylediler bu konu ile ilgili daha önce sizinle de görüştüm Siz dediniz ki bunu tüketiciler böyle yapamaz. servisten resim istedim servisin bana ve Samsung'a göndermiş olduğu resimler farklıydı bana televizyon ekranının kargodan gelmiş olduğu fotoğrafı gönderdiler Samsung'a ise başka bir fotoğraf göndermişler yani yakından uzaktan alakası yok bu olayın üzerinden 47 gün geçti yani bugün size yazıyorum tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım televizyon bana geldikten 2 gün sonra Samsung a şikayetimi oluşturdum ama sonuç olarak bana sadece indirimli olarak ekran değişimi olacağını söylediler ben de kabul etmedim. Sizden ricam bana bir dilekçe yazabilir misiniz samsung dan şikayetle ilgili bir belge istedim veremeyeceklerini söylediler bu sıkıntı çıkarır mı Şimdiden teşekkür ederim
 
Merhaba Adem Bey Samsung 55Q60A model televizyonumun ekranı kırıldı ve servise gönderdim ekranı değiştiler ama bana geldiğinde kasası yamuktu kurulum esnasında fark etmedim 2 saat sonra gördüm ve kendilerini aradım kendileri bu hatayı kabul etmediler benim yapmış olduğumu söylediler bu konu ile ilgili daha önce sizinle de görüştüm Siz dediniz ki bunu tüketiciler böyle yapamaz. servisten resim istedim servisin bana ve Samsung'a göndermiş olduğu resimler farklıydı bana televizyon ekranının kargodan gelmiş olduğu fotoğrafı gönderdiler Samsung'a ise başka bir fotoğraf göndermişler yani yakından uzaktan alakası yok bu olayın üzerinden 47 gün geçti yani bugün size yazıyorum tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım televizyon bana geldikten 2 gün sonra Samsung a şikayetimi oluşturdum ama sonuç olarak bana sadece indirimli olarak ekran değişimi olacağını söylediler ben de kabul etmedim. Sizden ricam bana bir dilekçe yazabilir misiniz samsung dan şikayetle ilgili bir belge istedim veremeyeceklerini söylediler bu sıkıntı çıkarır mı Şimdiden teşekkür ederim
@Yelda Helvacı
 
Merhaba Adem Bey Samsung 55Q60A model televizyonumun ekranı kırıldı ve servise gönderdim ekranı değiştiler ama bana geldiğinde kasası yamuktu kurulum esnasında fark etmedim 2 saat sonra gördüm ve kendilerini aradım kendileri bu hatayı kabul etmediler benim yapmış olduğumu söylediler bu konu ile ilgili daha önce sizinle de görüştüm Siz dediniz ki bunu tüketiciler böyle yapamaz. servisten resim istedim servisin bana ve Samsung'a göndermiş olduğu resimler farklıydı bana televizyon ekranının kargodan gelmiş olduğu fotoğrafı gönderdiler Samsung'a ise başka bir fotoğraf göndermişler yani yakından uzaktan alakası yok bu olayın üzerinden 47 gün geçti yani bugün size yazıyorum tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım televizyon bana geldikten 2 gün sonra Samsung a şikayetimi oluşturdum ama sonuç olarak bana sadece indirimli olarak ekran değişimi olacağını söylediler ben de kabul etmedim. Sizden ricam bana bir dilekçe yazabilir misiniz samsung dan şikayetle ilgili bir belge istedim veremeyeceklerini söylediler bu sıkıntı çıkarır mı Şimdiden teşekkür ederim
@Adem Helvacı
 
