Merhabalar.
Başıma gelenleri sade bir şekilde anlatıp değerli forum üyelerinden tavsiye almak için yazıyorum.
Teknosa mağazasından yaklaşık 4 Ay önce iPhone aldım. Cihaz 75 günlükken ekranından arzalandı ve Gaziantep Zentech teknik servisine yönlendirildim. Buradaki çalışanların tavırları gerçekten çok kötüydü ve bana cihazı bize verirseniz sadece ekran onarımı olur denildi kesinlikle değişim olunmayacağı söylendi. O zamanlar yasalara hakim olmadığım için onarım hakkımı kullandım ve cihaz bana işçilik hatası olmadan 1 gün içinde onarılmış vaziyette verildi. Aradan 45 gün geçince cihazım tekrardan ekranının sol tarafından arzalandı. Yine aynı servise gidip değişim istedim reddedildi sonra rapor istedim ama benden bunun şahsi bir istek olduğu söylenerek para istendi. 5 kuruş vermeyeceğimi söylediğimde nedense bu rapor ücretsiz olarak düzenlendi. Fakat raporda cihazımda bir sorun bulunamadığı yazılmış. Belki tekrardan servis personeli ile konuşarak ekranın arzalı olduğuna dair bir rapor alabilirim belki de bi sorun bulamadık diye rapor tutarlar. Şimdi benim sorularım şunlar:
1) Ben reşitim ama fartura babamın adına yani babam e devletinden başvuru yapacağım ancak bilirkişi işin içine girerse bilirkişiye şahsım telefonu götürebilir mi?
2) Taraf olarak Teknosa'yı mı yoksa Apple'ı mı göstermem gerek? Açıkcası karar sonrası süreç Apple'da çok daha hızlı ve sorunsuz işliyormuş kanunda üreticiyi ve ithalatçıyı da değişim talebi için taraf gösterebileceğimden bahsediyor. Siz bu duruma ne diyorsunuz?

Cihazımın temsili arzası aynı arzanın başka biri tarafından çekilmiş fotoğrafı budur.

Başıma gelenleri sade bir şekilde anlatıp değerli forum üyelerinden tavsiye almak için yazıyorum.
Teknosa mağazasından yaklaşık 4 Ay önce iPhone aldım. Cihaz 75 günlükken ekranından arzalandı ve Gaziantep Zentech teknik servisine yönlendirildim. Buradaki çalışanların tavırları gerçekten çok kötüydü ve bana cihazı bize verirseniz sadece ekran onarımı olur denildi kesinlikle değişim olunmayacağı söylendi. O zamanlar yasalara hakim olmadığım için onarım hakkımı kullandım ve cihaz bana işçilik hatası olmadan 1 gün içinde onarılmış vaziyette verildi. Aradan 45 gün geçince cihazım tekrardan ekranının sol tarafından arzalandı. Yine aynı servise gidip değişim istedim reddedildi sonra rapor istedim ama benden bunun şahsi bir istek olduğu söylenerek para istendi. 5 kuruş vermeyeceğimi söylediğimde nedense bu rapor ücretsiz olarak düzenlendi. Fakat raporda cihazımda bir sorun bulunamadığı yazılmış. Belki tekrardan servis personeli ile konuşarak ekranın arzalı olduğuna dair bir rapor alabilirim belki de bi sorun bulamadık diye rapor tutarlar. Şimdi benim sorularım şunlar:
1) Ben reşitim ama fartura babamın adına yani babam e devletinden başvuru yapacağım ancak bilirkişi işin içine girerse bilirkişiye şahsım telefonu götürebilir mi?
2) Taraf olarak Teknosa'yı mı yoksa Apple'ı mı göstermem gerek? Açıkcası karar sonrası süreç Apple'da çok daha hızlı ve sorunsuz işliyormuş kanunda üreticiyi ve ithalatçıyı da değişim talebi için taraf gösterebileceğimden bahsediyor. Siz bu duruma ne diyorsunuz?

Cihazımın temsili arzası aynı arzanın başka biri tarafından çekilmiş fotoğrafı budur.

Son düzenleme: