Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru 5. kez değişim yapılan Samsung Televizyonumda ölü pixel sorunu

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

emrebahadir

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
13 Şub 2024
Mesajlar
5
Marka Model Bilgisi
Samsung 55QN90C
Duyunca bir hayli şaşıracağınız bir olay ile karşı karşıyayım. Özet geçiyorum ki okurken sıkılmamanız için. Ancak olayı tam anlamıyla yazığım şikayetvar .com linkini de aşağıya bırakıyorum. 24.11.2023 tarihinde Media Markt mağazasından Samsung 55Q70C televizyon aldım. Kurulum ekibi tarafından televizyon kurulduğunda cihazın kasa arkasında çizikler ve 4 adet ölü pixel bulunduğundan cihaz değişti. Değişim olan cihazımda da panelde dikey çizgi sorunu görüldü ve üst model olan 55Q80C ile değişim yapıldı. Teknik servis ile yaptığımız kontrollerde yeni kurulumu yapılan 55Q80C modelinde de 7 adet ölü pixel görüldü ve tekrar değişim yapıldı. 2. 55Q80C televizyonumda da 9 adet ölü pixel görüldüğü için bu sefer 55QN90C teklif edildi ve bende kabul ettim. Kurulum yapılan 5. televizyonum olan 55QN90C televizyonda da yetkili servis tarafından 10 adet ölü pixel tespit ve kasa arkasında 4 cm uzunluğunda bir adet çizik tespit edildi. Samsung mühendisleri 13.02.2024 tarihinde bu sefer kendi yetkili servisine de güvenmeyip görünen ölü pixeller için "ölü pixel olmadığı, toz olduğu" çiziğin ise üretim standartlarına uygun olduğu kararını vererek değişim yapılamayacağı ancak para iadesi yapılabileceği iletmiştir. Bende para iadesini kabul etmedim ve tüketici hakem heyetine başvuracağımı ilettim. Tüketici hakem heyeti süreci hakkında desteğinizi rica ediyorum.

 
Yarın (yani bugün olmuş artık saat sabah 2 ye gelmiş) komisyon toplantımız var o nedenle ancak perşembe günü ilgilenebilirim bu konu ile, lütfen perşembe günü bu konuya mesaj atıp hatırlatınız 💜🧡
 
Duyunca bir hayli şaşıracağınız bir olay ile karşı karşıyayım. Özet geçiyorum ki okurken sıkılmamanız için. Ancak olayı tam anlamıyla yazığım şikayetvar .com linkini de aşağıya bırakıyorum. 24.11.2023 tarihinde Media Markt mağazasından Samsung 55Q70C televizyon aldım. Kurulum ekibi tarafından televizyon kurulduğunda cihazın kasa arkasında çizikler ve 4 adet ölü pixel bulunduğundan cihaz değişti. Değişim olan cihazımda da panelde dikey çizgi sorunu görüldü ve üst model olan 55Q80C ile değişim yapıldı. Teknik servis ile yaptığımız kontrollerde yeni kurulumu yapılan 55Q80C modelinde de 7 adet ölü pixel görüldü ve tekrar değişim yapıldı. 2. 55Q80C televizyonumda da 9 adet ölü pixel görüldüğü için bu sefer 55QN90C teklif edildi ve bende kabul ettim. Kurulum yapılan 5. televizyonum olan 55QN90C televizyonda da yetkili servis tarafından 10 adet ölü pixel tespit ve kasa arkasında 4 cm uzunluğunda bir adet çizik tespit edildi. Samsung mühendisleri 13.02.2024 tarihinde bu sefer kendi yetkili servisine de güvenmeyip görünen ölü pixeller için "ölü pixel olmadığı, toz olduğu" çiziğin ise üretim standartlarına uygun olduğu kararını vererek değişim yapılamayacağı ancak para iadesi yapılabileceği iletmiştir. Bende para iadesini kabul etmedim ve tüketici hakem heyetine başvuracağımı ilettim. Tüketici hakem heyeti süreci hakkında desteğinizi rica ediyorum.

Hocam linkteki yazınızda okudum gerçekten çok şansız bir durum. bende philips marka 65PML9507 bir tv aldım. Bir kaç sorun sonrası 12.02.2024 pazartesi günü tüketici hakem heyetine başvurdum. Philipste sorun yaşayınca acaba LG ya da Samsung mu tercih etseydim diye düşünürken bu markalardan da bir hayli sorun yaşayanlar olduğunu görünce herkesin bahsettiği beyaz eşya şans işi diye o meşhur söze cidden bende tamamıyla şans işi olduğuna ikna oldum. Forumda güzel güzel konular ve Hakem heyetiyle ilgili yazılar bulabilirsiniz. Bende bu şekilde fikirler oluşturup ve bu tür konular hakkında bir hayli bilgili Adem beyin yapmış olduğu tavsiyeler ve forumda yazdığı dilekçe örneklerinden faydalanarak THH ne başvuru yaptım. Kısa bir özet geçecek olursak şikayetvar.com a yazdığınız gibi sorunlarınızı detaylı bir şekilde anlatıp kendinizi iyi ifade edip Samsung genel merkezinin en son cevabını ve mağduriyet durumunuz açıklayıcı bir şekilde dilekçe yazıp varsa elinizde ki bütün delil olabilecek fotoğraf, rapor, servis kaydı gibi elinizi güçlendirecek belgeleri hazırlayıp THH ne başvurursunuz. yüzdelik verilir mi bilmiyorum ama THH çoğunlukla müşteriden yana karar veriyor. ilk başvurudan sonra firmadan savunma istiyor 1 ay süresi var sonrasında devam eden süreçle beraber genel araştırmam ve forumda yazanlara istinaden 6 ay civarı bir süreç sürüyor hakem heyeti. Adem abi daha iyi fikir verecektir bu süreç için. kendim içinde sizin içinde bol şans diliyorum. :)
 
Samsungta çalışıpta sizin durumunuzu izleyen bir aklı selim ne iş yaptığını bilen birisi yol demekki. Çok mu zor açın denetleyin test edin sağlamsa yollayın. Müşteriye 5 kere defolu mal göndereceksin 5in sonunda piksellere toz, diğer çiziğide normal diyeceksin. Bunları şikayetvar sitesinde bırakmayın. Global’e Türkiye ana dağıtıcısına hatta eğer Türkiye Avrupa Merkeze bağlıysa orayada bir mail atarak markanın nasıl çoluk çocuk yönetiminde olduğunu açıklayın bence. Yaşadığınız durumun şansla alakası yok, 1 olur 2 olur şans. 5 olursa bunda başka yorum aranır.
 
Benzer durumlarla ilgili olarak ben artık Türkiye distribütörler ile pek muhatap olmuyorum. Çünkü içleri, maalesef iş bilmez, akıl yürütemeyecek vasıfsız insanlar ile doldurulmuş durumda. Bu durum, sektör fark etmeksizin aynı durumda.

Özellikle Türkiye'de artık işlerin şu şekilde yürüdüğünü düşünüyorum;

başkasının iade ettiği ürünü, diğer sorunlu olan uygun müşteriye gönderiyorlar diye düşünüyorum. böyle bir çember kurulmuş ve kimin malı kime yarıyorsa ona gönderiyorlar. %10 u bile itiraz etmeden süreçten vazgeçip kabul etse yine dünyanın kârı olur.

Elinizdeki tüm evrakları, Global ve Avrupa merkez müşteri hizmetlerine iletin. Tepesine çöküyorlar.
 
Benzer durumlarla ilgili olarak ben artık Türkiye distribütörler ile pek muhatap olmuyorum. Çünkü içleri, maalesef iş bilmez, akıl yürütemeyecek vasıfsız insanlar ile doldurulmuş durumda. Bu durum, sektör fark etmeksizin aynı durumda.

Özellikle Türkiye'de artık işlerin şu şekilde yürüdüğünü düşünüyorum;

başkasının iade ettiği ürünü, diğer sorunlu olan uygun müşteriye gönderiyorlar diye düşünüyorum. böyle bir çember kurulmuş ve kimin malı kime yarıyorsa ona gönderiyorlar. %10 u bile itiraz etmeden süreçten vazgeçip kabul etse yine dünyanın kârı olur.

Elinizdeki tüm evrakları, Global ve Avrupa merkez müşteri hizmetlerine iletin. Tepesine çöküyorlar.
Selamlar,

Yorumunuza son derece katılıyorum. Bu durumu kanıtlayıcı bir kurulum video kaydımda var elimde. Şuan elimde bulunan 55QN90C televizyonun kurulum yapılırken kutusundan yetkili servis tarafından çıkartıldığında panel üzerinde sağ ve sol kenarlarda olan beyaz renk bir şerit sünger diyebileceğim bir bant vardır(ekran üzerindeki jelatin değil). mesela bu sağ ve sol kenarlarda olması gereken beyaz şerit yoktu. Jelatinini bizzat bu sefer ben çıkarttım. bu durumu daha sonrasında video kaydını izlerken farkettim. yetkili servisi ile cihazın durumu için görüşme sırasında bu durumu da sordum ancak kendisi "cihazın ikinci el olamayacağını fabrikasyon üretimde takılmamış olabileceği" şeklinde yorum yaptı.

Global ve Avrupa merkez müşteri hizmetleri için Samsung US sayfasından ulaşabileceğim bir mail adresi bulamadım. Elinizde bulunan bir link veya mail adresi var mı?
 
Benzer durumlarla ilgili olarak ben artık Türkiye distribütörler ile pek muhatap olmuyorum. Çünkü içleri, maalesef iş bilmez, akıl yürütemeyecek vasıfsız insanlar ile doldurulmuş durumda. Bu durum, sektör fark etmeksizin aynı durumda.

Özellikle Türkiye'de artık işlerin şu şekilde yürüdüğünü düşünüyorum;

başkasının iade ettiği ürünü, diğer sorunlu olan uygun müşteriye gönderiyorlar diye düşünüyorum. böyle bir çember kurulmuş ve kimin malı kime yarıyorsa ona gönderiyorlar. %10 u bile itiraz etmeden süreçten vazgeçip kabul etse yine dünyanın kârı olur.

Elinizdeki tüm evrakları, Global ve Avrupa merkez müşteri hizmetlerine iletin. Tepesine çöküyorlar.
Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Değişim için gönderilen televizyonlar ya başkasının iade ettiği ya da üretim bandından sorunlu çıkan televizyonlar oluyor gibi. Üretim kalitesini iyileştirmek yerine en az zararla işin içinden nasıl çıkarız gibi bir politikaları var. Yaptırım olmadığı için de bu işten karlı çıkıyorlar. Çünkü televizyon alan kaç kişi THH ve sonrası olası Tüketici Mahkemesi süreçleriyle uğraşmayı göze alıyor? Q70C ile başlayan serüven nasıl Q90C ile bitiyor? Sözde müşteri memnuniyeti bakın en üst modelle değiştirdik diyorlar. Ama değişimle gelen televizyon sorunlu olmasa Q90C değil Q70.5C model televizyonla bile değiştirmek istemezler. Hukuksuzluktan, kuralsızlıktan kafayı yedirmelik bir sistem.
 
Selamlar,

Yorumunuza son derece katılıyorum. Bu durumu kanıtlayıcı bir kurulum video kaydımda var elimde. Şuan elimde bulunan 55QN90C televizyonun kurulum yapılırken kutusundan yetkili servis tarafından çıkartıldığında panel üzerinde sağ ve sol kenarlarda olan beyaz renk bir şerit sünger diyebileceğim bir bant vardır(ekran üzerindeki jelatin değil). mesela bu sağ ve sol kenarlarda olması gereken beyaz şerit yoktu. Jelatinini bizzat bu sefer ben çıkarttım. bu durumu daha sonrasında video kaydını izlerken farkettim. yetkili servisi ile cihazın durumu için görüşme sırasında bu durumu da sordum ancak kendisi "cihazın ikinci el olamayacağını fabrikasyon üretimde takılmamış olabileceği" şeklinde yorum yaptı.

Global ve Avrupa merkez müşteri hizmetleri için Samsung US sayfasından ulaşabileceğim bir mail adresi bulamadım. Elinizde bulunan bir link veya mail adresi var mı?
CEO ' nun iletişim sayfası : https://forms-prod.sprinklr.com/gui...d=657b015c92762028c174ea5e&viewType=FULL_PAGE

Global İletişim : https://samsung-webform.sprinklr.co...AzHKpFZGaaG7qvaVWXR_YuVClqG4WQ&language=en-JO

Whatsapp : https://api.whatsapp.com/send/?phone=+962797777421&text&type=phone_number&app_absent=0

Online Chat : https://live-chat-static.sprinklr.c...d97a37a6803d49146fcf_app_810183&device=MOBILE
 
Yarın (yani bugün olmuş artık saat sabah 2 ye gelmiş) komisyon toplantımız var o nedenle ancak perşembe günü ilgilenebilirim bu konu ile, lütfen perşembe günü bu konuya mesaj atıp hatırlatınız 💜🧡
Adem abi selamlar,

Bu konu ile ilgili hatırlatma yapmamı istemiştin. Ayrıca [email protected] adresine detaylı bir mail gönderdim. Elimde bulunan tüm evrakları da istediğin taktirde gönderebilirim. Şimdiden yardımların için teşekkür ederim. 🙏 @Adem Helvacı
 
Son düzenleme:
Selamlar,

Global iletişim adresinden de konuyu detaylı bir şekilde ingilizce olarak ilettim. Tüketici Hakem Heyetine başvuru konusunda araştırma sağladım ancak ürünü Media Markt mağazasından aldığım için fatura Media Markt üzerine dolayısıyla E-devlet üzerinden şikayetimi iletirken firma kısmına Samsung değilde Media Markt olarak mı yazacağım? yetkili servis ile dün bir görüşme sağladım ve yetkili servis müdürü 5. cihazda da sorun çıkmış olması Samsung mühendislerinin 6. cihazda da sorun çıkabileceğinden kaynaklı süreci sonlandırdıklarını düşünüyorum dedi. Aslında tamamıyla Samsung'un kendi paneline güvenmemesinden konu kapatıldı gibi duruyor. Ben de kendisine bu olay baya bir büyüyecek biliyorsunuz dimi dediğimde de "evet biliyoruz ben bu nedenle arka tarafta marmara bölge müdürümüzle yazışıyorum dedi". Ben tüketici hakem heyeti sürecini açıkcası bu durumda hiç beklemeden başlatmak istiyorum.

Ayrıca @Adem Helvacı abimden bu konuda yardım rica ediyorum.
 
Selamlar,

Global iletişim adresinden de konuyu detaylı bir şekilde ingilizce olarak ilettim. Tüketici Hakem Heyetine başvuru konusunda araştırma sağladım ancak ürünü Media Markt mağazasından aldığım için fatura Media Markt üzerine dolayısıyla E-devlet üzerinden şikayetimi iletirken firma kısmına Samsung değilde Media Markt olarak mı yazacağım? yetkili servis ile dün bir görüşme sağladım ve yetkili servis müdürü 5. cihazda da sorun çıkmış olması Samsung mühendislerinin 6. cihazda da sorun çıkabileceğinden kaynaklı süreci sonlandırdıklarını düşünüyorum dedi. Aslında tamamıyla Samsung'un kendi paneline güvenmemesinden konu kapatıldı gibi duruyor. Ben de kendisine bu olay baya bir büyüyecek biliyorsunuz dimi dediğimde de "evet biliyoruz ben bu nedenle arka tarafta marmara bölge müdürümüzle yazışıyorum dedi". Ben tüketici hakem heyeti sürecini açıkcası bu durumda hiç beklemeden başlatmak istiyorum.

Ayrıca @Adem Helvacı abimden bu konuda yardım rica ediyorum.
Mediamarkt yazılmalı
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri