Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Bizi Cıvata Sandın Harhal Arçelik

Var artık abi var artık, sırada Fethiye servisi var.
Sen kalk, ''Elektrikten arıza yapmış'' diye motor ve kart değiştirdik diyerek 5575TL para tahsil et tüketiciden, sonra da sisteme girdiğin malzeme kodları Amortisör, Kaış, 4 adet ayak vs çıksın.

Daha neler neler..
 
Bir de şey var abi, normalde sisteme girdiklerinde sistem otomatik olarak servis fişi oluşturur ve atar diye biliyorum. Fakat bu uyanıklar eğer bir dalavere çevirdiyse servis fişi tüketiciye gitmesin diye bir şeyler yapıyorlar. Artık tüketicinin sistemdeki numarasını falan mı değiştiriyorlar ne yapıyorlar bilmiyorum. Fakat o servis fişi tüketiciye gelmeyebiliyor.

Bu benim "acaba" diye düşüncem. Belki başka şeyler yapıyorlardır. Bunu şuna dayanarak fikir yürüttüm, Arçelik ile Whatsapp üzerinden yaptığım bir görüşmede bana işte aranıp bilgi verilecek, "sistemimizdeki hangi telefon numaranızla irtibata geçilsin" dedi. Dedim benim 1 tane numaram var, başka telefon numarası kullanmadım kullanmıyorum. Başka hangi telefon numarası kayıtlıymış bana dedim, söylemedi.
 
Bir de şey var abi, normalde sisteme girdiklerinde sistem otomatik olarak servis fişi oluşturur ve atar diye biliyorum. Fakat bu uyanıklar eğer bir dalavere çevirdiyse servis fişi tüketiciye gitmesin diye bir şeyler yapıyorlar. Artık tüketicinin sistemdeki numarasını falan mı değiştiriyorlar ne yapıyorlar bilmiyorum. Fakat o servis fişi tüketiciye gelmeyebiliyor.

Bu benim "acaba" diye düşüncem. Belki başka şeyler yapıyorlardır. Bunu şuna dayanarak fikir yürüttüm, Arçelik ile Whatsapp üzerinden yaptığım bir görüşmede bana işte aranıp bilgi verilecek, "sistemimizdeki hangi telefon numaranızla irtibata geçilsin" dedi. Dedim benim 1 tane numaram var, başka telefon numarası kullanmadım kullanmıyorum. Başka hangi telefon numarası kayıtlıymış bana dedim, söylemedi.
Vestel crm sisteminde tüketici iletişim verilerinin değiştirilme tarihinde öncesi sonrası sunulan himzet kontrolü sağlıyor zira vestel servisleri de bunu çok yapıyordu.
Bakıyor ki sıkıntılı müşteri, vıdı vıdı edeceki sistemden hemen telefonnumarası değiştir, sms gitsin, sms cevapsız kalsın, sonra eski numarayı tekrar yerine yaz.

her şey çok güzel ama servislerinbilmediği şey, onların yaptığı her hareketin arka planda kayıt altında olduğu. crm denetleme ekibine takılan servisin çırasını yakıyorlardı sonra iyice arttırdılar bu denetimleri, şimdi cesaret edeiyor servisler ama sistemin işleyişi yine de hatalı o ayrı konu.
 
Arçelik servis tarafında iyidir ama onlarda düzene uymaya başlamış çok yazık hiç yakıştıramadım.
 
Evleneli 15 sene oldu benim beyaz eşya TV hepsi tek tek miadını dolduruyor TV aldım 3 gün sonra bulaşık makinası arızalandı bende 4 gün önce Arçelik 6155 sipariş verdim aslında niyetim alman üretimi Bosch du inşallah pişman etmez
 
Evleneli 15 sene oldu benim beyaz eşya TV hepsi tek tek miadını dolduruyor TV aldım 3 gün sonra bulaşık makinası arızalandı bende 4 gün önce Arçelik 6155 sipariş verdim aslında niyetim alman üretimi Bosch du inşallah pişman etmez
Alman üretimi Bosch'ların fiyatı bunun 2 katıdır neredeyse. O fiyata alacağınız kalite de şüpheli. Alman malı Bosch almş oluyorsunuz.
 
3-4 milyon sermaye koyup servis açabilecek babayiğit olmadığı için firmalarda servislerine artık sessiz kalıyor şeriatın kestiği parmak acımaz diyip thh nin verdiği karaları uygulamak durumunda kalıyorlar .Thh ye gidemeyen ise maalesef bu tarz durumlara maruz kalıyor
 
Mailimi dikkate almayan Arçelik efendi, instagramda video yayınlanıp olay büyüyünce apar topar tüketici evine izmir bölge müdürlüğünden yetkili sevk etmek üzere tüketiciden randevu talep ettiler.

Ürün incelenecek, şimdi göreceğiz bakalım servis efendiyi.
 
Mailimi dikkate almayan Arçelik efendi, instagramda video yayınlanıp olay büyüyünce apar topar tüketici evine izmir bölge müdürlüğünden yetkili sevk etmek üzere tüketiciden randevu talep ettiler.

Ürün incelenecek, şimdi göreceğiz bakalım servis efendiyi.
Dinsizin hakkından imansız gelir diyeceğim yanlış anlamayın, buradaki imansız “sosyal medyanın gücü” . Elinize sağlık hocam.
 
Mailimi dikkate almayan Arçelik efendi, instagramda video yayınlanıp olay büyüyünce apar topar tüketici evine izmir bölge müdürlüğünden yetkili sevk etmek üzere tüketiciden randevu talep ettiler.

Ürün incelenecek, şimdi göreceğiz bakalım servis efendiyi.
Yine mi izmir bölge müdürlüğü ? dejavu yaşıyoruz resmen
 
Dinsizin hakkından imansız gelir diyeceğim yanlış anlamayın, buradaki imansız “sosyal medyanın gücü” . Elinize sağlık hocam.
Çok anlamsız şekilde gelişmeleri takip ediyoruz hocam.
Bunlar beni zannediyorum ki Erol Büyükburç ile karıştırdı
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Kardeşim, bizim derdimiz ''En çok bize sorun'' gibi bir şey değil. Öyle olsa bu problemi önce size iletmezdim. ''Allaaaahh elime fırsat geçti, yayınlayayım gitsin'' der geçerdim.

Benim anlamadığım konu, bu kadar olay oluyor, bu yönetim anlayışındaki kibir inanılmaz şekilde devam ediyor. Bu yönetici takımı bizi öyle küçük görüyor ki, yani tiksinerek baktıkları inanılmaz belli oluyor :D
Aynı durum Vestel efendi için de geçerli, biz tüketici örgütlerini mi yoksa beni mi bilemiyorum ama muhatap almamak için ellerinden geldiğince köşe bucak kaçıyorlar. Görmezden gelip yok sayıyorlar ama unutmamaları gerekir ki bunun kaçarı yok , önünde sonunda muhatap olacaklar, paşa paşa bizlerle istişare etmek zorunda kalacaklar ve bizler de onlara, servis yapılanmalarındaki zaten bildikleri ama işlerine gelmeyen düzeltmeleri yapmaları için telkinlerde bulunacağız, gönülsüz de olsa bunları yapacaklar bakın zaman beni nasıl haklı çıkaracak hep birlikte göreceğiz :cool:
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri