Adem hocam merhaba yaklaşık iki yıldır sizi youtube ve inceleriz platformundan takip ediyorum. Tüketici hakları, firmaların çalışma koşulları, ürün incelemeleri ve tarafsız ayrıntılı teknik bilgileri konusun da bizleri aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.
Uzun araştırmalarım ve inceleriz platformu sayesinde TCL 50C635 televizyonu almaya karar verdim ve prime indirimleri sırasında Amazon türkiye den cihazı 12499₺ ye satın aldım. Ürünü sorunsuz bir şekilde teslim aldım ve kurulumunu yaptırdım 05/10/2023 Tarihinde birden bire ekran karardı ve görüntü kayboldu, dikkatlice baktığımda arka planda hala görüntü olduğunu fark ettim ve hemen yetkili servisi arayıp arıza kaydı oluşturdum, araya hafta sonu girdiğinden 10/10/2023 tarihinde yetkili servis gelip cihaza baktı gelen arkadaşlara da durumu izah ettim sonrasında anakartın olduğu kapağı açıp baktılar kapağı kapatıp cihaza güç vererek dikkatlice baktıklarında onlar da arka planda görüntü olduğunu onayladılar ve akabinde değişim için rapor düzenleyeceklerini bildirip adresimden ayrıldılar. On iki ekim perşembe günü yetkili servis değişim raporunu iletmesini takiben vakit kaybetmeden amazon müşteri hizmetleri ile görüşüp durumu anlattım raporu mail yolu ile iletmemi istediler, sonrasında cihaz ellerinde mevcut ise değişim yoksa ücret iadesi yapacaklarını söylediler ben de kendilerine, asla ücret iadesini kabul etmeyeceğimi seçimlik hakkımı değişimden yana kullanmak istediğimi belirttim, kısa bir bekleyişin ardından stok kontrolünü tamamlayan temsilci ürünün değişimi için onay verdi, arızalı ürünü amazona iletmemi ve ürün depoya ulaşıp kontrollerin yapıldıktan sonra yeni ürünü tarafıma yollayacaklarını belirttiler. On dört ekim tarihinde kolay gelsin firmasına eski ürünün teslim ettim kavga dövüş ürünü 17/10/2023 tarihinde amazon türkiye ye teslimini sağladım, 20/10/2023 tarihinde yeni ürün tarafıma ulaştı, hemen yetkili servis ile iletişime geçerek kurulum talep ettim bölgeme bakan servis olan koçak elektronik, talebime istinaden bir saat içerisin de teknisyenleri adresime yönlendirdi, teknisyen arkadaşlar kutuyu açıp montaj işlemlerine başladılar, cihazın duvara asılmasından sonra güç verdiklerinde panelin içten bir köşeden diğerine uzanan bir çatlağı olduğu ortaya çıktı, Teknisyen arkadaşalar da bu olaya çok şaşırdılar, hemen amazon müşteri temsilcileri le iletişime geçip durumu anlattım bana ürünün stoklarında olmadığını ve ancak ücret iadesi yapabileceklerini söylediler, kabul etmeyerek seçimlik hakkımı değişimden yana kullanmak istediğimi aynı model stoklarında yok ise muadil olan bir üst model ile değişim yapmaları gerektiğini bunun kanuni hakkım olduğunu söyledim, ancak amazon olarak iade politikalarının, değişim konusunda stok mevcut ise aynı model gönderimi stok mevcut değil ise ücret iadesi yapabileceklerini belirttiler.
Aradan geçen üç ay da cihazın fiyatı 22500₺ oldu., dolaysı ile fatura bedeli üzerinden yapacakları ücret iadesi benim mağduriyetimi gidermek yerine daha da arttırmakta, sizlerden ricam konu hakkında bana rehberlik etmeniz dilekçeyi nasıl hazırlamalıyım hangi belgeleri eklemeliyim gibi.
Destekleriniz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder keyifli forumlar dilerim.
Uzun araştırmalarım ve inceleriz platformu sayesinde TCL 50C635 televizyonu almaya karar verdim ve prime indirimleri sırasında Amazon türkiye den cihazı 12499₺ ye satın aldım. Ürünü sorunsuz bir şekilde teslim aldım ve kurulumunu yaptırdım 05/10/2023 Tarihinde birden bire ekran karardı ve görüntü kayboldu, dikkatlice baktığımda arka planda hala görüntü olduğunu fark ettim ve hemen yetkili servisi arayıp arıza kaydı oluşturdum, araya hafta sonu girdiğinden 10/10/2023 tarihinde yetkili servis gelip cihaza baktı gelen arkadaşlara da durumu izah ettim sonrasında anakartın olduğu kapağı açıp baktılar kapağı kapatıp cihaza güç vererek dikkatlice baktıklarında onlar da arka planda görüntü olduğunu onayladılar ve akabinde değişim için rapor düzenleyeceklerini bildirip adresimden ayrıldılar. On iki ekim perşembe günü yetkili servis değişim raporunu iletmesini takiben vakit kaybetmeden amazon müşteri hizmetleri ile görüşüp durumu anlattım raporu mail yolu ile iletmemi istediler, sonrasında cihaz ellerinde mevcut ise değişim yoksa ücret iadesi yapacaklarını söylediler ben de kendilerine, asla ücret iadesini kabul etmeyeceğimi seçimlik hakkımı değişimden yana kullanmak istediğimi belirttim, kısa bir bekleyişin ardından stok kontrolünü tamamlayan temsilci ürünün değişimi için onay verdi, arızalı ürünü amazona iletmemi ve ürün depoya ulaşıp kontrollerin yapıldıktan sonra yeni ürünü tarafıma yollayacaklarını belirttiler. On dört ekim tarihinde kolay gelsin firmasına eski ürünün teslim ettim kavga dövüş ürünü 17/10/2023 tarihinde amazon türkiye ye teslimini sağladım, 20/10/2023 tarihinde yeni ürün tarafıma ulaştı, hemen yetkili servis ile iletişime geçerek kurulum talep ettim bölgeme bakan servis olan koçak elektronik, talebime istinaden bir saat içerisin de teknisyenleri adresime yönlendirdi, teknisyen arkadaşlar kutuyu açıp montaj işlemlerine başladılar, cihazın duvara asılmasından sonra güç verdiklerinde panelin içten bir köşeden diğerine uzanan bir çatlağı olduğu ortaya çıktı, Teknisyen arkadaşalar da bu olaya çok şaşırdılar, hemen amazon müşteri temsilcileri le iletişime geçip durumu anlattım bana ürünün stoklarında olmadığını ve ancak ücret iadesi yapabileceklerini söylediler, kabul etmeyerek seçimlik hakkımı değişimden yana kullanmak istediğimi aynı model stoklarında yok ise muadil olan bir üst model ile değişim yapmaları gerektiğini bunun kanuni hakkım olduğunu söyledim, ancak amazon olarak iade politikalarının, değişim konusunda stok mevcut ise aynı model gönderimi stok mevcut değil ise ücret iadesi yapabileceklerini belirttiler.
Aradan geçen üç ay da cihazın fiyatı 22500₺ oldu., dolaysı ile fatura bedeli üzerinden yapacakları ücret iadesi benim mağduriyetimi gidermek yerine daha da arttırmakta, sizlerden ricam konu hakkında bana rehberlik etmeniz dilekçeyi nasıl hazırlamalıyım hangi belgeleri eklemeliyim gibi.
Destekleriniz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder keyifli forumlar dilerim.