Merhaba, Konuyu nereye açacağımı bilemediğim için bu sohbet konusu altına yazmayı uygun gördüm.
Her şey A101 online üzerinden aldığım Toshiba 55UA2363DT tv ile başladı. Ürünü Vestel servisi kendisi getirdi kurdu akşam eve geldim Tv yi gördüm VA panel, yanlardan görüntü siyah beyaz ekranın karşısında oturur izlersen de çok canlı değil. Hemen uygulama üzerinden iade talep edeyim dedim ürün sevke hazırlanıyor yazdığı için (A101'in taktiği sanırım) iade seçeneği aktif değil. Müşteri hizmetlerini aradım ve "kurulum yapılmış ürünü iade edemezsiniz böyle bir uygulama yok" dediler. Tamam dedim, hemen A101 müşteri hizmetlerine ürünü iade etmek istediğime dair mail attım. (bu arada satın aldığım ilan 2263 eve gelen 2363 bunu da belirttim mailde). 14 gün dolmadan bana dönüş yapılmadı diye tekrar bir mail attım ama a101 de tık yok. @Adem Helvacı Hocamın bi videosunda "kurulum yapılsa dahi iade hakkınız vardır" sözleri kulaklarımda yankılandı ve hakkımı aramaya devam ettim. Bütün bu maillerin ekran görüntülerini ve faturanın görüntüsü ile tüketici hakem heyetine başvurdum. Uzun bir bekleyiş sonunda; Tüketicinin ürünün iadesinin gerçekleşmesi ve para iadesinin yapılmasına karar verildi. Sonuç olarak 2 ay sonunda Vestel servisi geldi ürünü aldı ve paramı hesabıma yatırdılar.
Yani kurulum yapılmış olsa dahi TV'nin iade edilebileceğini görmüş oldum. Süreç biraz uzun sürse de kullanmak istemediğimiz bir ürünü sonuna kadar iade etme hakkımız var. "x panel istiyordum y panel geldi kurulumda yapıldığı için iade edemem" demek yok, kendileri tüketiciye çok basit bir bilgiyi dahi paylaşmıyorsa biz de böyle hakkımızı ararız. Herkese örnek olmasını ve beğenmedikleri ürünleri iade edebileceklerini bilmelerini isterim.
Heyet kararı görüntüsünü de paylaşıyorum.
İyi forumlar...
Her şey A101 online üzerinden aldığım Toshiba 55UA2363DT tv ile başladı. Ürünü Vestel servisi kendisi getirdi kurdu akşam eve geldim Tv yi gördüm VA panel, yanlardan görüntü siyah beyaz ekranın karşısında oturur izlersen de çok canlı değil. Hemen uygulama üzerinden iade talep edeyim dedim ürün sevke hazırlanıyor yazdığı için (A101'in taktiği sanırım) iade seçeneği aktif değil. Müşteri hizmetlerini aradım ve "kurulum yapılmış ürünü iade edemezsiniz böyle bir uygulama yok" dediler. Tamam dedim, hemen A101 müşteri hizmetlerine ürünü iade etmek istediğime dair mail attım. (bu arada satın aldığım ilan 2263 eve gelen 2363 bunu da belirttim mailde). 14 gün dolmadan bana dönüş yapılmadı diye tekrar bir mail attım ama a101 de tık yok. @Adem Helvacı Hocamın bi videosunda "kurulum yapılsa dahi iade hakkınız vardır" sözleri kulaklarımda yankılandı ve hakkımı aramaya devam ettim. Bütün bu maillerin ekran görüntülerini ve faturanın görüntüsü ile tüketici hakem heyetine başvurdum. Uzun bir bekleyiş sonunda; Tüketicinin ürünün iadesinin gerçekleşmesi ve para iadesinin yapılmasına karar verildi. Sonuç olarak 2 ay sonunda Vestel servisi geldi ürünü aldı ve paramı hesabıma yatırdılar.
Yani kurulum yapılmış olsa dahi TV'nin iade edilebileceğini görmüş oldum. Süreç biraz uzun sürse de kullanmak istemediğimiz bir ürünü sonuna kadar iade etme hakkımız var. "x panel istiyordum y panel geldi kurulumda yapıldığı için iade edemem" demek yok, kendileri tüketiciye çok basit bir bilgiyi dahi paylaşmıyorsa biz de böyle hakkımızı ararız. Herkese örnek olmasını ve beğenmedikleri ürünleri iade edebileceklerini bilmelerini isterim.
Heyet kararı görüntüsünü de paylaşıyorum.
İyi forumlar...