Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan M. B.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    vestel
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

M. B.

İnce Eleyen
Araştırmacı
Katılım
21 Tem 2023
Mesajlar
320
Marka Model Bilgisi
vestel
Merhabalar,
2020, 3. ayda aldığımız Vestel V10728371 BZD_GT/SN492EVMK-IMD(A++)FKF-BNDYINXIC/V model buzdolabı, 3 yıllık garantisi bittikten 3 ay sonra aniden çalışmamaya ve ekranda SR arızası vermeye başladı ve devre dışı kaldı. Bu süreçte çok mağdur olduk, tüm erzaklar bozuldu, Ankara'nın yaz sıcağında soğuk su bile içemedik vs. 06.06.2023 tarihinde Yetkili servisi çağrıldı. Bir kaç gün sonra geldiler. Garanti dışı işlem yapılacağı, hatta tamir olmasının mümkün olmayabileceğini, arada ki farkı vererek yeni dolap alabileceğimizi söylediler. (Fark 15-16 bin tl bu arada.) Dolabı götürdüler. Ardından serviste yaklaşık olarak 14 gün kalan buzdolabının arızasının çözümlendiği tüm testlerinin yapıldığı, (ve teknik olarak hakim olmadığım için hangi parçaların değiştiğini bilmiyorum.) (aşağıdaki fişte görebilirsiniz)) 1900 tl artı servis ücretinin ödenmesi gerektiğini ilettiler. Harika, çözüldü diye kabullendik, ödedik. Dolap geldi, (2 saat sonra fişe takın dendi) annemler şehir dışında olduğu için, 1 hafta sonra takabildim. Bir anormallik yoktu. Hatta soğutup soğutmadığını anlamak için hem buzluğa hem de içine su koydum. 1 hafta sonra eve gittiğimde yine aynı manzara ile karşılaştım. Yine dolap içinde sular sıcak, donma vs durumu yok. Dün yine çağrı açtım. Kendi hataları olmasına rağmen yine servis ücreti alınacakmış ona da birşey demiyorum. Yaz aylarında Toplamda 2 aya yakın bir sürede çözülemeyen bu durum için Vestel Türkiye'den çözüm bekliyorum. O zaman ki fiyatı ortalama tüm dolaplardan yüksek olan bu dolabı, teknolojilerini ve tarzını kalitesini beğendiğimiz için almıştık. Eğer tamir olmuyorsa yenisinin verilmesini, oluyorsa da düzgün bir şekilde yapılmasını istiyorum. Daha fazla mağdur olmak istemiyorum. Video'yu dün çektim bu arada durum bu. İlk arızanın birebir aynısı.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 10.00.00.jpeg
    55.4 KB · Görüntüleme: 27
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.55.jpeg
    47.1 KB · Görüntüleme: 29
  • WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    WhatsApp Image 2023-07-24 at 09.59.25.jpeg
    44.6 KB · Görüntüleme: 29

Teknik Soru Çözülmeyen Vestel Buzdolabı Arızası ve Servis Memnuniyetsizliği (Mutlu SON:))

Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

IMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0005.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0008.jpgIMG-20230920-WA0009.jpgIMG-20230920-WA0010.jpgIMG-20230920-WA0011.jpgIMG-20230920-WA0001.jpgIMG-20230920-WA0002.jpgEkli dosyayı görüntüle 7648
Yeni gelen dolabın seri numarası okunabilir bir yerde mi?
Gittiğimde bakayım Adem Bey, yeri neresi acaba.
Yalnız az evvel gelen smste linke tıklayım dedim ki birşey olmamış her şey normalmiş gibi yazmışlar. Ayak ayarı vs hiçbirşey yapılmadı zaten. Bir gariplik var da neyse. Sanırım seri no bu.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Görsel 2023-09-07 saat 11.04.24.jpg
    WhatsApp Görsel 2023-09-07 saat 11.04.24.jpg
    44.1 KB · Görüntüleme: 27
Gittiğimde bakayım Adem Bey, yeri neresi acaba.
Yalnız az evvel gelen smste linke tıklayım dedim ki birşey olmamış her şey normalmiş gibi yazmışlar. Ayak ayarı vs hiçbirşey yapılmadı zaten. Bir gariplik var da neyse. Sanırım seri no bu.
Sıkıntı yok, gecikme var belli ve dünden beri neden işlem yapmadıklarını anlamak da mümkün değil fakat değişim açılacağı notu düşülmüş.
Müşteri hizmetlerini arayıp bu çağrıda neden servis tarafından aksiyon alınmadığını sorgulayın lütfen.
Fabrikanın henüz sistem üzerinde durumdan haberi yok gibi.
 
Sıkıntı yok, gecikme var belli ve dünden beri neden işlem yapmadıklarını anlamak da mümkün değil fakat değişim açılacağı notu düşülmüş.
Müşteri hizmetlerini arayıp bu çağrıda neden servis tarafından aksiyon alınmadığını sorgulayın lütfen.
Fabrikanın henüz sistem üzerinde durumdan haberi yok gibi.
Değişim yapıldı kısmı önceki arızalı olan ile bu dolap gibi algılamıştım ben. Bilemiyorum, şimdi servisi aradım cumartesi incelemeye geleceğiz vs. Neyi incelenecek zaten getiren ekip de gördü diyorum umurlarında değil. Valla bezdirdiler.
 
Değişim yapıldı kısmı önceki arızalı olan ile bu dolap gibi algılamıştım ben. Bilemiyorum, şimdi servisi aradım cumartesi incelemeye geleceğiz vs. Neyi incelenecek zaten getiren ekip de gördü diyorum umurlarında değil. Valla bezdirdiler.
Size söylenenler ile sistemin işleyişi farklı. Servisin işgüzarlığı ve ihmali olduğu kesin. Dünden beri bu kayıt gereksiz yere bekletiliyor. Neyse ki SDY konuya müdahale etmiş de çağrınızın ataması yapılmış.
 
Size söylenenler ile sistemin işleyişi farklı. Servisin işgüzarlığı ve ihmali olduğu kesin. Dünden beri bu kayıt gereksiz yere bekletiliyor. Neyse ki SDY konuya müdahale etmiş de çağrınızın ataması yapılmış.
Az evvel tekrar çözüm merkezinden Hakan Bey'e ulaşıp durumu anlattım. Direkt olarak servisin yetkilisi ile görüşüp süreci bir an önce sonlandıracaklarını belirtti Adem Bey. Servis aynı yalanı ona da söylemiş.
 
Az evvel tekrar çözüm merkezinden Hakan Bey'e ulaşıp durumu anlattım. Direkt olarak servisin yetkilisi ile görüşüp süreci bir an önce sonlandıracaklarını belirtti Adem Bey. Servis aynı yalanı ona da söylemiş.
Yaaaaa ne dedim? Servisin işgüzarlığı. 24 saat o çağrıyı ne diye beklettin ki hem de kimseye haber bile vermeden?
Haber versenize bağlı bulunduğunuz departmanlara ürünün hasarlı çıktığını.
 
Şanssızlık peşimizi bırakmadı....
Bugün akşam kutulu ve sıfır olarak gelen gözümün önünde açılan dolap, kutuda hasar olmamasına rağmen sol tarafından 2 adet orta boy göçük ile çıktı. Kabul ederseniz 1 yıl garanti veririz dediler ama etmedim. Değişim istedim. Çünkü eski dolabımız 3 yıllık olmasına rağmen sıfır gibiydi. Herhangi bir işlem tutanak vs tutulmadı ama hasarlı fotoğrafları çekildi. Tutanak için ararlar yeni dolap gelince de eskisini alırız dediler ve gittiler.

Diyecek birşey yok malesef. Yine uğraşacağıma yanarım.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Ben olsam 1 değil 3 yıl garanti isterdim göçük çalışmasına engel değil bedava 3 yıl garantim olurdu
 
Ben olsam 1 değil 3 yıl garanti isterdim göçük çalışmasına engel değil bedava 3 yıl garantim olurdu
Hocam garanti bittikten 3 ay sonra yine bozulacaksa bi anlamı yok malesef.
Bir de annem titizdir takar onu kafaya. Diğer tarafında olsa sıkıntı olmaz ama.
 
Yaaaaa ne dedim? Servisin işgüzarlığı. 24 saat o çağrıyı ne diye beklettin ki hem de kimseye haber bile vermeden?
Haber versenize bağlı bulunduğunuz departmanlara ürünün hasarlı çıktığını.
Halen bir dönüş yok Adem Bey bu arada. Çözüm merkezi süreci takipteyiz diyor da, 1,5 hafta da böyle kayıp geçti.
 
Halen bir dönüş yok Adem Bey bu arada. Çözüm merkezi süreci takipteyiz diyor da, 1,5 hafta da böyle kayıp geçti.
Bakın sebebini bilmiyorum fakat sizin işi nedense yetkili servis yapmıyor.
Ben burada deşifre edemem lakin Vestelin süreç destek yetkilisi dahi neden servisin halen işlem başlatmadığına anlam veremiyor.
Vestel müşteri hizmetlerini arayın, ''Bana bunun makul bir cevabı verilene kadar telefonu kapatmayacağım'' diye söyleyin.

''6 Eylülden beri açık olan 8096866243 çağrı numaralı hizmet belgesi neden günlerdir gereksiz yere bekletiliyor, neden hasarlı çıkan ürünümün değişimi sisteme girilmiyor, bu servis neden günlerdir bilerek işlem yapmıyor ben bunun cevabını almadan bu telefonu kapatmayacağım''

Lütfen hemen şimdi arayın, görüşün ve sonucu bize de bildirin ben de gerekirse konuyu sosyal mecraya taşıyacağım.
 
Bakın sebebini bilmiyorum fakat sizin işi nedense yetkili servis yapmıyor.
Ben burada deşifre edemem lakin Vestelin süreç destek yetkilisi dahi neden servisin halen işlem başlatmadığına anlam veremiyor.
Vestel müşteri hizmetlerini arayın, ''Bana bunun makul bir cevabı verilene kadar telefonu kapatmayacağım'' diye söyleyin.

''6 Eylülden beri açık olan 8096866243 çağrı numaralı hizmet belgesi neden günlerdir gereksiz yere bekletiliyor, neden hasarlı çıkan ürünümün değişimi sisteme girilmiyor, bu servis neden günlerdir bilerek işlem yapmıyor ben bunun cevabını almadan bu telefonu kapatmayacağım''

Lütfen hemen şimdi arayın, görüşün ve sonucu bize de bildirin ben de gerekirse konuyu sosyal mecraya taşıyacağım.
Az evvel aradım Adem Bey, sözde bugün randevu vermişler teknisyen rapor tutacakmış saat 1-3 arasında benim haberim yok. Bir gariplik var bu durum da da bakalım. Ne karıştırıyorlar çok ilginç.
 
Bakın sebebini bilmiyorum fakat sizin işi nedense yetkili servis yapmıyor.
Ben burada deşifre edemem lakin Vestelin süreç destek yetkilisi dahi neden servisin halen işlem başlatmadığına anlam veremiyor.
Vestel müşteri hizmetlerini arayın, ''Bana bunun makul bir cevabı verilene kadar telefonu kapatmayacağım'' diye söyleyin.

''6 Eylülden beri açık olan 8096866243 çağrı numaralı hizmet belgesi neden günlerdir gereksiz yere bekletiliyor, neden hasarlı çıkan ürünümün değişimi sisteme girilmiyor, bu servis neden günlerdir bilerek işlem yapmıyor ben bunun cevabını almadan bu telefonu kapatmayacağım''

Lütfen hemen şimdi arayın, görüşün ve sonucu bize de bildirin ben de gerekirse konuyu sosyal mecraya taşıyacağım.
WhatsApp Görsel 2023-09-14 saat 15.58.35.jpg

Az evvel ki isyanımdan sonra süreç tekrar başlamış sanıyorum. :D
 
Bir düşünün bakalım, ben sizi aratana kadar 8096 lı olup günlerdir kasıtlı bekletilen çağrı nasıl da birden bire değişime alınıp size 8097052649 çağrı oluşuverdi ;)
Tahmin ettim zaten şu mesajınızdan Adem Bey, ama siz demeden yazmak istemedim :) ;
"Ben burada deşifre edemem lakin Vestel'in süreç destek yetkilisi dahi neden servisin halen işlem başlatmadığına anlam veremiyor."

Emeğiniz büyük bu süreçte her zaman olduğu gibi Adem Bey, büyük teşekkürler. Az evvel tekrar aranarak aynı model yeni dolap gönderileceği söylendi. Umarım bu kez sağ salim gelir. :)
 
Tahmin ettim zaten şu mesajınızdan Adem Bey, ama siz demeden yazmak istemedim :) ;
"Ben burada deşifre edemem lakin Vestel'in süreç destek yetkilisi dahi neden servisin halen işlem başlatmadığına anlam veremiyor."

Emeğiniz büyük bu süreçte her zaman olduğu gibi Adem Bey, büyük teşekkürler. Az evvel tekrar aranarak aynı model yeni dolap gönderileceği söylendi. Umarım bu kez sağ salim gelir. :)
Temennimiz, bir an evvel bu işten sıyrılmanız yönündedr :ok
 
Dün (19.09.2023) sorunumuz dolabın ikinci kez değişimi ile sonuçlanmış oldu. Evde ki dolap ile yenisi aynı karede var hatta.
Bu süreçte (yaklaşık 3,5 ay) emeği geçen üstad @Adem Helvacı 'ya, inceleriz.com'a, Vestel Çözüm merkezinden Hakan bey'e büyük teşekkürler. :)
Vestel'in isteyince yıpratıcı da olsa memnuniyet adına, garantisi bitmiş bir dolabı; ücretsiz (2000 tl onarım bedeli) değiştirebildiğini gördük.
Vestel'e de bizi mağdur etmediği için teşekkürler. Bakalım bu dolap kaç yıl çalışacak göreceğiz inşallah. :)

IMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0007.jpgIMG-20230920-WA0005.jpgIMG-20230920-WA0006.jpgIMG-20230920-WA0008.jpgIMG-20230920-WA0009.jpgIMG-20230920-WA0010.jpgIMG-20230920-WA0011.jpgIMG-20230920-WA0001.jpgIMG-20230920-WA0002.jpgEkli dosyayı görüntüle 7648
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20230920-WA0004.jpg
    IMG-20230920-WA0004.jpg
    53.7 KB · Görüntüleme: 18
Çözüm
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri