Merhaba,
Forumda yeniyim ama bir süredir Adem Helvacıyı youtube da takip ediyor kullanıcılara verdiği desteği takdir ediyorum.
Comnet internet kullanıcısıyım ve 1 eylül itibari ile yaklaşık %50 zam gerçekleştirdi. Öncelikle enflasyonist bir ortamdayız ve diğer Türk telekom, türknet, süperonline vb kıyasla uygun sayılabilecek bir internet sağlayıcı zam yapılmasını normal buluyorum fakat Comnet herhangi bir duyuru, bilgilendirme yapmadan aniden zammı yaptı.
Comnet ön ödemeli bir internet hizmeti verdiği için önceden satın alımlarla 1 yıla kadar hizmetin ücretini ödeyip, oluşabilecek zamlara karşı kullanıcılar kendini koruma altına alabiliyordu fakat Comnet internet ne bir sms ile ne e-mail ne telefonla bilgilendirme yapmadı. Hatta kendi internet sitesinde duyurular kısmında geçmişte zamları haber vermesine rağmen bu sefer duyuru yapmadı. Kısa bir araştırma sonrası mobil uygulama kullanıcılarına zamdan bir süre önce "bildirim" gönderdiğini öğrendim ama uygulama içerisinde yine ayrı bir duyuru yok yani örneğin telefonunuza whatsapp bildirimi düşer ve whatsappa girince o mesajı okursunuz ya öyle değil içeride bir mesaj yok bildirimi görmedin mi bitti ki herkes uygulama kullanmak zorunda da değil. Bu konuda bir bilgilendirme yapmadığını ve müşteri mağduriyeti yarattığını comnet destek bölümüne yazdım fakat kurumsal bir dil kullanılmamasını geçtim, neredeyse tersler nitelikte cevaplar verildi yazışmaları ekran görüntüsü olarak paylaşacağım.
Yardım istediğim husus ise bu gibi durumlarda firmalar zam haberini müşterilere haber vermek zorunda diye biliyorum ve karşılaştığım bu tutuma istinaden ne yapabiliriz?
iyi forumlar,
Forumda yeniyim ama bir süredir Adem Helvacıyı youtube da takip ediyor kullanıcılara verdiği desteği takdir ediyorum.
Comnet internet kullanıcısıyım ve 1 eylül itibari ile yaklaşık %50 zam gerçekleştirdi. Öncelikle enflasyonist bir ortamdayız ve diğer Türk telekom, türknet, süperonline vb kıyasla uygun sayılabilecek bir internet sağlayıcı zam yapılmasını normal buluyorum fakat Comnet herhangi bir duyuru, bilgilendirme yapmadan aniden zammı yaptı.
Comnet ön ödemeli bir internet hizmeti verdiği için önceden satın alımlarla 1 yıla kadar hizmetin ücretini ödeyip, oluşabilecek zamlara karşı kullanıcılar kendini koruma altına alabiliyordu fakat Comnet internet ne bir sms ile ne e-mail ne telefonla bilgilendirme yapmadı. Hatta kendi internet sitesinde duyurular kısmında geçmişte zamları haber vermesine rağmen bu sefer duyuru yapmadı. Kısa bir araştırma sonrası mobil uygulama kullanıcılarına zamdan bir süre önce "bildirim" gönderdiğini öğrendim ama uygulama içerisinde yine ayrı bir duyuru yok yani örneğin telefonunuza whatsapp bildirimi düşer ve whatsappa girince o mesajı okursunuz ya öyle değil içeride bir mesaj yok bildirimi görmedin mi bitti ki herkes uygulama kullanmak zorunda da değil. Bu konuda bir bilgilendirme yapmadığını ve müşteri mağduriyeti yarattığını comnet destek bölümüne yazdım fakat kurumsal bir dil kullanılmamasını geçtim, neredeyse tersler nitelikte cevaplar verildi yazışmaları ekran görüntüsü olarak paylaşacağım.
Yardım istediğim husus ise bu gibi durumlarda firmalar zam haberini müşterilere haber vermek zorunda diye biliyorum ve karşılaştığım bu tutuma istinaden ne yapabiliriz?
iyi forumlar,