Merhaba,
7.04.2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden GPN Teknoloji adlı mağazadan Dell markasının S2721QS modelli monitör cihazını sıfır olarak satın aldım. Üzerinden 1 sene 4 ay geçti ve artık ürünün hoparlörlerinden cızırtı geliyor. Teknik servis için Dell ile iletişime geçtim. Ürünün arızalı olduğunu kabul ettiler. Cihaz onarımını yapamadıklarını belirttiler. Bana iki yol sundular.
1. Ücret iadesi almak
2. Ürünün değişimi
"Ücret iadesi almak" maalesef kabul edemiyorum. Çünkü ben ürünün 7 bin TL'ye satın aldım bugün 10 bin TL. Zarar edeceğim için 1. durumu kabul etmedim.
"Ürünün değişimi" bu öneriyi kabul edersem bana başka müşterinin kullandığı sonrasında arızalı olduğu için iade ettiği ürünün tamir edilip bana gönderileceği söylendi. Yani benim ürünüm alınıp tamir edilip bana verilmeyecek. Benim ürünümü alacaklar, yerine başkasının tamir edilen monitörü verilecekmiş.
Yasal olarak başka hakkımda yokmuş bu iki durumdan birini kabul etmek zorundaymışım. Benim isteğim mümkünse kendi cihazımın tamir edilmesi olmuyorsa cihazımın sıfırıyla değişmesini istiyorum. İnternetten yaptığım araştırmaya göre ise ellerinde sıfır ürünü yoksa misliyle değişim yapmak zorundalarmış. Bu konuda ne yapabilirim? Haklarım neler yardım eder misiniz?
Teşekkürler.
7.04.2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden GPN Teknoloji adlı mağazadan Dell markasının S2721QS modelli monitör cihazını sıfır olarak satın aldım. Üzerinden 1 sene 4 ay geçti ve artık ürünün hoparlörlerinden cızırtı geliyor. Teknik servis için Dell ile iletişime geçtim. Ürünün arızalı olduğunu kabul ettiler. Cihaz onarımını yapamadıklarını belirttiler. Bana iki yol sundular.
1. Ücret iadesi almak
2. Ürünün değişimi
"Ücret iadesi almak" maalesef kabul edemiyorum. Çünkü ben ürünün 7 bin TL'ye satın aldım bugün 10 bin TL. Zarar edeceğim için 1. durumu kabul etmedim.
"Ürünün değişimi" bu öneriyi kabul edersem bana başka müşterinin kullandığı sonrasında arızalı olduğu için iade ettiği ürünün tamir edilip bana gönderileceği söylendi. Yani benim ürünüm alınıp tamir edilip bana verilmeyecek. Benim ürünümü alacaklar, yerine başkasının tamir edilen monitörü verilecekmiş.
Yasal olarak başka hakkımda yokmuş bu iki durumdan birini kabul etmek zorundaymışım. Benim isteğim mümkünse kendi cihazımın tamir edilmesi olmuyorsa cihazımın sıfırıyla değişmesini istiyorum. İnternetten yaptığım araştırmaya göre ise ellerinde sıfır ürünü yoksa misliyle değişim yapmak zorundalarmış. Bu konuda ne yapabilirim? Haklarım neler yardım eder misiniz?
Teşekkürler.