Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Önerisi 65 inç 120hz televizyon önerisi

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

DeepState

Süper Üye
İnceleyen Kulüp
Katılım
8 Mar 2023
Mesajlar
862
Merhabalar 65 inç televizyon bakıyorum günde 10-12 saat çalışacak Playstation 5 ile kullanılacak. Sony x89j modelinden 3 tane var görüntü olarak memnun olsakta bir tanesi hemen arızalandı ve Sony modelleri artık çok bulunmuyor.
5 yıl rahat kullanılabilecek oyun görüntü kalitesi iyi olan 65 inç 120hz televizyon önerileriniz nelerdir?
 
TCL de servis sıkıntısı çeker miyiz peki bir de kendim araştırarak bulduğum üç model var
1. LG 65qned816
2. Philips 65pus8807
3.Sony XR65X90K
Bu durum kesinlikle yağmurdan kaçarken doluya tutulmak olmuş.
Birisi tüketicinin evine bile gitmeyen SONY
Birisi Hurdalardan Çıkma parçalar ile servis hizmeti veren Philips
Diğeri ise servislerini denetlemeyen LG

Eğer TCL in servis hizmetinden tedirgin olup başka markaya yönelinecekse bu marka Samsung olmalıdır zira GÖRECE ithal ürünler içerisinde en iyi SSH bu markaya aittir.

TCL yetkilileri sırf şu servis korusu yüzünden kaç tüketici kaybettiklerini analiz ediyor mu acaba?
 
Bu durum kesinlikle yağmurdan kaçarken doluya tutulmak olmuş.
Birisi tüketicinin evine bile gitmeyen SONY
Birisi Hurdalardan Çıkma parçalar ile servis hizmeti veren Philips
Diğeri ise servislerini denetlemeyen LG

Eğer TCL in servis hizmetinden tedirgin olup başka markaya yönelinecekse bu marka Samsung olmalıdır zira GÖRECE ithal ürünler içerisinde en iyi SSH bu markaya aittir.

TCL yetkilileri sırf şu servis korusu yüzünden kaç tüketici kaybettiklerini analiz ediyor mu acaba?
Adem bey çok haklısınız. Dun TCL müşteri hizmetlerini aradım ve TEKNİK danışmanlık bölümüne bağlandım. Bir modelin panel tipini sordum ve bayan ne dedi biliyor musunuz?? Google panel. Bunu söyleyen teknik bölüm. Bunun üzerine asıl ne kastettiğimi tekrar açıkladım ve bayan bana geri döneceklerini söyledi. Ama ne arayan var ne soran. Bu nasıl bir marka yönetimidir anlaması zor
 
Bu durum kesinlikle yağmurdan kaçarken doluya tutulmak olmuş.
Birisi tüketicinin evine bile gitmeyen SONY
Birisi Hurdalardan Çıkma parçalar ile servis hizmeti veren Philips
Diğeri ise servislerini denetlemeyen LG

Eğer TCL in servis hizmetinden tedirgin olup başka markaya yönelinecekse bu marka Samsung olmalıdır zira GÖRECE ithal ürünler içerisinde en iyi SSH bu markaya aittir.

TCL yetkilileri sırf şu servis korusu yüzünden kaç tüketici kaybettiklerini analiz ediyor mu acaba?
Servis konusu aslında ismini bildiğimiz firmaların hepsinde belli ki kötü sony'i de bugün görmüş oldum kendim tecrübe ederek. Philips'in de panel arızası ve üretim kalittesiyle ilgili internette çok arıza var, LG'nin servisi hakkında yorum yapamayacağım ama kullandığımız modeller pek fazla arıza yapmadı.
TCL'in C735g serisini bulabildim piyasa da onu araştıracağım biraz daha.
 
Servis konusu aslında ismini bildiğimiz firmaların hepsinde belli ki kötü sony'i de bugün görmüş oldum kendim tecrübe ederek. Philips'in de panel arızası ve üretim kalittesiyle ilgili internette çok arıza var, LG'nin servisi hakkında yorum yapamayacağım ama kullandığımız modeller pek fazla arıza yapmadı.
TCL'in C735g serisini bulabildim piyasa da onu araştıracağım biraz daha.
LG de bir kere gerekti servislik olay ondada digiturk un kendi hdmi kablosunu kullanmadığımız için ana karta zarar vermiş 1.5 sene önce 2-3 bin tl arası para vermiştik tv geri getirdiklerin de eşim tv ayarıyla alakalı beni aramıştı servis bulamadigi için neyse aradan biraz zaman geçti ayarlarda gezerken 55la660s olan tv modeli 42la691s olmuş birebir aynı ekran kartını takmamışlar yani
 
Adem bey çok haklısınız. Dun TCL müşteri hizmetlerini aradım ve TEKNİK danışmanlık bölümüne bağlandım. Bir modelin panel tipini sordum ve bayan ne dedi biliyor musunuz?? Google panel. Bunu söyleyen teknik bölüm. Bunun üzerine asıl ne kastettiğimi tekrar açıkladım ve bayan bana geri döneceklerini söyledi. Ama ne arayan var ne soran. Bu nasıl bir marka yönetimidir anlaması zor
Siz böyle söyleyince bir gün bir teknoloji mağazasında satış görevlisine bu paneller VA mı IPS mi diye sormuştum, kardeşimiz han kapısını tıklatır gibi eliyle panele vurup ''Bunlar BMS panel abi'' demişti.

BMS Backlight Module Set demektir halbuki. Başka bir şey anlatır o, İşte size TEKNOLOJİ(!) mağazasında insanlara sözüm ona teknik bilgi verip ürün satışı yapanlardan bir kesit.

Bakınız yaklaşık 3 sene evvel yazmaya başladım ve halen yazıyorum, bunlar daha iyi günlerimiz.

Çok uzun yıllardır yürütülen hatalı eğitim politikaları nedeniyle bugünlere geldik, BUGÜN dönmeye karar versek dahi toparlanması 10 sene sürer çünkü bu işin daha bir de psikolojik alt yapısı var.

Yılarca Yurdum gencine ''Size 81 vilayete ünv açıyoruz, Şok üniversitesi reyonculuk ana bilim dalı bölümünü bitir sabah 9 akşam 5 altında koltuk önünde pc'' bilinçaltını işlediler.

Gelinen nokta ortada.

Teknik gruplarda kalifiye, yetişmiş personel mi var artık?
 
Servis konusu aslında ismini bildiğimiz firmaların hepsinde belli ki kötü sony'i de bugün görmüş oldum kendim tecrübe ederek. Philips'in de panel arızası ve üretim kalittesiyle ilgili internette çok arıza var, LG'nin servisi hakkında yorum yapamayacağım ama kullandığımız modeller pek fazla arıza yapmadı.
TCL'in C735g serisini bulabildim piyasa da onu araştıracağım biraz daha.
Biliyorum zor, İYİSİ değil kötülerin içinde idare eder olanı seçmeye çalışıyoruz.
 
LG de bir kere gerekti servislik olay ondada digiturk un kendi hdmi kablosunu kullanmadığımız için ana karta zarar vermiş 1.5 sene önce 2-3 bin tl arası para vermiştik tv geri getirdiklerin de eşim tv ayarıyla alakalı beni aramıştı servis bulamadigi için neyse aradan biraz zaman geçti ayarlarda gezerken 55la660s olan tv modeli 42la691s olmuş birebir aynı ekran kartını takmamışlar yani
Digiturkun kendi kablosu değil diye arıza yapan anakart?
Teknik bir dayanağı yok fakat olmuş geçmiş gitmiş olay artık kurcalamayalım artık.
 
Enerji farkından dolayı yakabiliyormuș cidden içinden çıkan anakart yanık kokuyordu
Heee şimdi anladım, o enerji farkı değil, aslında digiturk kutusu sizin tv yi topraklama hatası nedeni ile HDMI ana gövdeden olmaması gereken gerilimin tv ye akmasını sğalayıp sebep olmuş.

Çok iyi bilinen arızadır ancak detaylara girmek ve işleri uzatmakistemez tamirciler.

Normalde bu arızanın sizinle ilgisi olmaz ancak her şekilde garanti harici hizmet alır ona itirazım yok.

Ya evin topraklama hattı sorunu, ya mahalle trafosunda yapılan kontrolsüz faz yön değişimi. ya harici kutuların kendi güç devrelerinde oluşan sorun nedeniyle HDMI üzerinden bu olumsuzlukları tv ye aktarması.

Kimse pek bilmez fakat aslında bir koruma topraklaması faktörü vardır ülkemizde çok önem verilmez.

Hatta normal topraklamaya dahiönem verilmiyor ki koruma topraklaması şöyle dursun.
 
Heee şimdi anladım, o enerji farkı değil, aslında digiturk kutusu sizin tv yi topraklama hatası nedeni ile HDMI ana gövdeden olmaması gereken gerilimin tv ye akmasını sğalayıp sebep olmuş.

Çok iyi bilinen arızadır ancak detaylara girmek ve işleri uzatmakistemez tamirciler.

Normalde bu arızanın sizinle ilgisi olmaz ancak her şekilde garanti harici hizmet alır ona itirazım yok.

Ya evin topraklama hattı sorunu, ya mahalle trafosunda yapılan kontrolsüz faz yön değişimi. ya harici kutuların kendi güç devrelerinde oluşan sorun nedeniyle HDMI üzerinden bu olumsuzlukları tv ye aktarması.

Kimse pek bilmez fakat aslında bir koruma topraklaması faktörü vardır ülkemizde çok önem verilmez.

Hatta normal topraklamaya dahiönem verilmiyor ki koruma topraklaması şöyle dursun.
9 yıla yakın aralıksız aynı tvde digiturk kullandık görüntüden dolayı Hdmi kabloyu değiştirmiştim cidden o sırada oldu,
Evet maalesef genelde görünüşe vs önem veririz ama önlem almayı sevmeyiz
 
9 yıla yakın aralıksız aynı tvde digiturk kullandık görüntüden dolayı Hdmi kabloyu değiştirmiştim cidden o sırada oldu,
Evet maalesef genelde görünüşe vs önem veririz ama önlem almayı sevmeyiz
Sırf bu yüzden USB ve HDMI bağlantıları yapılırken tv nin kapatılmasını önerirdi Mustafa Özer hocamız hey gidi kulakları çınlasın.
 
Heee şimdi anladım, o enerji farkı değil, aslında digiturk kutusu sizin tv yi topraklama hatası nedeni ile HDMI ana gövdeden olmaması gereken gerilimin tv ye akmasını sğalayıp sebep olmuş.

Çok iyi bilinen arızadır ancak detaylara girmek ve işleri uzatmakistemez tamirciler.

Normalde bu arızanın sizinle ilgisi olmaz ancak her şekilde garanti harici hizmet alır ona itirazım yok.

Ya evin topraklama hattı sorunu, ya mahalle trafosunda yapılan kontrolsüz faz yön değişimi. ya harici kutuların kendi güç devrelerinde oluşan sorun nedeniyle HDMI üzerinden bu olumsuzlukları tv ye aktarması.

Kimse pek bilmez fakat aslında bir koruma topraklaması faktörü vardır ülkemizde çok önem verilmez.

Hatta normal topraklamaya dahiönem verilmiyor ki koruma topraklaması şöyle dursun.
Mahalle trafosunda kontrolsüz faz değişimi ve ve voltaj sorunundan çok etkilenen ve cihazı yanan var. Voltmetre varsa arada evin elektriğini ölçmek gerek bence, yolda kayıp olacak diye trafodan fazla voltaj çıkışı yapılıyor. Kendi evimde şuanda 210-240 arası voltaj ölçüyorum değişken olarak. Stabil bir değer yok maalesef.
 
Televizyon olarak görüntüsünden kalite olarak memnun olduğumuz için yine 65x89j Sony aldık. Arızalı olan cihaz için hala çözüm bekliyoruz. Servisinin kötü olması sony den vazgeçirmedi yine de bizi.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri