merhabalar ,
arçelik 2498 cniy a++ 6 yıllık bir buzdolabım soğutmamaya başladı ve servis çağırdım servis ürünü incelemek üzere atölyeye aldı ve tarafıma ürünün gövdesinde gaz kaçağı olduğunu ve tamirinin söz konusu olmadığını söyledi . bir mesaj attılar dolabımın üretimde olmadığını ve bir üst modelle 18200 tl bedel karşılığı değişeceğini söylediler haklı olarak müşteri hizmetlerini arayıp ürünümün kullanım ömrü olan 10 yıl boyunca yedek parça sorumlulukları olduğunu ve tüketici kaynaklı olmayan bir hata yüzünden ve sattıkları ürünü tamir edemedikleri için benden bu denli bir ücret istemeyeceklerini söyledim. konuyu tüketici hakem heyetine sunacağım buradan bir sonuç alabilirmiyim. üründeki bu arızayı araştırdım biraz gövde presli olduğu ve kullandıkları soğutma borularının kalitesizliğnden kaynaklı ve arıza yaptığında bu bölgeye ulaşım olmadığı değişim ve onarımı söz konusu olmuyormuş. ama buzdolaplarında 10 yıl boyunca gövde garantisi gibi bir olay söz konusu bana söyledikleri buz dolabının gövde parasını karşıladıkları iyide arızalı olan dolabımın motoru kapakları herşeyi sapa sağlam sonuçta sadece gövdesinde gaz kaçağı var ve tamir edilemiyor dediğimde hiç birşey söylemiyolar konu hakkındaki görüşleriniz benim için önemli tüketici hakem heyetinden bir sonuç alabilirmiyim.
arçelik 2498 cniy a++ 6 yıllık bir buzdolabım soğutmamaya başladı ve servis çağırdım servis ürünü incelemek üzere atölyeye aldı ve tarafıma ürünün gövdesinde gaz kaçağı olduğunu ve tamirinin söz konusu olmadığını söyledi . bir mesaj attılar dolabımın üretimde olmadığını ve bir üst modelle 18200 tl bedel karşılığı değişeceğini söylediler haklı olarak müşteri hizmetlerini arayıp ürünümün kullanım ömrü olan 10 yıl boyunca yedek parça sorumlulukları olduğunu ve tüketici kaynaklı olmayan bir hata yüzünden ve sattıkları ürünü tamir edemedikleri için benden bu denli bir ücret istemeyeceklerini söyledim. konuyu tüketici hakem heyetine sunacağım buradan bir sonuç alabilirmiyim. üründeki bu arızayı araştırdım biraz gövde presli olduğu ve kullandıkları soğutma borularının kalitesizliğnden kaynaklı ve arıza yaptığında bu bölgeye ulaşım olmadığı değişim ve onarımı söz konusu olmuyormuş. ama buzdolaplarında 10 yıl boyunca gövde garantisi gibi bir olay söz konusu bana söyledikleri buz dolabının gövde parasını karşıladıkları iyide arızalı olan dolabımın motoru kapakları herşeyi sapa sağlam sonuçta sadece gövdesinde gaz kaçağı var ve tamir edilemiyor dediğimde hiç birşey söylemiyolar konu hakkındaki görüşleriniz benim için önemli tüketici hakem heyetinden bir sonuç alabilirmiyim.