Selamun aleyküm değerli arkadaşlar,
Adem hocamızı Youtube'dan takip ediyorum ama konu uzun olduğundan buradan yazmak için üye oldum.
Bir süre önce kondenser bölümünden su akıtmaya başlayan ve tamburu da zaman zaman dönmeyen DXOH10A2TCEXS-17 model Hoover Kurutma makinemiz için servis kaydı açtırdık.
Önce servis geldi ve üfledi etti bir şeyler yaptı, pompa arızalı dedi. Bir diğer konu da tamburun bazen dönmemesiydi. Bunda da bir parça değişti ancak Adem hocamızın daha önce tavsiye ettiği Tomzn üründen takılı olduğu için voltaj konusunda bir şey diyemezlerdi (gerçi sormadılar bile hayret. Halbuki daha önce telefonda, kapasitör arızalı garanti dışı olur falan bir şeyler demişlerdi). Neyse bunu kayıpsız atlattık.
Pompa ve kapasitör (herhalde kapasitör demişlerdi arızalı parçaya) değişimi için çihazı servise götüreceklerini söylediler ve "Bakım ister misiniz? Ücretlidir." dedi. Burada bakım işlemini tavsiye niteliğinde sundu, öncelikle buraya dikkatinizi çekmek istiyorum. Bu bilgi lazım olacak.
Sonra cihaz serviste biraz durdu, pompa değişti ve geri geldi. Bu arkadaşlar bunu değiştirdiler diye biz bir güzel çalıştırdık ve sabah kalktığımızda her yer su içindeydi. Parkeler falan da kabardı. Her neyse hasarı göz ardı ederek, parke konusunda hiç şikayetçi olmadan tekrar servis kaydı açtırdık.
Servisten biri geldi, ön ayakları biraz yukarı kaldırdı ve makineyi böyle deneyin, sorun devam ederse video çekin dedi. Esasen video çekmenin çok da bir mantığı yoktu çünkü kondenser bölümünde lastiğin yanından su sızıyor buna video çeksen ne olur, tarif etsen ne olur. Bunu sırf servise almamak için istedi muhtemelen. Her neyse, videoyu çektim ve ilettim. Bana dönen yanıt "Su kanallarınız dolu olduğu için su akışı hızlı olmuyor. Arkadaşlar o zaman da size bakım gerektiğini söylemişti. Şu an teknik olarak yapabileceğimiz bir şey yok, cihaza bakım gerekiyor. 2.500 ₺ ücreti oluyor" oldu.
Bunun üzerine genel merkezi aradım ancak yardımcı olmuyorlar.
Kullanım kılavuzundaki tüm şartlara riayet ederek kullandığım ve düzenli filtre bakımlarını yaptığım cihazda, kullanıcı olarak benim ulaşamayacağım bölümlerde oluşan tıkanıklık sebebiyle tarafımdan ücret talep edilmesi doğru mu? Borular tıkalıysa garantiden değiştirmeli değiller mi?
Kurutma makinesi içine çamaşırı attığın ve düğmesini çevirerek çalıştırdığın, dışarıdan ek bir şey koymadığın bir cihaz. Yanlış ürün koymuşsun da tıkanmış gibi bir durum olamaz.
Hem madem kanallar tıkalıydı neden cihaz "parça değişti" açıklaması ile bana teslim edildi? Servis parça değiştirdikten sonra denemedi mi? Biz ürün yapıldı diye gönül rahatlığı ile kullanmaya başladık ama her yer su oldu ve hasar aldı.
Şikayetvar'a yazdım, oradan geri döndüler ama hiç yardımcı olmadılar. THH'ye vereceğim, hatta hasar tazmini de isteyeceğim dediğimde de hiç oralı olmadılar.
Şu durumda, THH'ye versem belki 6 ay sürecek. Öncelikle Adem hocam bir şekilde yardımcı olabilir misiniz diye merak ettim. Eğer firmanın hiç yardımcı olmaya niyeti yoksa kış mevsimi açıkta kalmamak için bakım hizmetini alsam, THH yoluyla derdimi anlatıp bakım hizmetinin ücretinin iadesini talep etsem olur mu ne dersiniz? Ya da bana tavsiye edebileceğiniz başka bir yöntem olabilir mi?
Servise gidip geldikyen sonra cihaz eskisinden de beter oldu. Az buz da olsa hazeneye su doluyor, bir kısmı dışarı akıyordu. Şimdi nerdeyse hiç hazeneye su gelmiyor. 1 kez kurutma çalıştırdığımızda tüm su dışarı taşıyor. Bu sebeple hiç kurutma yapamaz duruma geldik.
Şimdiden teşekkürler.
Adem hocamızı Youtube'dan takip ediyorum ama konu uzun olduğundan buradan yazmak için üye oldum.
Bir süre önce kondenser bölümünden su akıtmaya başlayan ve tamburu da zaman zaman dönmeyen DXOH10A2TCEXS-17 model Hoover Kurutma makinemiz için servis kaydı açtırdık.
Önce servis geldi ve üfledi etti bir şeyler yaptı, pompa arızalı dedi. Bir diğer konu da tamburun bazen dönmemesiydi. Bunda da bir parça değişti ancak Adem hocamızın daha önce tavsiye ettiği Tomzn üründen takılı olduğu için voltaj konusunda bir şey diyemezlerdi (gerçi sormadılar bile hayret. Halbuki daha önce telefonda, kapasitör arızalı garanti dışı olur falan bir şeyler demişlerdi). Neyse bunu kayıpsız atlattık.
Pompa ve kapasitör (herhalde kapasitör demişlerdi arızalı parçaya) değişimi için çihazı servise götüreceklerini söylediler ve "Bakım ister misiniz? Ücretlidir." dedi. Burada bakım işlemini tavsiye niteliğinde sundu, öncelikle buraya dikkatinizi çekmek istiyorum. Bu bilgi lazım olacak.
Sonra cihaz serviste biraz durdu, pompa değişti ve geri geldi. Bu arkadaşlar bunu değiştirdiler diye biz bir güzel çalıştırdık ve sabah kalktığımızda her yer su içindeydi. Parkeler falan da kabardı. Her neyse hasarı göz ardı ederek, parke konusunda hiç şikayetçi olmadan tekrar servis kaydı açtırdık.
Servisten biri geldi, ön ayakları biraz yukarı kaldırdı ve makineyi böyle deneyin, sorun devam ederse video çekin dedi. Esasen video çekmenin çok da bir mantığı yoktu çünkü kondenser bölümünde lastiğin yanından su sızıyor buna video çeksen ne olur, tarif etsen ne olur. Bunu sırf servise almamak için istedi muhtemelen. Her neyse, videoyu çektim ve ilettim. Bana dönen yanıt "Su kanallarınız dolu olduğu için su akışı hızlı olmuyor. Arkadaşlar o zaman da size bakım gerektiğini söylemişti. Şu an teknik olarak yapabileceğimiz bir şey yok, cihaza bakım gerekiyor. 2.500 ₺ ücreti oluyor" oldu.
Bunun üzerine genel merkezi aradım ancak yardımcı olmuyorlar.
Kullanım kılavuzundaki tüm şartlara riayet ederek kullandığım ve düzenli filtre bakımlarını yaptığım cihazda, kullanıcı olarak benim ulaşamayacağım bölümlerde oluşan tıkanıklık sebebiyle tarafımdan ücret talep edilmesi doğru mu? Borular tıkalıysa garantiden değiştirmeli değiller mi?
Kurutma makinesi içine çamaşırı attığın ve düğmesini çevirerek çalıştırdığın, dışarıdan ek bir şey koymadığın bir cihaz. Yanlış ürün koymuşsun da tıkanmış gibi bir durum olamaz.
Hem madem kanallar tıkalıydı neden cihaz "parça değişti" açıklaması ile bana teslim edildi? Servis parça değiştirdikten sonra denemedi mi? Biz ürün yapıldı diye gönül rahatlığı ile kullanmaya başladık ama her yer su oldu ve hasar aldı.
Şikayetvar'a yazdım, oradan geri döndüler ama hiç yardımcı olmadılar. THH'ye vereceğim, hatta hasar tazmini de isteyeceğim dediğimde de hiç oralı olmadılar.
Şu durumda, THH'ye versem belki 6 ay sürecek. Öncelikle Adem hocam bir şekilde yardımcı olabilir misiniz diye merak ettim. Eğer firmanın hiç yardımcı olmaya niyeti yoksa kış mevsimi açıkta kalmamak için bakım hizmetini alsam, THH yoluyla derdimi anlatıp bakım hizmetinin ücretinin iadesini talep etsem olur mu ne dersiniz? Ya da bana tavsiye edebileceğiniz başka bir yöntem olabilir mi?
Servise gidip geldikyen sonra cihaz eskisinden de beter oldu. Az buz da olsa hazeneye su doluyor, bir kısmı dışarı akıyordu. Şimdi nerdeyse hiç hazeneye su gelmiyor. 1 kez kurutma çalıştırdığımızda tüm su dışarı taşıyor. Bu sebeple hiç kurutma yapamaz duruma geldik.
Şimdiden teşekkürler.