Merhaba,
Yaklaşık 10 ay önce Amazoncomtr satıcılı "Cosori CAF-L501" model Airfryer ürününü satın aldım. Ürünü okadar titiz temizlememe rağmen hafiften iç sepet ve ızgarasında yer yer aşınmalar hatta oksitlenmeler başladı.
Dün akşam amazon'u arayıp temsilci ile görüşme yaptım. Ve ürünümün garantisinin devam ettiğini, yedek parça olarak sepet ve ızgarasını temin etmek istediğimi söyledim.
Temsilciden aldığım yanıt: "Cosori'nin Türkiye'de servis ağı bulunmuyor. Ne yazık ki yedek parça veya onarım işlemlerini sağlayamıyoruz. Ancak ürünü bize gönderirseniz depo görevlilerimiz tarafından yapılacak 14 günlük incelemeler sonrası size para iadesi veya ürün değişimi sağlayabiliriz. Ancak bu kesin değil, depo çalışanlarının ürünü incelemesi sonrası karar verilecek. Ürün size gönderdiğiniz gibi geri gönderilebilir" dedi...
Özetle:
1)Amazon servis ağı bulunmayan ürünü çok rahat şekilde satıyor.
2)Tüketici seçimlik haklarım ihlal ediliyor?
3)Ürün hakkındaki süreci yönetecek kişi veya kişiler yetkili servis değil. Amazon depo çalışanı... Yani hakkımı alabilmek için yazı tura atmam gerek...
Amazon bunu nasıl bu kadar rahat yapabiliyor? Aklım almıyor. Bu cosori ürünlerinin satışının durdurulması için ve daha fazla insanın mağduriyet yaşamaması için ne yapabiliriz? Ayrıca hakkımı nerede/nasıl arayabilirim?
Teşekkürler, İyi forumlar.
Yaklaşık 10 ay önce Amazoncomtr satıcılı "Cosori CAF-L501" model Airfryer ürününü satın aldım. Ürünü okadar titiz temizlememe rağmen hafiften iç sepet ve ızgarasında yer yer aşınmalar hatta oksitlenmeler başladı.
Dün akşam amazon'u arayıp temsilci ile görüşme yaptım. Ve ürünümün garantisinin devam ettiğini, yedek parça olarak sepet ve ızgarasını temin etmek istediğimi söyledim.
Temsilciden aldığım yanıt: "Cosori'nin Türkiye'de servis ağı bulunmuyor. Ne yazık ki yedek parça veya onarım işlemlerini sağlayamıyoruz. Ancak ürünü bize gönderirseniz depo görevlilerimiz tarafından yapılacak 14 günlük incelemeler sonrası size para iadesi veya ürün değişimi sağlayabiliriz. Ancak bu kesin değil, depo çalışanlarının ürünü incelemesi sonrası karar verilecek. Ürün size gönderdiğiniz gibi geri gönderilebilir" dedi...
Özetle:
1)Amazon servis ağı bulunmayan ürünü çok rahat şekilde satıyor.
2)Tüketici seçimlik haklarım ihlal ediliyor?
3)Ürün hakkındaki süreci yönetecek kişi veya kişiler yetkili servis değil. Amazon depo çalışanı... Yani hakkımı alabilmek için yazı tura atmam gerek...
Amazon bunu nasıl bu kadar rahat yapabiliyor? Aklım almıyor. Bu cosori ürünlerinin satışının durdurulması için ve daha fazla insanın mağduriyet yaşamaması için ne yapabiliriz? Ayrıca hakkımı nerede/nasıl arayabilirim?
Teşekkürler, İyi forumlar.