Merhabalar
12.08.2023 tarihinde İnternet üzerinden almış olduğum Arçelik marka model no "ARÇELİK 6144 4 PROGRAMLI E Enerji" bulaşık makinasının 18.08.2023 kurulumu yapılmış olup kullanım aşamasında su kaçırmış ve servis çağrılmıştır. Gelen yetkili servis 3 adet parça değişimi yapılacak üst sepet yerine oturmuyor şeklinde servis fişi kesmiş akabinde yetkili servisi arayarak watsap üzerinden ve sesli çağrı ile Makinanın 15 günlük makina olduğu parça değişimi istemediğimizi fabrikasyon kaynaklı hata olduğunu ve ayıplı mal kapsamında yenisiyle değişimşni talep ettik ilerleyen süreçte gelen bir yetkili servis elemanı sorunla ilgili bir video ve fotoğraf çekip birkaç gün içinde sonuçlanır diyerek evden ayrıldı bir gün sonrası servisten arayarak değişimin kabul edilmediğini müşterinin hakem heyetine baş vurabileceğini söyleyerek servis hizmetini sonlandırdı.
Bu konuda nasıl bir yol izleyebiliriz bilgilendirme yapabilirmisiniz şimdiden çok teşekkür ederim
12.08.2023 tarihinde İnternet üzerinden almış olduğum Arçelik marka model no "ARÇELİK 6144 4 PROGRAMLI E Enerji" bulaşık makinasının 18.08.2023 kurulumu yapılmış olup kullanım aşamasında su kaçırmış ve servis çağrılmıştır. Gelen yetkili servis 3 adet parça değişimi yapılacak üst sepet yerine oturmuyor şeklinde servis fişi kesmiş akabinde yetkili servisi arayarak watsap üzerinden ve sesli çağrı ile Makinanın 15 günlük makina olduğu parça değişimi istemediğimizi fabrikasyon kaynaklı hata olduğunu ve ayıplı mal kapsamında yenisiyle değişimşni talep ettik ilerleyen süreçte gelen bir yetkili servis elemanı sorunla ilgili bir video ve fotoğraf çekip birkaç gün içinde sonuçlanır diyerek evden ayrıldı bir gün sonrası servisten arayarak değişimin kabul edilmediğini müşterinin hakem heyetine baş vurabileceğini söyleyerek servis hizmetini sonlandırdı.
Bu konuda nasıl bir yol izleyebiliriz bilgilendirme yapabilirmisiniz şimdiden çok teşekkür ederim