Merhabalar
ufak bir sıkıntı çekiyorum bunlarla ilgili sizden yardımını talep ediyorum.
Ben A101 den flash bellek aldım ( 16.10.2022 ) tarihinde bu ürünü satın almış oldum ürün arızalandı ve servisine gönderdim gönderdiğim tarihi 14.02.2023 servis bana iade ve değişim formu gönderdi
02.03.2023'şu tarihinde. Belgesinin çıktısını alarak aldım mağazaya gittim 04.03.2023 tarihinde mağaza müdürünü bularak elimdeki evrakları gösterdim elimdeki evraklarla bölge müdürüne WhatsApp üzerinden gönderdi. Sonra bölge müdürü bunu ben kabul edemem diyerek mağaza müdürüne bilgi verdi ben de A101 genel merkez arayarak müşteri temsilcisinden konuştum müşteri temsilcisi iade edebilirsiniz dedi ben de mağaza müdürüne telefonumu verdim onla konuştum aynı şeyi ona söyledi ve tekrardan bölge müdürüne arayıp bilgilendirmesini yaptı. Bölge müdürü de müşteri temsilcisi benimle muhatap olsun diyerek telefonu kapattı. Ben de mağazadan çıktım tekrardan genel merkezi aradım şikayetimi oluşturdum ve beklemeye başladım abi.Kendi çabalarım ile 14.03.2023 tarihinde İzmir Torbalı merkez numarasını bulup oraya aradım oraya da bir şikayet oluşturduktan sonra o günün akşamı bölge müdürü beni aradır ürünü iade alamayacağı söyledi görüşme kaydı da var elimde ve bu konuda hiçbir şekilde yardımcı olamıyorlarmış. Firmayı nasıl tüketici hakimiyetine bir başvuru veya yasal süreçte ilerleyebilirim sevgilerle.
Aldığım ürün bilgisi :
Sandisk 64GB 3.2 USB
Aldığım Yer : İzmir Karabağlar
Bölge Müdürü : İzmir Karabağlar - Emin Bey
ufak bir sıkıntı çekiyorum bunlarla ilgili sizden yardımını talep ediyorum.
Ben A101 den flash bellek aldım ( 16.10.2022 ) tarihinde bu ürünü satın almış oldum ürün arızalandı ve servisine gönderdim gönderdiğim tarihi 14.02.2023 servis bana iade ve değişim formu gönderdi
02.03.2023'şu tarihinde. Belgesinin çıktısını alarak aldım mağazaya gittim 04.03.2023 tarihinde mağaza müdürünü bularak elimdeki evrakları gösterdim elimdeki evraklarla bölge müdürüne WhatsApp üzerinden gönderdi. Sonra bölge müdürü bunu ben kabul edemem diyerek mağaza müdürüne bilgi verdi ben de A101 genel merkez arayarak müşteri temsilcisinden konuştum müşteri temsilcisi iade edebilirsiniz dedi ben de mağaza müdürüne telefonumu verdim onla konuştum aynı şeyi ona söyledi ve tekrardan bölge müdürüne arayıp bilgilendirmesini yaptı. Bölge müdürü de müşteri temsilcisi benimle muhatap olsun diyerek telefonu kapattı. Ben de mağazadan çıktım tekrardan genel merkezi aradım şikayetimi oluşturdum ve beklemeye başladım abi.Kendi çabalarım ile 14.03.2023 tarihinde İzmir Torbalı merkez numarasını bulup oraya aradım oraya da bir şikayet oluşturduktan sonra o günün akşamı bölge müdürü beni aradır ürünü iade alamayacağı söyledi görüşme kaydı da var elimde ve bu konuda hiçbir şekilde yardımcı olamıyorlarmış. Firmayı nasıl tüketici hakimiyetine bir başvuru veya yasal süreçte ilerleyebilirim sevgilerle.
Aldığım ürün bilgisi :
Sandisk 64GB 3.2 USB
Aldığım Yer : İzmir Karabağlar
Bölge Müdürü : İzmir Karabağlar - Emin Bey