Şöyle bir açıklama yapıldı.
Merhaba, ürünlerimiz normal kargolama sistemi ile teslim edilmiyor. Bosch anlaşması ile teslim edildiği için kontrol etme hakkı tanınmaktadır. Lütfen ürününüz geldiğinde, imza atmadan önce kutusunu açtırıp fiziksel kontrol sağlayınız. Olumsuz bir durum görürseniz teslim almayın. Kutunun açılması KESİNLİKLE garantiyi etkilememektedir.
Horoz Lojistik sanırım getirecek. Şimdi onlar getirdiğinde tamamen servis açıyormuş gibi buzdolabını çıkartıp sağına soluna bakmamız gerekiyor anladığım kadarıyla. Bir sorun çıkarsa yeniden komple paketlenecek mi yani?
Daha önce bu deneyimi yaşayan varsa anlatırsa sevinirim.
Merhaba, ürünlerimiz normal kargolama sistemi ile teslim edilmiyor. Bosch anlaşması ile teslim edildiği için kontrol etme hakkı tanınmaktadır. Lütfen ürününüz geldiğinde, imza atmadan önce kutusunu açtırıp fiziksel kontrol sağlayınız. Olumsuz bir durum görürseniz teslim almayın. Kutunun açılması KESİNLİKLE garantiyi etkilememektedir.
Horoz Lojistik sanırım getirecek. Şimdi onlar getirdiğinde tamamen servis açıyormuş gibi buzdolabını çıkartıp sağına soluna bakmamız gerekiyor anladığım kadarıyla. Bir sorun çıkarsa yeniden komple paketlenecek mi yani?
Daha önce bu deneyimi yaşayan varsa anlatırsa sevinirim.