Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

A101 iade sorunu

ufukkiraz

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
3
Merhabalar

ufak bir sıkıntı çekiyorum bunlarla ilgili sizden yardımını talep ediyorum.

Ben A101 den flash bellek aldım ( 16.10.2022 ) tarihinde bu ürünü satın almış oldum ürün arızalandı ve servisine gönderdim gönderdiğim tarihi 14.02.2023 servis bana iade ve değişim formu gönderdi

02.03.2023'şu tarihinde. Belgesinin çıktısını alarak aldım mağazaya gittim 04.03.2023 tarihinde mağaza müdürünü bularak elimdeki evrakları gösterdim elimdeki evraklarla bölge müdürüne WhatsApp üzerinden gönderdi. Sonra bölge müdürü bunu ben kabul edemem diyerek mağaza müdürüne bilgi verdi ben de A101 genel merkez arayarak müşteri temsilcisinden konuştum müşteri temsilcisi iade edebilirsiniz dedi ben de mağaza müdürüne telefonumu verdim onla konuştum aynı şeyi ona söyledi ve tekrardan bölge müdürüne arayıp bilgilendirmesini yaptı. Bölge müdürü de müşteri temsilcisi benimle muhatap olsun diyerek telefonu kapattı. Ben de mağazadan çıktım tekrardan genel merkezi aradım şikayetimi oluşturdum ve beklemeye başladım abi.Kendi çabalarım ile 14.03.2023 tarihinde İzmir Torbalı merkez numarasını bulup oraya aradım oraya da bir şikayet oluşturduktan sonra o günün akşamı bölge müdürü beni aradır ürünü iade alamayacağı söyledi görüşme kaydı da var elimde ve bu konuda hiçbir şekilde yardımcı olamıyorlarmış. Firmayı nasıl tüketici hakimiyetine bir başvuru veya yasal süreçte ilerleyebilirim sevgilerle.


Aldığım ürün bilgisi :

Sandisk 64GB 3.2 USB

Aldığım Yer : İzmir Karabağlar

Bölge Müdürü : İzmir Karabağlar - Emin Bey
 
Merhabalar

ufak bir sıkıntı çekiyorum bunlarla ilgili sizden yardımını talep ediyorum.

Ben A101 den flash bellek aldım ( 16.10.2022 ) tarihinde bu ürünü satın almış oldum ürün arızalandı ve servisine gönderdim gönderdiğim tarihi 14.02.2023 servis bana iade ve değişim formu gönderdi

02.03.2023'şu tarihinde. Belgesinin çıktısını alarak aldım mağazaya gittim 04.03.2023 tarihinde mağaza müdürünü bularak elimdeki evrakları gösterdim elimdeki evraklarla bölge müdürüne WhatsApp üzerinden gönderdi. Sonra bölge müdürü bunu ben kabul edemem diyerek mağaza müdürüne bilgi verdi ben de A101 genel merkez arayarak müşteri temsilcisinden konuştum müşteri temsilcisi iade edebilirsiniz dedi ben de mağaza müdürüne telefonumu verdim onla konuştum aynı şeyi ona söyledi ve tekrardan bölge müdürüne arayıp bilgilendirmesini yaptı. Bölge müdürü de müşteri temsilcisi benimle muhatap olsun diyerek telefonu kapattı. Ben de mağazadan çıktım tekrardan genel merkezi aradım şikayetimi oluşturdum ve beklemeye başladım abi.Kendi çabalarım ile 14.03.2023 tarihinde İzmir Torbalı merkez numarasını bulup oraya aradım oraya da bir şikayet oluşturduktan sonra o günün akşamı bölge müdürü beni aradır ürünü iade alamayacağı söyledi görüşme kaydı da var elimde ve bu konuda hiçbir şekilde yardımcı olamıyorlarmış. Firmayı nasıl tüketici hakimiyetine bir başvuru veya yasal süreçte ilerleyebilirim sevgilerle.


Aldığım ürün bilgisi :

Sandisk 64GB 3.2 USB

Aldığım Yer : İzmir Karabağlar

Bölge Müdürü : İzmir Karabağlar - Emin Bey
Abim sen yapman gerekeni yapmışsın, tek ve kritik bir sorum var, bu ürünün satış fişini sakladın mı?
 
Abim sen yapman gerekeni yapmışsın, tek ve kritik bir sorum var, bu ürünün satış fişini sakladın mı?
Fişi elim de abi
Ben yine elimden geleni yapmış olayım.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
çok teşekkürler abi @Adem Helvacı abi mail attım video ve diğer evraklar orda nasıl bir yasal süreçe geçebilirim acaba ?
 
A101 çok fazla dengesiz büyümenin her köşe başına mağaza açmanın cezasını çekiyor. Ucuz ürün var derler, sonra "tedarikçi firma kaynaklı nedenlerle" diyerek mağazaya getirmezler. Yahu geçen hafta hem Onvo TV'yi getirmediniz, hem de mutfak eşyaları getirmediniz. Yahu ben doğrama tahtası alacaktım, adam onvo 42250 alacaktı. Bunların tedarikçileri aynı firma mı ki "tedarikçi firma kaynaklı nedenlerle" diye kapıya yazı asarak getirmiyorsunuz. O haftaki ürünülerin hiçbirisi yoktu sadece bunlarla da sınırlı değil. Bir kez de değil iki hafta üst üste durum böyle. Kim bu tedarikçi firma, neden yolun alt tarafındaki mağazaya ürün getiren tedarikçi bu mağazaya/mağazalara getirmiyor. Kamyon mu çıkmıyor nedir yani?
Neden A101'in kendi markası olan Birşah yoğurdun birisi lapa gibi çok katı diğeri yoğurt isimli ayran çıkıyor. Neden kapakları şişip tadı sirkeye dönmüş peynir satıyorsunuz. Soğuk zincir işlemiyor.

Konu A101 olunca sürekli neden diye sormaktan duramayız. Daha anlatılacak çok şey sorulacak çok soru var. 300 tane varsa üründen sistem neden 500 tane sattıktan sonra stokta yok diyor. 500'ün içinden 300'ü kurayla mı seçiyorsunuz ?
 
A101 çok fazla dengesiz büyümenin her köşe başına mağaza açmanın cezasını çekiyor. Ucuz ürün var derler, sonra "tedarikçi firma kaynaklı nedenlerle" diyerek mağazaya getirmezler. Yahu geçen hafta hem Onvo TV'yi getirmediniz, hem de mutfak eşyaları getirmediniz. Yahu ben doğrama tahtası alacaktım, adam onvo 42250 alacaktı. Bunların tedarikçileri aynı firma mı ki "tedarikçi firma kaynaklı nedenlerle" diye kapıya yazı asarak getirmiyorsunuz. O haftaki ürünülerin hiçbirisi yoktu sadece bunlarla da sınırlı değil. Bir kez de değil iki hafta üst üste durum böyle. Kim bu tedarikçi firma, neden yolun alt tarafındaki mağazaya ürün getiren tedarikçi bu mağazaya/mağazalara getirmiyor. Kamyon mu çıkmıyor nedir yani?
Neden A101'in kendi markası olan Birşah yoğurdun birisi lapa gibi çok katı diğeri yoğurt isimli ayran çıkıyor. Neden kapakları şişip tadı sirkeye dönmüş peynir satıyorsunuz. Soğuk zincir işlemiyor.

Konu A101 olunca sürekli neden diye sormaktan duramayız. Daha anlatılacak çok şey sorulacak çok soru var. 300 tane varsa üründen sistem neden 500 tane sattıktan sonra stokta yok diyor. 500'ün içinden 300'ü kurayla mı seçiyorsunuz ?
Bu konu ufak ufak başladı aslında A101 de, benim 58'' Toshiba videosunu çektiğim dönem sonrası iyice coştular.
Hukuk servisleri videoyu kaldırmamı isteyen bir mail attılar reddettim.
Kaldırabilirim ancak kaç adet mağaza kapısına ilan astınız ise o adette en az 1 er taneden 12.0*00 ürün sattığınızı bana ispat edin hemen kaldırayım dedim.

12.000 mağazaya ilan asan bu muhteremler, ilk reklamlarda 1250, ikincisinde ise 500 adet ürün satmış gerisini siz düşünün.
 
Mümkün mertebe üç harfli marketleri kullanmıyorum bu tarz ürünleri fiyatı fazla olsa da yerel esnaftan alıyorum.Çünkü kurumsallar da muhatap bulmak zor
 
Mümkün mertebe üç harfli marketleri kullanmıyorum bu tarz ürünleri fiyatı fazla olsa da yerel esnaftan alıyorum.Çünkü kurumsallar da muhatap bulmak zor
Usta sen işin içindesin, bundan 1-2 sene evvel A101 de işler böyle değildi mesela?
Örneğin A101 satışı olduğu için öyle veya böyle montaj hizmetlerine ve teslimat sürecine dahi dikkat ediliyordu diye hatırlıyorum.
Son zamanlarda sapıttı bu herfiler.
Yukarıda dostumuzun yazdığı üzere kontrolsüz büyümenin sonuçları sanırım.
 
Benzer bir şeyi bim'de yaşadım fiş ile birlikte iade alabilirsin dedi gittim bilgi verdim 1 gün sonra iade'mi aldım. SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE.

Büyütecek ne varmış sanki.... Siz a101'den iade alacaksınız a101 ise iade fişi kesip firmadan iade alacak bu kadar basit birşey.
Hah işte olay bu fakat Bölge müdürü(!) beyefendi o gün havasında değildi demek ki.
 
Kasalarının üzerinde kocaman ürünü iade edebilirsiniz yazar ama işlerine gelmedimi yazıyı ya kapatırlar yada kaldırırlar.
Bir ürün alıp 1 saat kadar sonra iade için geri gittim.
Çalışan iade almıyoruz dedi.
Yazınıza ne oldu dedim.
Bugün çok iade oldu o yüzden yazıyı kaldırdık dedi.
Ya alırsınız yada sizi şikayet ederim diyince aldılar.
 
Kasalarının üzerinde kocaman ürünü iade edebilirsiniz yazar ama işlerine gelmedimi yazıyı ya kapatırlar yada kaldırırlar.
Bir ürün alıp 1 saat kadar sonra iade için geri gittim.
Çalışan iade almıyoruz dedi.
Yazınıza ne oldu dedim.
Bugün çok iade oldu o yüzden yazıyı kaldırdık dedi.
Ya alırsınız yada sizi şikayet ederim diyince aldılar.
İlla bi rdiş gösterme, tanıdğın olması vs gerekiyor bizde işlerin yürümesi için :(
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri