Merhaba, ben 06.11.2022 tarihinde vatan bilgisayardan samsung marka bir tv aldım. tv de beşinci ayda dikey modda piksel oluştu. Servis geldi ve kullanıcı hatası olmadığını ve üründe piksel sorunu olduğunu söyledi ve onarım yapabileceklerini ilettiler. Onarımı reddettim. İade istedim. İade talebim Samsung tarafından reddedildi. Tüketici hakem heyetine gittim. Ancak oradaki rapörtörun yaptığı başvurunun lehime olup olmayacağı konusunda emin değilim. Tv güncel fiyatı şuan 17.000. Ben Kasım da 13 bine almıştım. Tüketici hakem heyetleri enflasyon farkını göz önünde bulundurmadan mı ücret iadesi kararı alır? Yasal faizle ücret iadesi talep etsem ürünün güncel fiyatını alamaz mıyım? En mağdur olmayacağım yöntem ürünün misli ile değişimini istemek midir? Bu konuda acil yardımınıza ihtiyacım vardır.