Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Hasarlı olduğu servis tarafından tespit edilen Arçelik bulaşık makinası hakkında...

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Ogan Metinoglu

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
17 Eki 2023
Mesajlar
3
Merhaba,

8 Ekim 2023 tarihinde Hepsiburada üzerinden "Arces Pazarlama" adlı firmadan bir Arçelik bulaşık makinası satın aldım. Bulaşık makinası "Borusan Lojistik" tarafından adresime getirildi. Kutusunda herhangi bir görünür sorun yoktu. Kurulum kaydı açtırdım. 16 Ekim'de, adresime sonradan Bornova Çarşı Servisi'nden olduğunu öğrendiğim bir servis elemanı geldi. Kutuyu açtığında makinanı sol arka köşesinden darbeli olduğunu beraberce gördük. Makinanın şakülü kaymış durumda ve dik eksende bulaşık makinası yuvasına girmiyor. Sol arkası üzerine düşmüş gibi görünüyor. Servis elemanı arkadaş kayıt açılacağını, kutusunu atmamam gerektiğini, benimle irtibat kurulacağını söyledi. "Bu tamir edilir. Bir şey yok bunda" dedi. Tamiri kabul etmeyeceğimi, değişim istediğimi söyledim. Barkodunu bir yerlere bildirdi. "Tutanak tutmayacak mısınız?" soruma da "Ben bildirimi yaptım" cevabını vererek gitti.

Buraya kadar sorun yok gibiydi ancak bugün servisten birisi arayarak ürünü kendilerinin getirmediğini, sorunumu kargo ile çözmem gerektiğini söyledi. "Kutuyu siz açtınız, ben kargoya ne ile başvuracağım? Elimde kolisi açık ve darbeli bir bulaşık makinasından başka hiç bir şey yok. Ne bir tutanak bıraktınız, ne bir kağıt verdiniz." dememe rağmen konu mırın kırınla geçiştirildi.

Satın aldığım firmayı aradım. Firma yetkilisi de servisle kontakt kuracağını söyledi. Yaptığım yaygaradan sonra servis aradı, durumun incelendiğini, bir kaç güne bana dönüş yapılacağını söyledi ancak yaptığım görüşmelerden mağdur olacağım intibaını almış bulunuyorum. Yeni taşındığım evin ortasında kazulet gibi bulaşık makinasıyla kalakaldım.

Durumla ilgili tecrübesi, bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.
 
Merhaba,

8 Ekim 2023 tarihinde Hepsiburada üzerinden "Arces Pazarlama" adlı firmadan bir Arçelik bulaşık makinası satın aldım. Bulaşık makinası "Borusan Lojistik" tarafından adresime getirildi. Kutusunda herhangi bir görünür sorun yoktu. Kurulum kaydı açtırdım. 16 Ekim'de, adresime sonradan Bornova Çarşı Servisi'nden olduğunu öğrendiğim bir servis elemanı geldi. Kutuyu açtığında makinanı sol arka köşesinden darbeli olduğunu beraberce gördük. Makinanın şakülü kaymış durumda ve dik eksende bulaşık makinası yuvasına girmiyor. Sol arkası üzerine düşmüş gibi görünüyor. Servis elemanı arkadaş kayıt açılacağını, kutusunu atmamam gerektiğini, benimle irtibat kurulacağını söyledi. "Bu tamir edilir. Bir şey yok bunda" dedi. Tamiri kabul etmeyeceğimi, değişim istediğimi söyledim. Barkodunu bir yerlere bildirdi. "Tutanak tutmayacak mısınız?" soruma da "Ben bildirimi yaptım" cevabını vererek gitti.

Buraya kadar sorun yok gibiydi ancak bugün servisten birisi arayarak ürünü kendilerinin getirmediğini, sorunumu kargo ile çözmem gerektiğini söyledi. "Kutuyu siz açtınız, ben kargoya ne ile başvuracağım? Elimde kolisi açık ve darbeli bir bulaşık makinasından başka hiç bir şey yok. Ne bir tutanak bıraktınız, ne bir kağıt verdiniz." dememe rağmen konu mırın kırınla geçiştirildi.

Satın aldığım firmayı aradım. Firma yetkilisi de servisle kontakt kuracağını söyledi. Yaptığım yaygaradan sonra servis aradı, durumun incelendiğini, bir kaç güne bana dönüş yapılacağını söyledi ancak yaptığım görüşmelerden mağdur olacağım intibaını almış bulunuyorum. Yeni taşındığım evin ortasında kazulet gibi bulaşık makinasıyla kalakaldım.

Durumla ilgili tecrübesi, bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.
Kardeşim geçmiş olsun öncelikle.

Bu tarz şeyler yazmak istemem fakat Ülkemizin son birkaç senesi ve özellikle son 1-2 senesini baz alırsak HUKUK anlamında her şey ortada o nedenle o yoldan hakkınızı almanız biraz uzun sürer ve göbeğinizi çatlatırlar sizin sinirden.

Eğer ürünün kolili ve koli açılmış hali ile elinizde fotolar varsa, evinize yetkili servisin geldiğini de ispatlayabiliyorsanız konuyu farklı şekilde ele alabiliriz o nedenle sormam gerekiyor, elinizde delil niteliği taşıyan neler var ses kaydı harğicinde foto evrak wp yazışması vs.
 
Kardeşim geçmiş olsun öncelikle.

Bu tarz şeyler yazmak istemem fakat Ülkemizin son birkaç senesi ve özellikle son 1-2 senesini baz alırsak HUKUK anlamında her şey ortada o nedenle o yoldan hakkınızı almanız biraz uzun sürer ve göbeğinizi çatlatırlar sizin sinirden.

Eğer ürünün kolili ve koli açılmış hali ile elinizde fotolar varsa, evinize yetkili servisin geldiğini de ispatlayabiliyorsanız konuyu farklı şekilde ele alabiliriz o nedenle sormam gerekiyor, elinizde delil niteliği taşıyan neler var ses kaydı harğicinde foto evrak wp yazışması vs
Teşekkürler Adem Bey.

"Servis gelsin açsın" safhasının da pek güvenli bir safha olmadığını anlamış durumdayım. Böyle sıkıntılı bir tecrübe gerekiyormuş. Eldeki görüntü alma araçlarını her tür alışverişte kullanmak gerekiyor galiba. Paranoyaklık değil dostlar. Görüldüğü üzere şart. Ayrılık sonrası tüm eşyalar eski eşte kaldığı için kısa sürede bir sürü beyaz eşya aldım. Bir yerde piyango vuracağını da hissediyordum açıkçası. "Daha bir şey olmamış, arayacaklarını söylemişler işte bekleyiver" diye düşünenler de olacaktır. Telefonda servis yetkilisi hanımın kayıt edilen telefon görüşmesinde bana ürünü kargodan hasarlı aldığımı söyletmeye çalıştığı bir an yaşadım. Bu işte sıkıntı yaşayacağım düşüncesi orada netleşti.

Bana gelen servis elemanı ürünün barkod fotoğrafını unuttuğu için geri döndü. Ben de o esnada adamın en azından evde olduğunu ispatlamak için kısa bir video kayıt aldım. Dışarıdaki aracının ve plakasının fotoğrafını çektim. Personelin adını da biliyorum. Hangi servisten geldiğini de başka bir servise plakayı sordurarak öğrendim. Ürünün açıldıktan sonraki fotoğrafları da var. Ancak ürünün kapalı halini çekmemiştim. Adamın da ürünü kendisinin açtığını inkar edeceğini sanmıyorum. Gerçi belli olmaz. Elimdekileri paylaşabilirim.
 
Böyle durumlarda servisle değil de daha üstten firmayla iletişime geçmek daha iyi oluyor bence. Arçelik Whatsapp hattına yazabilirsiniz mesela yarın mesai saatlerinde. Daha verimli daha kolay sonuç alınır böylece. Whatsapp olma sebebi de, hem anlık cevap almak hem de sizin elinizde de kayıt olması açısından.

Arçelik'in bu whatsapp desteğini seviyorum ben, birkaç farklı konuda kendileriyle iletişime geçtim. Rakibi yine büyük bir markaya göre çok daha iyi.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri