Merhaba,
8 Ekim 2023 tarihinde Hepsiburada üzerinden "Arces Pazarlama" adlı firmadan bir Arçelik bulaşık makinası satın aldım. Bulaşık makinası "Borusan Lojistik" tarafından adresime getirildi. Kutusunda herhangi bir görünür sorun yoktu. Kurulum kaydı açtırdım. 16 Ekim'de, adresime sonradan Bornova Çarşı Servisi'nden olduğunu öğrendiğim bir servis elemanı geldi. Kutuyu açtığında makinanı sol arka köşesinden darbeli olduğunu beraberce gördük. Makinanın şakülü kaymış durumda ve dik eksende bulaşık makinası yuvasına girmiyor. Sol arkası üzerine düşmüş gibi görünüyor. Servis elemanı arkadaş kayıt açılacağını, kutusunu atmamam gerektiğini, benimle irtibat kurulacağını söyledi. "Bu tamir edilir. Bir şey yok bunda" dedi. Tamiri kabul etmeyeceğimi, değişim istediğimi söyledim. Barkodunu bir yerlere bildirdi. "Tutanak tutmayacak mısınız?" soruma da "Ben bildirimi yaptım" cevabını vererek gitti.
Buraya kadar sorun yok gibiydi ancak bugün servisten birisi arayarak ürünü kendilerinin getirmediğini, sorunumu kargo ile çözmem gerektiğini söyledi. "Kutuyu siz açtınız, ben kargoya ne ile başvuracağım? Elimde kolisi açık ve darbeli bir bulaşık makinasından başka hiç bir şey yok. Ne bir tutanak bıraktınız, ne bir kağıt verdiniz." dememe rağmen konu mırın kırınla geçiştirildi.
Satın aldığım firmayı aradım. Firma yetkilisi de servisle kontakt kuracağını söyledi. Yaptığım yaygaradan sonra servis aradı, durumun incelendiğini, bir kaç güne bana dönüş yapılacağını söyledi ancak yaptığım görüşmelerden mağdur olacağım intibaını almış bulunuyorum. Yeni taşındığım evin ortasında kazulet gibi bulaşık makinasıyla kalakaldım.
Durumla ilgili tecrübesi, bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.
8 Ekim 2023 tarihinde Hepsiburada üzerinden "Arces Pazarlama" adlı firmadan bir Arçelik bulaşık makinası satın aldım. Bulaşık makinası "Borusan Lojistik" tarafından adresime getirildi. Kutusunda herhangi bir görünür sorun yoktu. Kurulum kaydı açtırdım. 16 Ekim'de, adresime sonradan Bornova Çarşı Servisi'nden olduğunu öğrendiğim bir servis elemanı geldi. Kutuyu açtığında makinanı sol arka köşesinden darbeli olduğunu beraberce gördük. Makinanın şakülü kaymış durumda ve dik eksende bulaşık makinası yuvasına girmiyor. Sol arkası üzerine düşmüş gibi görünüyor. Servis elemanı arkadaş kayıt açılacağını, kutusunu atmamam gerektiğini, benimle irtibat kurulacağını söyledi. "Bu tamir edilir. Bir şey yok bunda" dedi. Tamiri kabul etmeyeceğimi, değişim istediğimi söyledim. Barkodunu bir yerlere bildirdi. "Tutanak tutmayacak mısınız?" soruma da "Ben bildirimi yaptım" cevabını vererek gitti.
Buraya kadar sorun yok gibiydi ancak bugün servisten birisi arayarak ürünü kendilerinin getirmediğini, sorunumu kargo ile çözmem gerektiğini söyledi. "Kutuyu siz açtınız, ben kargoya ne ile başvuracağım? Elimde kolisi açık ve darbeli bir bulaşık makinasından başka hiç bir şey yok. Ne bir tutanak bıraktınız, ne bir kağıt verdiniz." dememe rağmen konu mırın kırınla geçiştirildi.
Satın aldığım firmayı aradım. Firma yetkilisi de servisle kontakt kuracağını söyledi. Yaptığım yaygaradan sonra servis aradı, durumun incelendiğini, bir kaç güne bana dönüş yapılacağını söyledi ancak yaptığım görüşmelerden mağdur olacağım intibaını almış bulunuyorum. Yeni taşındığım evin ortasında kazulet gibi bulaşık makinasıyla kalakaldım.
Durumla ilgili tecrübesi, bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.