Merhaba Adem Bey Samsung 55Q60A model televizyonumun ekranı kırıldı ve servise gönderdim ekranı değiştiler ama bana geldiğinde kasası yamuktu kurulum esnasında fark etmedim 2 saat sonra gördüm ve kendilerini aradım kendileri bu hatayı kabul etmediler benim yapmış olduğumu söylediler bu konu ile ilgili daha önce sizinle de görüştüm Siz dediniz ki bunu tüketiciler böyle yapamaz. servisten resim istedim servisin bana ve Samsung'a göndermiş olduğu resimler farklıydı bana televizyon ekranının kargodan gelmiş olduğu fotoğrafı gönderdiler Samsung'a ise başka bir fotoğraf göndermişler yani yakından uzaktan alakası yok bu olayın üzerinden 47 gün geçti yani bugün size yazıyorum tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım televizyon bana geldikten 2 gün sonra Samsung a şikayetimi oluşturdum ama sonuç olarak bana sadece indirimli olarak ekran değişimi olacağını söylediler ben de kabul etmedim. Sizden ricam bana bir dilekçe yazabilir misiniz samsung dan şikayetle ilgili bir belge istedim veremeyeceklerini söylediler bu sıkıntı çıkarır mı Şimdiden teşekkür ederim
Ortada somut bir belge, servis formu, fatura vs yok mu? Yok ise neye istinaden ben dilekçe taslağı yazabilirim ki?
 
Ayrıca şikayet etmek için 47 gün beklemiş olmanız Heyet tarafından kuşku ile karşılanır ancak elbette ki yine de firmaya bildirim yaptığınız tarih ispat edilebilir olduğu için durum farklı olabilir.
 

Ekli dosyalar

  • 20230527_150302.jpg
    20230527_150302.jpg
    97.1 KB · Görüntüleme: 19
  • 20230527_150411.jpg
    20230527_150411.jpg
    73.5 KB · Görüntüleme: 18
..........tarihinde paneli kırılan televizyonumu ekte delil nitelikli sunmuş olduğum yetkili servis formunda görüleceği üzere 04.04.2023 tarihinde panel değişikliği amacı ile Ünal Şensöyler Elektronik Samsung Yetkili servisine herhangi bir kozmetik hasar olmadan teslim ettim. Ürün panel değişiklik işlemi için yatırdığım bedelin ödeme belgesi de ekte tarafınıza sunulmuştur. Ürünün işlemleri bitirilip evime teslim edildi ve panel değişimi yapıldığı için sadece panele odaklandım, baktım normal çalışıyordu. Evrakı imzaladım ürünü teslim aldım. Yaklaşık 2 saat sonra ürünün ana kasasında yamulma olduğunu fark ettim ve hemen firmayı aradım ancak bahsi geçen deformasyon ile ilgili sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu hasarı televizyon benim verebilmem mümkün değil. Bahsi geçen hasara dair ekte delil nitelikli sunduğum görseller yeterli gelmez ise bilirkişi ataması yapılmasını veya sunulan deliller çerçevesinde AYIPLI HİZMET kapsamında değerlendirilip ücretsiz şekilde sorunumun firma tarafından giderilmesi talebimin kabulünü arz ederim.
 
..........tarihinde paneli kırılan televizyonumu ekte delil nitelikli sunmuş olduğum yetkili servis formunda görüleceği üzere 04.04.2023 tarihinde panel değişikliği amacı ile Ünal Şensöyler Elektronik Samsung Yetkili servisine herhangi bir kozmetik hasar olmadan teslim ettim. Ürün panel değişiklik işlemi için yatırdığım bedelin ödeme belgesi de ekte tarafınıza sunulmuştur. Ürünün işlemleri bitirilip evime teslim edildi ve panel değişimi yapıldığı için sadece panele odaklandım, baktım normal çalışıyordu. Evrakı imzaladım ürünü teslim aldım. Yaklaşık 2 saat sonra ürünün ana kasasında yamulma olduğunu fark ettim ve hemen firmayı aradım ancak bahsi geçen deformasyon ile ilgili sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu hasarı televizyon benim verebilmem mümkün değil. Bahsi geçen hasara dair ekte delil nitelikli sunduğum görseller yeterli gelmez ise bilirkişi ataması yapılmasını veya sunulan deliller çerçevesinde AYIPLI HİZMET kapsamında değerlendirilip ücretsiz şekilde sorunumun firma tarafından giderilmesi talebimin kabulünü arz ederim.
Çok teşekkür ederim Adem Bey yalnız bilgisizliğimden soruyorum kusura bakmayın onlara teslim ettiğimde ekran kırıktı ve kasa sağlamdı onlar ise kasayı da değiştirdiler Siz yukarıda panel değişimi diye yazmışsınız panel değişimde kasa değişiyor mu ?
@Adem Helvacı
 
Çok teşekkür ederim Adem Bey yalnız bilgisizliğimden soruyorum kusura bakmayın onlara teslim ettiğimde ekran kırıktı ve kasa sağlamdı onlar ise kasayı da değiştirdiler Siz yukarıda panel değişimi diye yazmışsınız panel değişimde kasa değişiyor mu ?
@Adem Helvacı
Panel kısmına LCM diye belirtin ekleyin yani LCM demek Likit Kristal Modül anlamına gelir yani bütün hali ile değişmişti diye ek bilgi girebilirsiniz.
Bu arada ücretli hizmet verdiklerine göre sizin eski yedek parçanız nerede? Onu da size teslim etmek zorundalar sonuçt aparasını verip sıfır yedek parça aldınız. Eski kasanızın üzerinde kalan ledleri başkasına satabilir servis isterse bakın bir de böyle bir durum var.
 
Panel kısmına LCM diye belirtin ekleyin yani LCM demek Likit Kristal Modül anlamına gelir yani bütün hali ile değişmişti diye ek bilgi girebilirsiniz.
Bu arada ücretli hizmet verdiklerine göre sizin eski yedek parçanız nerede? Onu da size teslim etmek zorundalar sonuçt aparasını verip sıfır yedek parça aldınız. Eski kasanızın üzerinde kalan ledleri başkasına satabilir servis isterse bakın bir de böyle bir durum var.
Adem Bey dilekçede birkaç değişiklik yaptım rica etsem bakabilir misiniz? Bir de son kısımda sorunumun firma tarafından giderilmesini istiyorum diye bir yazı var bu kısıma parantez içinde ünal sensöyler mı yazayım yoksa Samsung mu yazayım ? Biz burada kimden şikayetçiyiz

21.02.2023 tarihinde paneli kırılan televizyonumu ekte delil nitelikli sunmuş olduğum yetkili servis formunda görüleceği üzere 04.04.2023 tarihinde ekran değişikliği amacı ile Ünal Şensöyler Elektronik Samsung Yetkili servisine herhangi bir kozmetik hasar olmadan teslim ettim. Ürün ekran (LCM) değişiklik işlemi için yatırdığım bedelin ödeme belgesi de ekte tarafınıza sunulmuştur. Ürünün işlemleri bitirilip evime teslim edildi. O sırada ekrana baktım normal çalışıyordu. Evrakı imzaladım ürünü teslim aldım. Yaklaşık 2 saat sonra ürünün ana kasasında yamulma olduğunu fark ettim ve hemen firmayı aradım ancak bahsi geçen deformasyon ile ilgili sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu hasarı televizyon benim verebilmem mümkün değil. Bahsi geçen hasara dair ekte delil nitelikli sunduğum görseller yeterli gelmez ise bilirkişi ataması yapılmasını veya sunulan deliller çerçevesinde AYIPLI HİZMET kapsamında değerlendirilip ücretsiz şekilde sorunumun firma tarafından giderilmesi talebimin kabulünü arz ederim.
@Adem Helvacı
 
Adem Bey televizyon bana 08.04.2023 de teslim edildi ama buradaki faturada fatura tarihi 13.04.2023 olarak gözüküyor bu bir sıkıntı çıkarmaz demi ? Eğer sıkıntı olacaksa servisi arayayım
@Adem Helvacı
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20230529-174118_Drive.jpg
    Screenshot_20230529-174118_Drive.jpg
    67.7 KB · Görüntüleme: 3
Muhatabınız size faturayı kesip hizmeti veren taraf o nedenle şikayetçi olacağınız taraf da o.
Tarih konusu sorun değil, siz yeter ki gerekli tüm açıklamaları dilekçenizde belirtmiş olun.

21.02.2023 tarihinde paneli kırılan televizyonumu ekte delil nitelikli sunmuş olduğum yetkili servis formunda görüleceği üzere 04.04.2023 tarihinde ekran değişikliği amacı ile Ünal Şensöyler Elektronik Samsung Yetkili servisine herhangi bir kozmetik hasar olmadan teslim ettim. Ürün ekranı (Halk dilinde panel veya ekran dense de teknik olarak BMS veya LCM gibi isimleri olan, Aydınlatma havuzu+ledleri+polarizer katmanları + en önde de hücre katmanı yani asıl panel dediğimiz unsur olan donanım) değişiklik işlemi için yatırdığım bedelin ödeme belgesi de ekte tarafınıza sunulmuştur. Ürünün işlemleri bitirilip evime teslim edildi. O sırada ekrana baktım normal çalışıyordu. Evrakı imzaladım ürünü teslim aldım. Yaklaşık 2 saat sonra ürünün ana kasasında yamulma olduğunu fark ettim ve hemen firmayı aradım ancak bahsi geçen deformasyon ile ilgili sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu hasarı televizyona benim verebilmem mümkün değil. Bahsi geçen hasara dair ekte delil nitelikli sunduğum görseller yeterli gelmez ise bilirkişi ataması yapılmasını veya sunulan deliller çerçevesinde AYIPLI HİZMET kapsamında değerlendirilip ücretsiz şekilde sorunumun firma tarafından giderilmesi talebimin kabulünü arz ederim.
 
Muhatabınız size faturayı kesip hizmeti veren taraf o nedenle şikayetçi olacağınız taraf da o.
Tarih konusu sorun değil, siz yeter ki gerekli tüm açıklamaları dilekçenizde belirtmiş olun.

21.02.2023 tarihinde paneli kırılan televizyonumu ekte delil nitelikli sunmuş olduğum yetkili servis formunda görüleceği üzere 04.04.2023 tarihinde ekran değişikliği amacı ile Ünal Şensöyler Elektronik Samsung Yetkili servisine herhangi bir kozmetik hasar olmadan teslim ettim. Ürün ekranı (Halk dilinde panel veya ekran dense de teknik olarak BMS veya LCM gibi isimleri olan, Aydınlatma havuzu+ledleri+polarizer katmanları + en önde de hücre katmanı yani asıl panel dediğimiz unsur olan donanım) değişiklik işlemi için yatırdığım bedelin ödeme belgesi de ekte tarafınıza sunulmuştur. Ürünün işlemleri bitirilip evime teslim edildi. O sırada ekrana baktım normal çalışıyordu. Evrakı imzaladım ürünü teslim aldım. Yaklaşık 2 saat sonra ürünün ana kasasında yamulma olduğunu fark ettim ve hemen firmayı aradım ancak bahsi geçen deformasyon ile ilgili sorumluluk kabul etmiyorlar. Bu hasarı televizyona benim verebilmem mümkün değil. Bahsi geçen hasara dair ekte delil nitelikli sunduğum görseller yeterli gelmez ise bilirkişi ataması yapılmasını veya sunulan deliller çerçevesinde AYIPLI HİZMET kapsamında değerlendirilip ücretsiz şekilde sorunumun firma tarafından giderilmesi talebimin kabulünü arz ederim.
Adem Bey çok teşekkür ederim kusura bakmayın sizi de rahatsız ettim.
 

Blockcell LCM BMS genel bakış açısına göre aynı anlamı taşır.
Adem Bey Verdiğiniz Cevap için çok teşekkür ederim. Bügun Tüketici Hakem Heyetine gideceğim. Bir de şöyle bir sıkıntı var kasa üst çerçevede orta kısımdan yamuk televizyonda beyaz tonlu bir video çıktığı zaman veya bir resim çıktığı zaman yamuk olduğu kısımdan aşağı çerçeveye doğru dikey bir şekilde beyaz tonlar ekranın diğer kalan kısımlarına göre daha da beyaz olarak gözüküyor ve bu beni çok rahatsız ediyor bunu da dilekçeye ekleyeyim mi ? Bir de son olarak Ünal şensöyler servisinden şikayetçi olacağım değil mi?
@Adem Helvacı
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri