Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan M. B.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    vestel
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

M. B.

İnce Eleyen
Araştırmacı
Katılım
21 Tem 2023
Mesajlar
320
Marka Model Bilgisi
vestel
Merhabalar,
2020, 3. ayda aldığımız Vestel V10728371 BZD_GT/SN492EVMK-IMD(A++)FKF-BNDYINXIC/V model buzdolabı, 3 yıllık garantisi bittikten 3 ay sonra aniden çalışmamaya ve ekranda SR arızası vermeye başladı ve devre dışı kaldı. Bu süreçte çok mağdur olduk, tüm erzaklar bozuldu, Ankara'nın yaz sıcağında soğuk su bile içemedik vs. 06.06.2023 tarihinde Yetkili servisi çağrıldı. Bir kaç gün sonra geldiler. Garanti dışı işlem yapılacağı, hatta tamir olmasının mümkün olmayabileceğini, arada ki farkı vererek yeni dolap alabileceğimizi söylediler. (Fark 15-16 bin tl bu arada.) Dolabı götürdüler. Ardından serviste yaklaşık olarak 14 gün kalan buzdolabının arızasının çözümlendiği tüm testlerinin yapıldığı, (ve teknik olarak hakim olmadığım için hangi parçaların değiştiğini bilmiyorum.) (aşağıdaki fişte görebilirsiniz)) 1900 tl artı servis ücretinin ödenmesi gerektiğini ilettiler. Harika, çözüldü diye kabullendik, ödedik. Dolap geldi, (2 saat sonra fişe takın dendi) annemler şehir dışında olduğu için, 1 hafta sonra takabildim. Bir anormallik yoktu. Hatta soğutup soğutmadığını anlamak için hem buzluğa hem de içine su koydum. 1 hafta sonra eve gittiğimde yine aynı manzara ile karşılaştım. Yine dolap içinde sular sıcak, donma vs durumu yok. Dün yine çağrı açtım. Kendi hataları olmasına rağmen yine servis ücreti alınacakmış ona da birşey demiyorum. Yaz aylarında Toplamda 2 aya yakın bir sürede çözülemeyen bu durum için Vestel Türkiye'den çözüm bekliyorum. O zaman ki fiyatı ortalama tüm dolaplardan yüksek olan bu dolabı, teknolojilerini ve tarzını kalitesini beğendiğimiz için almıştık. Eğer tamir olmuyorsa yenisinin verilmesini, oluyorsa da düzgün bir şekilde yapılmasını istiyorum. Daha fazla mağdur olmak istemiyorum. Video'yu dün çektim bu arada durum bu. İlk arızanın birebir aynısı.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    55.4 KB · Görüntüleme: 27
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    47.1 KB · Görüntüleme: 29
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    44.6 KB · Görüntüleme: 29

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

IMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0005.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0008.jpgIMG-20230920-WA0009.jpgIMG-20230920-WA0010.jpgIMG-20230920-WA0011.jpgIMG-20230920-WA0001.jpgIMG-20230920-WA0002.jpgEkli dosyayı görüntüle 7648
Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

Ekli dosyayı görüntüle 7639Ekli dosyayı görüntüle 7641Ekli dosyayı görüntüle 7639Ekli dosyayı görüntüle 7640Ekli dosyayı görüntüle 7641Ekli dosyayı görüntüle 7642Ekli dosyayı görüntüle 7643Ekli dosyayı görüntüle 7644Ekli dosyayı görüntüle 7645Ekli dosyayı görüntüle 7646Ekli dosyayı görüntüle 7647Ekli dosyayı görüntüle 7648
Hadi hayırlı olsun bakalım.
 
Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

Ekli dosyayı görüntüle 7639Ekli dosyayı görüntüle 7641Ekli dosyayı görüntüle 7639Ekli dosyayı görüntüle 7640Ekli dosyayı görüntüle 7641Ekli dosyayı görüntüle 7642Ekli dosyayı görüntüle 7643Ekli dosyayı görüntüle 7644Ekli dosyayı görüntüle 7645Ekli dosyayı görüntüle 7646Ekli dosyayı görüntüle 7647Ekli dosyayı görüntüle 7648
E hadi bakalım gözünüz aydın diyelim.

Vestel Efendi teşekkürü hak etti mi dostlar ne dersiniz?

Eğer çoğunluk ''Eğriye eğri, doğruya doğru, adamları eleştirdiğimiz gibi teşekkür de etmeliyiz'' fikrinde mutabıksa bir teşekkür içeriği çeker yayınlarız adamların haklarını yemeyelim şimdi.

Hatta sizin de özel olarak videoda belirtmemi istediğiniz bir durum varsa yazın, hatta bana kalsa siz kıs abir metiğn yazın, ben o metni bir teşekkür videosu olarak okuyup üstüne yorum yapayım, müsaadenizle görselleri de paylaşırız :ok

teknisyen arkadaşların isimlerini biliyorsanız videoda onların da adını söyleyip emekçi dostlara teşekkür ederiz.
 
E hadi bakalım gözünüz aydın diyelim.

Vestel Efendi teşekkürü hak etti mi dostlar ne dersiniz?

Eğer çoğunluk ''Eğriye eğri, doğruya doğru, adamları eleştirdiğimiz gibi teşekkür de etmeliyiz'' fikrinde mutabıksa bir teşekkür içeriği çeker yayınlarız adamların haklarını yemeyelim şimdi.

Hatta sizin de özel olarak videoda belirtmemi istediğiniz bir durum varsa yazın, hatta bana kalsa siz kıs abir metiğn yazın, ben o metni bir teşekkür videosu olarak okuyup üstüne yorum yapayım, müsaadenizle görselleri de paylaşırız :ok

teknisyen arkadaşların isimlerini biliyorsanız videoda onların da adını söyleyip emekçi dostlara teşekkür ederiz.
Valla bence haketti. Garantisi olmamasına rağmen sadece müşteriden 2000 TL para çıktı ama yerine 20 küsür bin liralık sıfır dolap geldi bence takdire şayan. Arçelik son 2-3 dolaptır yüksek ücret çıkarıyor arızanın gövdede olmasına rağmen. Tüketici memnuniyeti adına ücretsiz olmasını da geçtim çünkü garantisi olmayabilir makul bir fiyata verebilirlerdi.
 
E hadi bakalım gözünüz aydın diyelim.

Vestel Efendi teşekkürü hak etti mi dostlar ne dersiniz?

Eğer çoğunluk ''Eğriye eğri, doğruya doğru, adamları eleştirdiğimiz gibi teşekkür de etmeliyiz'' fikrinde mutabıksa bir teşekkür içeriği çeker yayınlarız adamların haklarını yemeyelim şimdi.

Hatta sizin de özel olarak videoda belirtmemi istediğiniz bir durum varsa yazın, hatta bana kalsa siz kıs abir metiğn yazın, ben o metni bir teşekkür videosu olarak okuyup üstüne yorum yapayım, müsaadenizle görselleri de paylaşırız :ok

teknisyen arkadaşların isimlerini biliyorsanız videoda onların da adını söyleyip emekçi dostlara teşekkür ederiz.
Teşekkürler tekrar Adem Bey, bence de bi' teşekkürü hak ettiler gibi. Benim de beklediğimden daha iyi yönde gitti süreç.
Görselleri paylaşabilirsiniz tabi ki. Buzdolabı ilk arızalandığından beri Teknisyen İsmail bey'di galiba ama hep farklı ekipti onu tam bilemiyorum. Eski dolap, hasarlı dolap, yeni dolap derken 7 kez dolap taşıma yaptılar sağolsunlar. Süreçte Çözüm Merkezinden Hakan bey de hep yakın takipteydi, onun adını geçirebiliriz sanırım. :)

Bu arada eski dolabımızda olmayan wifi ve mor ışıklı vitamod teknolojisi de ekstradan gelmiş oldu.
Sürece dair eksik veya merak ettiğiniz bir durum varsa memnuniyetle cevaplarım. :)
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri