Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Gec teslim mobilya, ayipli mal

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

muratbakis

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
7 Eki 2023
Mesajlar
13
Adem abi selamlar. Ozellikle you tube'daki incelemelerini zevkle takip ediyorum. Onlar sayesinde 2 tane tv aldim. Tuketici haklarina verdigin onem ve desteklerini de takip ediyorum. Bir konuda desteğine ihtiyacim var. Biz 2 temmuzda Kelebek mobilyadan ilkokula yeni baslayacak kizimiz icin genc odasi takimi siparisi verdik. 45-60 gun termin suresi dediler, okul acilmadan yetisir diye tamam dedik. Bugun 11 ekim, 100 gunu gecti ama hala siparisim teslim edilmedi. Ilimizdeki bayiyle gorusuyoruz, o urun indirime girdigi icin cok siparis oldu yetisemiyorlar diyorlar. Musteri hizmetlerini ariyorum urunler parca parca uretimde diyorlar. Cocugum rezil oldu. Il degisikligi yaptigimiz icin eski yatak odasi takimini getirmemistik. Hala ortada mobilya yok. Biz aldiktan sonra %40 indirime girdi urun. Urunun indirime girdigini öğrendikten sonra iptal edip yeni siparis vermek istedim ama siparis almayi kapatmışlardi. Ben maddi ve manevi zarardayim. Ne yapabilirim tavsiyene ihtiyacim var. Simdiden tesekkur ederim
 
Selamlar
@Adem Helvacı görene kadar ek bilgiler verirseniz daha randımanlı olur.

Fatura kesildi mi?
Ödeme ne ile yapıldı?
Sözleşmede taahhütler nelerdir? İmzalar kimin
Sözleşme hangi il... teslim edecek kim?
( şimdiki şehrinizdeki nasılsa benim müşteri değil, sizi en sona atmayı düşünebilir)
Müşteri Hizmetleri yerine doğrudan fabrikayı arayın. Müşteri hizmetleri standart hazırlanmış cevap verir. Fabrikadan net bilgi almak daha verimli olur.
 
Bundan sonra size tavsiyem bu mobilyacılara mümkünse ödemeyi tamamlamayın. Ben gurur eksiği olan İstikbal bayisine ödemeyi tam yapmamıştım (allahtan). Yanlış getirdikleri ve hatalı ürünlerin değişimini 1 sene sonra yaptılar. Bende 1 sene sonra kalan ödemeyi yaptım. Her hafta mesaj çekiyorlardı arıyorlardı güzelce çemkirince periyotlar azaldı, bir yıl kadar sonra avukata vereceğiz dediler, siz bilirsiniz bende veririm dedim ama az bir ödeme kaldı, malı getir parayı al dedim, ertesi hafta geldi. Çevremden duyduğum kadarıyla İstikbal o bu önemli değil hepsi aynı zihniyette.

Sizinde umarım tez zamanda çözülür.
 
Selamlar
@Adem Helvacı görene kadar ek bilgiler verirseniz daha randımanlı olur.

Fatura kesildi mi?
Ödeme ne ile yapıldı?
Sözleşmede taahhütler nelerdir? İmzalar kimin
Sözleşme hangi il... teslim edecek kim?
( şimdiki şehrinizdeki nasılsa benim müşteri değil, sizi en sona atmayı düşünebilir)
Müşteri Hizmetleri yerine doğrudan fabrikayı arayın. Müşteri hizmetleri standart hazırlanmış cevap verir. Fabrikadan net bilgi almak daha verimli olur.
Yazmistim ama gondermeyi unutmusum, iste calisirken farkedmedim kusuar bakmayin. Satis sozlesmesi var. 05.07 de siprais vermisim, teslim tarihi 31.08 vadedilen. Bugun arandim ve yarin icin teslimat randevusu verdiler.
 
Urunum dun teslim edildi. Acikcasi tuketici hakem heyetine ayipli mal/hizmet nedeniyle basvurmak istiyorum. Urun ben aldiktan sonra %40 indirime girdi. 4 ayda ancak teslim edildi. Maddi manevi magdur oldum. @Adem Helvacı abi. Bu konuda ne onerirsiniz?
 
Urunum dun teslim edildi. Acikcasi tuketici hakem heyetine ayipli mal/hizmet nedeniyle basvurmak istiyorum. Urun ben aldiktan sonra %40 indirime girdi. 4 ayda ancak teslim edildi. Maddi manevi magdur oldum. @Adem Helvacı abi. Bu konuda ne onerirsiniz?
Satış sözleşmesinde borcun ifası için hangi tarih veya gün yazılmıştı. Mesafeli satış sözleşmesi maddelerine göre cayma hakkınız olabilir. Yani sözleşmede belirtilen ifa süresi aştığı için sözleşmeden cayılabilir veya 14 günlük cayma hakkı kullanılabilir. Adem abi daha iyi bilgi verir.
 
Satış sözleşmesinde borcun ifası için hangi tarih veya gün yazılmıştı. Mesafeli satış sözleşmesi maddelerine göre cayma hakkınız olabilir. Yani sözleşmede belirtilen ifa süresi aştığı için sözleşmeden cayılabilir veya 14 günlük cayma hakkı kullanılabilir. Adem abi daha iyi bilgi verir.
31.08.2023 teslim tarihi sozlesmede. Bizden ne zaman sonra bilmiyorum indirime gitmis. Urun satistan kaldirilmis yeni baktigimda. Vaz gecsem ne olur bilmiyorum. Malin geldigine sukrettik. Ancak %40 zamli aldik diyelim.
 
Hangi yolu izleyeceksiniz:

A. Şirketle iletişim kurup tazmin edilecek bir gönül alma hediyesi mi
B. Manevi tazminat için doğrudan avukatlı mahkemeye mi başvuracaksınız?

Sonuç alacağınızı sanmadığım olay; siz satış rakamı kabul edip almışsınız. Sonra ürün inmiş ve çıkmış ile sorgulamamak gerekir.
Aynı süreçte bayiler arasında liste fiyatından fahiş fiyat uygulaması olduğunu kanıtlamanız gerekir. O zamanbir dava görülme sağlanabilir.
 
31.08.2023 teslim tarihi sozlesmede. Bizden ne zaman sonra bilmiyorum indirime gitmis. Urun satistan kaldirilmis yeni baktigimda. Vaz gecsem ne olur bilmiyorum. Malin geldigine sukrettik. Ancak %40 zamli aldik diyelim.
Ürün satıştan kaldırıldıysa cayma hakkını kullanmak işinize yaramaz. Firmanın da telafi hediyesi vereceğini sanmam. Manevi tazminat için geç teslim nedeniyle ispat edebileceğiniz bir zarara uğramanız lazım. Ben o firmayla uğraşacağım derseniz de psikolojinize yazık.
 
Herkese merhaba, Biz de Konfor mobilyadan 2 adet kanepe siparişi verdik. termin süresi 45 gün denildi ama 2.5 ay oldu ürünler hala üretime girmemiş. Fabrika taşındı o yüzden gecikti diyorlar ama ne derece doğru bilmiyorum. Ücretin de yarısı ödenmişti. Şikayet siteleri hep benzer şikayetlerle dolu. müşterilerin sosyal medyaya yazdıkları yorumlarını da siliyorlarmış. Bayi 15 güne gelir, önceki siparişler gelmeye başladı dedi ama meçhul. Fabrikaya sürekli mail atmışlar gösterdiler ama ne kadar bekleriz bilmiyorum. Şu durumda ücret iadesi istemek mi mantıklı yoksa beklemek mi bilemedim.
 
Ben olsam ücret iadesi hızlıca alabiliyorsam alırdım. Bu mobilyacılar 90% si aynı şekilde, ağızlarında hep yalan oluyor. “Biz hemen yollarız, fabrikayı ararız …vs” laflarını çok ettiler bize. Cidden güvenilir bir referansla gidebileceğiniz mağaza bulursanız paranızı kurtarıp oradan alışveriş yapın. Sosyal medyadan yorum silemeyecekleri yere yorum yazın, misal mağazanın google yorumlar kısmına, fabrikanın adresindeki google yorumlara.
 
Ben olsam ücret iadesi hızlıca alabiliyorsam alırdım. Bu mobilyacılar 90% si aynı şekilde, ağızlarında hep yalan oluyor. “Biz hemen yollarız, fabrikayı ararız …vs” laflarını çok ettiler bize. Cidden güvenilir bir referansla gidebileceğiniz mağaza bulursanız paranızı kurtarıp oradan alışveriş yapın. Sosyal medyadan yorum silemeyecekleri yere yorum yazın, misal mağazanın google yorumlar kısmına, fabrikanın adresindeki google yorumlara.
Dediğiniz gibi neredeyse çoğu aynı. aylarca sipariş bekleyen insanlar var, düğün olmuş ortada mobilyası olmayan çok kişi var. Bayiden sipariş numarasını aldım bundan sonra müşteri hizmetlerinden takip edeceğim. 3 gün sonra üretim biriminden cevap gelecek, ona göre ne yapacağımıza karar vereceğiz. Sipariş ekranını gösterdiler bizle birlikte 3 kişinin ürünü üretime girmemiş. Divan yapan yerlere yaptırsaydık şimdiye on defa üretilmişti. Sanırım Google'a yorum yazmak en iyi çözüm. Bir daha asla bu firmadan alışveriş yapmayız.
 
Birde size tavsiyem mobilyacılara kapora bırakın en düşük ne kadar verebiliyorsanız kalanı mal teslim edilir gelir öderim (kartla yada keş) diyin. Benim evimin salon sandalyelerini aylar (yanlış hatırlamıyorsam 1buçuk yıl) sonra verdiler. Bir sandalye tutarından daha fazla ödemeyi yapmamıştım kredi kartımda limit oldukça çekim yaptırıyordum, muhasebeleri arayıp avukata vermekle tehdit edince ver sen bilirsin, malım gelsin getiren adam kapıda posla gelsin ödeyeyim yada teslimden bir gün sonra gelip ödeyeyim diyip kapatıyordum telefonu. En sonunda geldi ve sonraki gün ödedim kapattım hesabı. Ağızlarından “Allah” eksik olayan bir esnaf (İstikbal mağazası). Bu bana ders oldu iyiki ödememişim yoksa sandalyeleri alamazdım.
 
Birde size tavsiyem mobilyacılara kapora bırakın en düşük ne kadar verebiliyorsanız kalanı mal teslim edilir gelir öderim (kartla yada keş) diyin. Benim evimin salon sandalyelerini aylar (yanlış hatırlamıyorsam 1buçuk yıl) sonra verdiler. Bir sandalye tutarından daha fazla ödemeyi yapmamıştım kredi kartımda limit oldukça çekim yaptırıyordum, muhasebeleri arayıp avukata vermekle tehdit edince ver sen bilirsin, malım gelsin getiren adam kapıda posla gelsin ödeyeyim yada teslimden bir gün sonra gelip ödeyeyim diyip kapatıyordum telefonu. En sonunda geldi ve sonraki gün ödedim kapattım hesabı. Ağızlarından “Allah” eksik olayan bir esnaf (İstikbal mağazası). Bu bana ders oldu iyiki ödememişim yoksa sandalyeleri alamazdım.
Biz de ücretin yarısını vermiştik. Geri kalanı da mal tesliminden bir gün önce olacaktı. Birkaç sene önce komşumuzla birlikte aynı mağazaya perde yaptırdık, ücretin geri kalanını perdeleri takmaya gelince verdik. Zaten bu tür alışverişlerde veya tadilat gibi işlemlerde ücretin tamamını vermemek lazım yoksa ara da bul. Sizinki de şansızlık olmuş. Hem ürünü gönderme hem de avukata vermekle tehdit et.
 
Biz de ücretin yarısını vermiştik. Geri kalanı da mal tesliminden bir gün önce olacaktı. Birkaç sene önce komşumuzla birlikte aynı mağazaya perde yaptırdık, ücretin geri kalanını perdeleri takmaya gelince verdik. Zaten bu tür alışverişlerde veya tadilat gibi işlemlerde ücretin tamamını vermemek lazım yoksa ara da bul. Sizinki de şansızlık olmuş. Hem ürünü gönderme hem de avukata vermekle tehdit et.
Dedim zaten getirmeyin işime gelir ödemem, al alabiliyorsan :)
 
Bu Konfor mobilyada sıkıntı büyük galiba. Kasımda alışveriş yapanların ürünleri haziranda eksik ve hasarlı teslim edilmiş. Bu kadar gecikecek ne olabilir ki? Sabahtan beri arıyorum hiçbir birim cevap vermiyor. Üretim biriminden cevap bekliyorduk, sonuç bugün öğrenilecekti ama telefonlara bakan yok. İnşallah paramızı kaptırmayız. Kısacası mobilya alacaklar bu markadan uzak dursun.
 
Bu Konfor mobilyada sıkıntı büyük galiba. Kasımda alışveriş yapanların ürünleri haziranda eksik ve hasarlı teslim edilmiş. Bu kadar gecikecek ne olabilir ki? Sabahtan beri arıyorum hiçbir birim cevap vermiyor. Üretim biriminden cevap bekliyorduk, sonuç bugün öğrenilecekti ama telefonlara bakan yok. İnşallah paramızı kaptırmayız. Kısacası mobilya alacaklar bu markadan uzak dursun.
Nihayet birilerine ulaştım. Mallar üretime girmiş teslim tarihini de tahmini olarak aldık. Umarım süreç uzamaz. Bir daha bu markadan alışveriş yapmam.
 
Yaklaşık 4 ay sonra ürünler teslim edildi. Şikayet sitelerinde hep aynı bahane, fabrika taşınmış. madem böyle bir durum var sipariş almayın veya müşterilere bilgi verin. İnsanları oraya bağlamanın bir anlamı yok.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri