Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ayıplı mal

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Kartallimurat

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
2
Merhabalar
12.08.2023 tarihinde İnternet üzerinden almış olduğum Arçelik marka model no "ARÇELİK 6144 4 PROGRAMLI E Enerji" bulaşık makinasının 18.08.2023 kurulumu yapılmış olup kullanım aşamasında su kaçırmış ve servis çağrılmıştır. Gelen yetkili servis 3 adet parça değişimi yapılacak üst sepet yerine oturmuyor şeklinde servis fişi kesmiş akabinde yetkili servisi arayarak watsap üzerinden ve sesli çağrı ile Makinanın 15 günlük makina olduğu parça değişimi istemediğimizi fabrikasyon kaynaklı hata olduğunu ve ayıplı mal kapsamında yenisiyle değişimşni talep ettik ilerleyen süreçte gelen bir yetkili servis elemanı sorunla ilgili bir video ve fotoğraf çekip birkaç gün içinde sonuçlanır diyerek evden ayrıldı bir gün sonrası servisten arayarak değişimin kabul edilmediğini müşterinin hakem heyetine baş vurabileceğini söyleyerek servis hizmetini sonlandırdı.
Bu konuda nasıl bir yol izleyebiliriz bilgilendirme yapabilirmisiniz şimdiden çok teşekkür ederim
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2023-09-08-12-05-38-566_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-09-08-12-05-38-566_com.android.chrome.jpg
    53.2 KB · Görüntüleme: 7
  • Screenshot_2023-09-08-12-05-31-502_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-09-08-12-05-31-502_com.android.chrome.jpg
    56.4 KB · Görüntüleme: 7
Bilmiyorum belkide ufak bir ayarla sorunda kalmayacak ama gelen yetkikili servisin sorunla ilgili mantıklı bir açıklama yapmadan direkt 3 adet parça değişecek demesi doğal olarak bende üretim hatası kusurlu mal ve devamında farklı sorunları getirceği izlenimi uyandırdı bunun için değişim istedik kabul edilmedi değişim nasıl bir yol izlemeliyim bilgilendirirseniz sevinirim
 
Geçmiş olsun.

3 yıllık garanti süresinin dolmasına bir kaç ay kala 3 adet aynı model Grundig bulaşık makinemizin bir tanesinin kazanında paslanma gördüm. Hikayeyi kısa keseyim. Arçelik kazanı değiştireyim dedi. Hakem heyetine verdim. iki-üç ay sonra lehime karar çıktı ve arçelik şak diye sıfırı ile değiştirdi (aynısı kalmadığından yeni modeli, bir iki eksik ve fazla özellikle)

Makine kullanılabilir halde ise kullanmaya devam edin. Hakem heyeti lehinize karar verir 99%.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri