Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Herkese merhaba

ercan_wrc

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
13 Ağu 2023
Mesajlar
13
Arkadaşlar merhaba;

3-4 yıldır youtube üzerinden @Adem Helvacı abimizi takip ediyordum ve sağolsun bir çok konuda bilgi sahibi oldum.

Şimdi bir tv almak istedim ve bu forum sayesinde TCL 65C735’in benim isteklerim doğrultusunda uygun olduğunu düşünerek bugün Mediamarkt’a gidip tv yi yakından inceledim ve satın aldım. Yarın teslim edecekler.

Liste fiyatı 30.899 idi. Ben 29.863 liraya satın aldım. Üzerine Everest asma aparatı ve taşıma ücreti olan 129TL yi de ücretsiz olarak anlaştım. Birde servis kuruluma gelirken(mağaza ile anlaşması imiş) TCL kablosuz kulaklık getirecekmiş. Kabaca hesaplarsak 500 kulaklık 1000 tv indirim 370 askı aparatı ve 129 taşıma ücreti olarak düşünürsem liste fiyatı üzerinden 2000Tl indirim ile almış oluyorum :)

Tecrübelerimi cihaz geldiğinde buradan sizlere aktarırım. Sorusu olanlara da yardımcı olurum. Çünkü Adem bey herkese yardımcı oluyor bizde onu örnek almış oluruz elimizden geldiğince.
 
Kimse birşey yazmamış ama akşam media markt yetkilileri tv yi getirdi bende kurulum için bugün bilkom dan randevu aldım.

Aklıma gözle genel kontrol, piksel testi, youtubeden 4k video testi ve youtubeden gray renk testi ve life time testi yapmak var sanırım bunlar yeterli olacaktır. Belki bazen çokta şeyyapmamak lazım:) gözüme çok takılan birşey yoksa sorun yoktur sanırım:)
 
Günaydın :ok

Öncelikle televizyonunuzu güzel günlerde kullanmanızı dilerim. :)

Askı aparatı bağlantısını orada yapmanız güzel olmuş zira servis dostlar bu konuda fiyat yönünden acımasız davranabiliyorlar. Bu sefer staabilecekleri ürünü de satamamaya başlıyorlar zira marketler onların yerine satıyor.

Başlarda birkaç geri dönüş aldık ''Bunlar zayıf, düşerse sorumluluk almayız'' vs şeklinde fakat kendi ellerindekini daha yüksek fiyata satma girişimleri bekledikleri sonucu vermedi ve son dönemlerde bu tavırlarından vazgeçmeye başladıklarını görüyorum.

Hatırlıyorum da, sevgili @orcun da çok iyi bilir, uyducu arkadaşlar yan yana dört LNB kutusu koyup tüketiciye ''Abi hangisini istersin, bu HD bu FHD bu UHD bu da UHD nin en kalitelisi'' der ve tüketiciye sözde seçme hakkı sunmuş gibi yapar, en kaliteliye yönlendirir, zaten hepsi aynı işi yapan LNB leri vatandaşa yeri gelir 4 katı fiyata satarlardı.

Neyse konuya dönecek olursak. Her ne kadar tüketicinin Hukuki haklarını korumak adıa o konuda halen mücadele ediyor olsam da son zamanlarda yani satılan tv ler artık hep UHD panel olduğundan beri ben ölü pixel konusuna pek takılmıyorum, kaldı ki birkaç sene sonra 8K tv ler hayatımıza girdiğinde artık kimse ölü pixelden falan bahsetmez diye düşünüyorum zira zaten artık göremiyoruz.

UHD olan bu panellerde de görebilmeniz için aramanız gerekiyor. O nedenle önceliğimiz ölü pixel değil bulutlanma, ışık sızması ve dse. Özellikle bulutlanma konusuna lütfen dikkat edelim zira montajlar gündüz koşullarında yapılıyor. Sonra tüketici gece tv yi izlemek istediğinde olan olmuş oluyor.

Diğer yandan internet bağlantısı sonrası tv den bir hız testi yapmayı ihmal etmeyiniz.

Tecrübelerinizi ve ürünle ilgili görüşlerinizi bekliyor olacağız :ok
 
Günaydın :ok

Öncelikle televizyonunuzu güzel günlerde kullanmanızı dilerim. :)

Askı aparatı bağlantısını orada yapmanız güzel olmuş zira servis dostlar bu konuda fiyat yönünden acımasız davranabiliyorlar. Bu sefer staabilecekleri ürünü de satamamaya başlıyorlar zira marketler onların yerine satıyor.

Başlarda birkaç geri dönüş aldık ''Bunlar zayıf, düşerse sorumluluk almayız'' vs şeklinde fakat kendi ellerindekini daha yüksek fiyata satma girişimleri bekledikleri sonucu vermedi ve son dönemlerde bu tavırlarından vazgeçmeye başladıklarını görüyorum.

Hatırlıyorum da, sevgili @orcun da çok iyi bilir, uyducu arkadaşlar yan yana dört LNB kutusu koyup tüketiciye ''Abi hangisini istersin, bu HD bu FHD bu UHD bu da UHD nin en kalitelisi'' der ve tüketiciye sözde seçme hakkı sunmuş gibi yapar, en kaliteliye yönlendirir, zaten hepsi aynı işi yapan LNB leri vatandaşa yeri gelir 4 katı fiyata satarlardı.

Neyse konuya dönecek olursak. Her ne kadar tüketicinin Hukuki haklarını korumak adıa o konuda halen mücadele ediyor olsam da son zamanlarda yani satılan tv ler artık hep UHD panel olduğundan beri ben ölü pixel konusuna pek takılmıyorum, kaldı ki birkaç sene sonra 8K tv ler hayatımıza girdiğinde artık kimse ölü pixelden falan bahsetmez diye düşünüyorum zira zaten artık göremiyoruz.

UHD olan bu panellerde de görebilmeniz için aramanız gerekiyor. O nedenle önceliğimiz ölü pixel değil bulutlanma, ışık sızması ve dse. Özellikle bulutlanma konusuna lütfen dikkat edelim zira montajlar gündüz koşullarında yapılıyor. Sonra tüketici gece tv yi izlemek istediğinde olan olmuş oluyor.

Diğer yandan internet bağlantısı sonrası tv den bir hız testi yapmayı ihmal etmeyiniz.

Tecrübelerinizi ve ürünle ilgili görüşlerinizi bekliyor olacağız :ok
Teşekkür ederim Adem bey, bu tcl servisleri sanırım az. Dün randevu oluşturdum ama bugün ses seda yok. Aradım ne zaman geleceksiniz diye randevu gününü kurulumu yapacak servis verecekmiş, onları aradım bugün gelemeyiz yarın veya ertesi günü geliriz dedi. Ben zaten dün kayıt oluşturdum dedim böyle 3-4 gün sonra mı kuruluma geliyorsunuz dedim çünkü ona göre iş yerinden izin almıştım bugün gelirler diye fakat yok rica ettim ama yinede gelemeyiz dediler.

Vestel deneyimlerinde aradığım gün geldiler o kadar hızlılardı. Hatta TV’yi aldıktan sonra ben yazılım falan yüklerken(Adem beyin videolarından) televizyonun Bluetooth kartını yakmışım. Servis beni aradığında durumu izah ettim sağ olsunlar Bluetooth kartı ile beraber gelmişler televizyon hemen koltuğa yatırıp Bluetooth kartını değiştirirler ve benim hatam olduğunu söylememe rağmen garanti kapsamında para almadan halletmişlerdi. Hem de benim aradığım aynı gün geldiler.

Bilkom,u aradım televizyonu kendim kurabilir miyim dedim olmaz diyorlar. Elim yatkındır televizyonu kendim duvara montaj yapıp kurabilirim fakat televizyon hasarlı çıkarsa garantiye kabul etmeyiz diyorlar,Ee diyorum Servisin gelmiyor kurmaya yoğunlar bekleyeceksiniz onlar size randevu tarihi oluşturacak diyorlar. E diyorum ben iş yerinden izin aldım her gün izin almam ki dün kayıt oluşturmuşum bugün gelip kurmaları lazım diyorum, bir türlü anlaşamadık.

Koskoca Ankara’da yetkili servis bana 20 km uzakta demekki çok büyük bir alana çalışıyorlar tcl in bu yetkili servis ağını genişletmesi lazım. Ankara’da böyleyse orta ve küçük çaplı illerde durum daha sıkıntılıdır.
 
Son düzenleme:
Teşekkür ederim Adem bey, bu tcl servisleri sanırım az. Dün randevu oluşturdum ama bugün ses seda yok. Aradım ne zaman geleceksiniz diye randevu gününü kurulumu yapacak servis verecekmiş, onları aradım bugün gelemeyiz yarın veya ertesi günü geliriz dedi. Ben zaten dün kayıt oluşturdum dedim böyle 3-4 gün sonra mı kuruluma geliyorsunuz dedim çünkü ona göre iş yerinden izin almıştım bugün gelirler diye fakat yok rica ettim ama yinede gelemeyiz dediler.

Vestel deneyimlerinde aradığım gün geldiler o kadar hızlılardı. Hatta TV’yi aldıktan sonra ben yazılım falan yüklerken(Adem beyin videolarından) televizyonun Bluetooth kartını yakmışım. Servis beni aradığında durumu izah ettim sağ olsunlar Bluetooth kartı ile beraber gelmişler televizyon hemen koltuğa yatırıp Bluetooth kartını değiştirirler ve benim hatam olduğunu söylememe rağmen garanti kapsamında para almadan halletmişlerdi. Hem de benim aradığım aynı gün geldiler.

Bilkom,u aradım televizyonu kendim kurabilir miyim dedim olmaz diyorlar. Elim yatkındır televizyonu kendim duvara montaj yapıp kurabilirim fakat televizyon hasarlı çıkarsa garantiye kabul etmeyiz diyorlar,Ee diyorum Servisin gelmiyor kurmaya yoğunlar bekleyeceksiniz onlar size randevu tarihi oluşturacak diyorlar. E diyorum ben iş yerinden izin aldım her gün izin almam ki dün kayıt oluşturmuşum bugün gelip kurmaları lazım diyorum, bir türlü anlaşamadık.

Koskoca Ankara’da yetkili servis bana 20 km uzakta demekki çok büyük bir alana çalışıyorlar tcl in bu yetkili servis ağını genişletmesi lazım. Ankara’da böyleyse orta ve küçük çaplı illerde durum daha sıkıntılıdır.
Vestelle kıyas olmaz tabiki TCL'in servisi. Az servis oldukları için yoğunlukları fazla olur. Bulunduğunuz ilçeye hangi servis bakıyor acaba? Tecrübelerinizi paylaşırsanız seviniriz.
 
Günaydın :ok

Öncelikle televizyonunuzu güzel günlerde kullanmanızı dilerim. :)

Askı aparatı bağlantısını orada yapmanız güzel olmuş zira servis dostlar bu konuda fiyat yönünden acımasız davranabiliyorlar. Bu sefer staabilecekleri ürünü de satamamaya başlıyorlar zira marketler onların yerine satıyor.

Başlarda birkaç geri dönüş aldık ''Bunlar zayıf, düşerse sorumluluk almayız'' vs şeklinde fakat kendi ellerindekini daha yüksek fiyata satma girişimleri bekledikleri sonucu vermedi ve son dönemlerde bu tavırlarından vazgeçmeye başladıklarını görüyorum.

Hatırlıyorum da, sevgili @orcun da çok iyi bilir, uyducu arkadaşlar yan yana dört LNB kutusu koyup tüketiciye ''Abi hangisini istersin, bu HD bu FHD bu UHD bu da UHD nin en kalitelisi'' der ve tüketiciye sözde seçme hakkı sunmuş gibi yapar, en kaliteliye yönlendirir, zaten hepsi aynı işi yapan LNB leri vatandaşa yeri gelir 4 katı fiyata satarlardı.

Neyse konuya dönecek olursak. Her ne kadar tüketicinin Hukuki haklarını korumak adıa o konuda halen mücadele ediyor olsam da son zamanlarda yani satılan tv ler artık hep UHD panel olduğundan beri ben ölü pixel konusuna pek takılmıyorum, kaldı ki birkaç sene sonra 8K tv ler hayatımıza girdiğinde artık kimse ölü pixelden falan bahsetmez diye düşünüyorum zira zaten artık göremiyoruz.

UHD olan bu panellerde de görebilmeniz için aramanız gerekiyor. O nedenle önceliğimiz ölü pixel değil bulutlanma, ışık sızması ve dse. Özellikle bulutlanma konusuna lütfen dikkat edelim zira montajlar gündüz koşullarında yapılıyor. Sonra tüketici gece tv yi izlemek istediğinde olan olmuş oluyor.

Diğer yandan internet bağlantısı sonrası tv den bir hız testi yapmayı ihmal etmeyiniz.

Tecrübelerinizi ve ürünle ilgili görüşlerinizi bekliyor olacağız :ok
Abi o çakallığı uydu alıcı da da yapıyorlar kabloda da yapıyorlar ohoooo neler neler. Bununki yok otomatik güncelleniyor tak kullan, yok işte bundaki kanal geçişi daha hızlı falan. 100 liralık alıcıyı 500 liraya kitliyorlar. Hala var mesela uyducular garip garip yerlere dükkan açmışlar insan soruyor yani nasıl para kazanıyorlar ? böyle işte ona buna kitleye kitleye. :D Ha birde iptvlere girişmişler artık ip tv satıyorlar. Iptv de değil gerçi apk uygulama yüklemişler birine geçen anlattılar 2000 lirasını almışlar. Neymiş ömür boyu herşey bedavaymış. Zaten internette dolanan apk ya, ama işte bilmeyene çok güzel yediriyorlar.
 
Vestelle kıyas olmaz tabiki TCL'in servisi. Az servis oldukları için yoğunlukları fazla olur. Bulunduğunuz ilçeye hangi servis bakıyor acaba? Tecrübelerinizi paylaşırsanız seviniriz.
Sony Düzollar elektronik diye bir servis bakıyor. Aradım ricada bulundum ama nafile. E diyorum cumartesi de dahil çalışıyorum evde kimse olmayacak nasıl yapacağız diyorum hala ne zaman müsait olursanız o zamana randevu oluştururuz diyorlar. Derdimi de anlatamıyorum ki.
 
Sony Düzollar elektronik diye bir servis bakıyor. Aradım ricada bulundum ama nafile. E diyorum cumartesi de dahil çalışıyorum evde kimse olmayacak nasıl yapacağız diyorum hala ne zaman müsait olursanız o zamana randevu oluştururuz diyorlar. Derdimi de anlatamıyorum ki.
Anladım. Dediğim gibi TCL'in kendi servis altyapısı olmadığı için böyle yoğunluklar olabiliyor. Adam hem Sony yetkili servisliği almış hem de TCL.
 
Güzel günlerde kullanmanızı dileriz :ok
Abicim sayende nelere dikkat etmemiz gerektiğini bilerek testleri yaptım. Ne bir bulutlanma ne bir ölü piksel hatta 4 köşede bile renk kararması yok. Sanırım televizyon konusunda şanslı oldum. Görüntü kalitesini ve ses kalitesini beğendim sadece biraz daha bas olsa daha iyi olurdu. Herhangi bir takılma veya donma olmadı bayağı bir kurcaladım gayet hızlı gayet stabil çalışıyor.

İyi ki YouTube’da ve bu formda yazılarınız incelemeleriniz var yoksa benim gönlüm Philips’ten yanaydı tabi biz sadece marka olarak iyidir diye biliyorduk.Tcl den haberim bile yoktu hiç gidip bakmazdım bile. Oysa son derece memnun kaldım. Tekrar teşekkür ederim bizleri böyle konularda aydınlattığınız için. Foruma tv önerisi konusunda bile konu açmadım sadece eski videoları ve yazılarınızı okudum ne istediğimi bilmiyordum ve gittim aldım. Sayende uygun fiyata kaliteli ve iyi bir tv sahibi olduk:)
 
Son düzenleme:

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri