Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Önerisi Grundig ya da alernatif çamaşır makinesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aretias
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

aretias

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
22 May 2023
Mesajlar
40
Bütçe
14000
Marka Model Bilgisi
Grundig
Merhaba,

Evimde şuan Vestel marka çamaşır makinesi var. 9 yılı doldurduk kendileriyle. 7 - 8 ay önce rulman değişimi yapılmıştı. Şuan tak tak diye ses geliyor ve artık makineyi değiştireyim diyorum.
GRUNDIG GPWM 92855, GRUNDIG GPWM 91623, Samsung Ww90t4020ce/Ah, ELECTROLUX EW6FN429BT modellerini düşünüyorum. Bunlardan hangisini almalıyım? Ya da önerebileceğiniz başka marka - model mevcut mu?

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Merhabalar.
Bugün servis geldi. Makine teknik birşey makineden dolayı koku olması imkansız dedi. Sıkma da yaş bırakma mevzusuna da çamaşırlar dengeli dağılmazsa makine devri arttırmaz dedi. Biz de her zaman olan şeyler bunlar dedik ama. sürekli makinenin çok iyi olduğu bu tarz şeylerin olmayacağı, Teknik mekanik bir alet olduğunu söyledi durdu. E1 den E27 ye kadar hata kodu var dedi. Arıza olsa ekranda çıkar makine kendini kitler dedi. ses konusunda da gene benzer şeyleri şeyleri söyledi. Motor kapağını gösterdim. Sesi etkiler mi dedim. yok dedi. Biz bu makineden memnun değiliz dedik. Değişim ancak tamir görür, parça değişirse ve düzelmezse olur dedi. İade için de THH ye başvurun dedi.
Sonuç olarak benim anladığım bunlar ekranda hata kodu görmeyince , hiçbir şey yapmıyorlar.
@Murat ALA
 
Merhabalar.
Bugün servis geldi. Makine teknik birşey makineden dolayı koku olması imkansız dedi. Sıkma da yaş bırakma mevzusuna da çamaşırlar dengeli dağılmazsa makine devri arttırmaz dedi. Biz de her zaman olan şeyler bunlar dedik ama. sürekli makinenin çok iyi olduğu bu tarz şeylerin olmayacağı, Teknik mekanik bir alet olduğunu söyledi durdu. E1 den E27 ye kadar hata kodu var dedi. Arıza olsa ekranda çıkar makine kendini kitler dedi. ses konusunda da gene benzer şeyleri şeyleri söyledi. Motor kapağını gösterdim. Sesi etkiler mi dedim. yok dedi. Biz bu makineden memnun değiliz dedik. Değişim ancak tamir görür, parça değişirse ve düzelmezse olur dedi. İade için de THH ye başvurun dedi.
Sonuç olarak benim anladığım bunlar ekranda hata kodu görmeyince , hiçbir şey yapmıyorlar.
@Murat ALA
Direkt THH'ye verin o zaman.
 
Valla hocam, diğer şikayetlerinizi bilemem ama koku olayı makine kaynaklı değil gibi geliyor. Sizin verdiğiniz suyu sizin verdiğiniz deterjan vb ile karıştırıp iş görüyor. Makine kendinden ne katıyor da koku yapıyor anlamıyorum. Bence sizin suda ve/veya deterjanda (eksik fazla miktar, bayat-sahte dandik deterjan vb. ) sorun var.

Herhalde 35 senedir envai çeşit marka çamaşır ve bulaşık makineleri kullandık muhtelif yerlerde. Bir kere bile koku şikayetimiz olmadı. Anlayamıyorum nasıl oluyor?
 
Valla hocam, diğer şikayetlerinizi bilemem ama koku olayı makine kaynaklı değil gibi geliyor. Sizin verdiğiniz suyu sizin verdiğiniz deterjan vb ile karıştırıp iş görüyor. Makine kendinden ne katıyor da koku yapıyor anlamıyorum. Bence sizin suda ve/veya deterjanda (eksik fazla miktar, bayat-sahte dandik deterjan vb. ) sorun var.

Herhalde 35 senedir envai çeşit marka çamaşır ve bulaşık makineleri kullandık muhtelif yerlerde. Bir kere bile koku şikayetimiz olmadı. Anlayamıyorum nasıl oluyor?
Tahminimce apartmanın giderinden geliyordur o koku. Ya da deterjanda da olabilir bir sorun. Bizde bulaşık makinemizde öyle bir şey yaşamıştık gider borusuna meyil verdim düzeldi.
 
Tahminimce apartmanın giderinden geliyordur o koku. Ya da deterjanda da olabilir bir sorun. Bizde bulaşık makinemizde öyle bir şey yaşamıştık gider borusuna meyil verdim düzeldi.
Koku aynı zamanda kullanılan program ile de ilgili. Ter kokusu içine işlemiş bir spor giysisini kısa programa atarsan yine koku çıkmaz. İstediğin kadar yumuşatıcı ile destekle, kokuyu giysinin koku olmayan yerlerine bırakıyor. Örneğin koltuk altı hala kötü kokar. Gider konusunda da orada valf olma ihtimalini düşününce geri teper mi koku emin olamadım.

Koku konusunda yapılan tüm işlemlerin bütününe bakmak gerek ama makine ile ilgili olacağını ben de sanmıyorum pek.
 
Koku aynı zamanda kullanılan program ile de ilgili. Ter kokusu içine işlemiş bir spor giysisini kısa programa atarsan yine koku çıkmaz. İstediğin kadar yumuşatıcı ile destekle, kokuyu giysinin koku olmayan yerlerine bırakıyor. Örneğin koltuk altı hala kötü kokar. Gider konusunda da orada valf olma ihtimalini düşününce geri teper mi koku emin olamadım.

Koku konusunda yapılan tüm işlemlerin bütününe bakmak gerek ama makine ile ilgili olacağını ben de sanmıyorum pek.
Valf olayı var koku veya pis su oradan geri gelemez dedi yetkili servis elemanı.
Çeşitli deterjanlar denedim(sıvı -toz) olay değişmedi.
@Swift biz de ilk defa çamaşır makinesi kullanmıyoruz. 17 yıllık makineyi çıkardık, yerine bunu koyduk. Deterjanlar aynı, giysiler aynı, anlayamıyorsaniz da bişey diyemem.
Tek olay koku değil makine sıkmıyor da. Eski makinede 600 devirde yaptığımız işlemi, bunda 1400 de sıkıyoruz daha yaş çıkıyor. Programdan da fark ediyor bu olaylar. Zaten anlasam çözüme bakacağım yazma gereği duymayacağım da. Neyse bakalım. İyi geceler.
 
Valf olayı var koku veya pis su oradan geri gelemez dedi yetkili servis elemanı.
Çeşitli deterjanlar denedim(sıvı -toz) olay değişmedi.
@Swift biz de ilk defa çamaşır makinesi kullanmıyoruz. 17 yıllık makineyi çıkardık, yerine bunu koyduk. Deterjanlar aynı, giysiler aynı, anlayamıyorsaniz da bişey diyemem.
Tek olay koku değil makine sıkmıyor da. Eski makinede 600 devirde yaptığımız işlemi, bunda 1400 de sıkıyoruz daha yaş çıkıyor. Programdan da fark ediyor bu olaylar. Zaten anlasam çözüme bakacağım yazma gereği duymayacağım da. Neyse bakalım. İyi geceler.
Çamaşır makineleri çalışma mantığı son 50 senedir değişmedi. Eski makineniz de temiz suyu alır, deterjan ile karıştırıp kazanda sürtünme ve vurdurma ile temizler, en son 3-4 kez temiz su ve sıkma işlemini tekrarlar. Her seferinde de mevcut suyu tahliye eder.


Burada 2 ihtimal söz konusu. Ya program seçimiz ile ilgili bir sorun var ya da makinede bir arıza söz konusu, her arıza uyarı vermez.

kullanmış olduğunuz makinede su da bekletme diye bir özellik mevcut sanırım. Her program ayarında bu özelliği kapatmanız gerekebilir. Kullanmış olduğunuz modelin kullanma kılavuzunda ayrıntılı şekilde bu konuyu anlatmışlar. Burada su da bekletten kastım, zor lekeler için olan su da beklet özelliği değil. Yıkama bitince hemen asmayacağım. O yüzden çamaşırlar kırışık kalmasın diye su da bekletiyor. Siz ne zaman ki çamaşırları çıkaracaksınız o zaman tahliye ediyor suyu. ve çamaşırlar ıslak şekilde çıkıyor. ıslak çıkmasın istiyorsanız ise son bir sıktır özelliğini seçip devam etmeniz gerekiyor.

Sizden ricam paylaşmış olduğum kılavuzu eksiksiz okumanız olacaktır. Maalesef makineler 15 sene önceki gibi değil. bir çok program eklendi. yani makineyi başlat, bitince al ile bitmiyor olay. Başta yapılacağı , sonda yapılacağı belirtmeniz gerekiyor makinelere.

Eğer bu da çözüm olmazsa, hem normalden ıslak hem de kokulu çıkıyorsa %99.99 makineden pis su tamamıyla tahliye edilmiyor demektir. Bu da Su seviyesi sensörü işini tam görmüyor anlamına geliyor.
 
Evet arkadaşlar, uzun bir aradan sonra merhaba.
THH karara bağladı. Bilir kişi uzun uzun inceleme yapmadı. Ama çıkan çamaşırın kokusunu aldı. Rapora uzun programlarda suyu tam tahliye edemiyor yazmış. Beni haklı buldu.
Şuan 14 gün itiraz süresini bekliyorum. Süreç devam ederken Arçelik müşteri hizmetleri aramış ama hanım telefona bakmamış. Geri de aramadılar. MediaMarkt ten aldığım için onu THH ye vermiştim. Orası ile görüşeceğim.
Ayrıca garanti uzatmıştım. O para boşa gitti sanırım.
Miele ye gücüm yeterse düşünüyorum. Alman malı almak mantıklı geldi bu süreçlerden sonra.
@Murat ALA @Adem Helvacı @janavar @Beril
Tavsiyelere açığım.
 
Evet arkadaşlar, uzun bir aradan sonra merhaba.
THH karara bağladı. Bilir kişi uzun uzun inceleme yapmadı. Ama çıkan çamaşırın kokusunu aldı. Rapora uzun programlarda suyu tam tahliye edemiyor yazmış. Beni haklı buldu.
Şuan 14 gün itiraz süresini bekliyorum. Süreç devam ederken Arçelik müşteri hizmetleri aramış ama hanım telefona bakmamış. Geri de aramadılar. MediaMarkt ten aldığım için onu THH ye vermiştim. Orası ile görüşeceğim.
Ayrıca garanti uzatmıştım. O para boşa gitti sanırım.
Miele ye gücüm yeterse düşünüyorum. Alman malı almak mantıklı geldi bu süreçlerden sonra.
@Murat ALA @Adem Helvacı @janavar @Beril
Tavsiyelere açığım.
THH'ye MediaMarkt'ı vermeyecektiniz Arçelik'i verecektiniz umarım sıkıntı çıkmaz. Garanti işi MediaMarkt'ın sattğı garanti görünümlü sigorta mı yoksa Arçelik servisinin yaptığı garanti miydi?
 
Merhaba,

Evimde şuan Vestel marka çamaşır makinesi var. 9 yılı doldurduk kendileriyle. 7 - 8 ay önce rulman değişimi yapılmıştı. Şuan tak tak diye ses geliyor ve artık makineyi değiştireyim diyorum.
GRUNDIG GPWM 92855, GRUNDIG GPWM 91623, Samsung Ww90t4020ce/Ah, ELECTROLUX EW6FN429BT modellerini düşünüyorum. Bunlardan hangisini almalıyım? Ya da önerebileceğiniz başka marka - model mevcut mu?

Şimdiden teşekkür ederim.
Grundig güzeldir. Servis geldiğinde mutlaka ek garantinizi yaptırmayı unutmayın.

Edit :Biraz geç yazmışım.
 
Terim karışmasıda var.
kazan gövdesi ile tambur eşanlamlı olarak kullanmak karıştırıyor.

Ekli dosyayı görüntüle 6442
doğru konuya parmak bastın abim. İç çelik kazan zaten geri dönüşüm de olsa fark etmez, metalin geri dönüşümü ile plastiğin geri dönüşümü farklı alanlar. Plastik tamburun geri dönüşüm olmasının bir zararı olacağını sanmıyorum.
 
THH'ye MediaMarkt'ı vermeyecektiniz Arçelik'i verecektiniz umarım sıkıntı çıkmaz. Garanti işi MediaMarkt'ın sattğı garanti görünümlü sigorta mı yoksa Arçelik servisinin yaptığı garanti miydi?
Arçelik in yaptığı sigorta.
Neden sıkıntı çıksın hocam? Ürünü aldım alalı koku var. Ayıplı ürün satılmış bana. Hiçbir sorun çıkmadı ve iademi de geçtiğimiz hafta içi aldım.
Bir daha grundig mi tövbe. Bosch grubu da boykot olduğu için almayacağım.
@Adem Helvacı
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri