Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Yahu sen de her samsung altına aynı şeyi yazıyorsunSamsung'un QLED Tv'lerini hiçbir şekilde önermiyorum. Mutlaka bulutlanma sorunu yaşarsınız, bakın uyarıyorum mutlaka yaşarsınız. Ben 55Q70B almıştım, aldıktan 1-2 gün içinde bulutlanma sorununu farkettim, Samsung'u arayıp iade etmek istediğimi belirttim. Kabul etmediler. Tüketici hakem heyetine başvurdum. 5 ay sonra lehime sonuçlandı. Para iadesi isetmiştim. Paramı gönderdiler. Kesinlikle Samsung QLED almayın çok pişman olursunuz.
Selamlar, tüketici bilinçlensin diye yazıyorum. İnsanlar mağdur olmasın benim gibi. Bu bulutlanma sorunu özellikle Samsung TV'lerde daha belirgin olduğu için, Samsung'u opsiyon listesine alan tüketiciler en baştan mağdur olma riskini almasınlar diye yazıyorum.Yahu sen de her samsung altına aynı şeyi yazıyorsunbulutlanma samsunga özel bir durum değil bütün markalarda olabilir. Belli bir orandaki bulutlanmayı kabul etmek gerek yoksa tüplü tv ye devam veya lcd tv ye
ne yazıkki buna katılmıyorum.Selamlar, tüketici bilinçlensin diye yazıyorum. İnsanlar mağdur olmasın benim gibi. Bu bulutlanma sorunu özellikle Samsung TV'lerde daha belirgin olduğu için, Samsung'u opsiyon listesine alan tüketiciler en baştan mağdur olma riskini almasınlar diye yazıyorum.
Şimdi kardeş, bu markalar için her üründe veya üretimde bu tip hatalar yaşanmayabilir doğru söylüyorsun da. Sorun o değil. Sen konuyu bambaşka yerlere çekmeye çalışıyorsun. Sorun ne biliyor musun, hatalı ürünü tüketici haklı olduğu halde değiştirmek istemiyor olmaları. Tüketici olarak henüz 1-2 gün içerisinde yeni almışken kusuru farkedip iade etmek istediğim halde, benim iade talebi reddettiler. Ancak Tüketici Hakem Heyeti savunma istediği zaman hiçbir savunma bile vermeden kusuru kabul edip sessiz kalmışlar. Ayrıca Tüketici Hakem hayeti benim lehime karar verdikten sonra da 15 gün içerisinde itiraz hakları varken yine sessiz kalmış bir markayı sen gelmiş yok her üretimde yaşanmaz yok başka markalarda da var o markaları da almaylım diye bana karşı ithamlarda bulunmuşsun.ne yazıkki buna katılmıyorum.
çünkü bir cihazınız bozulunca örnek vestel 55q9700 her ne kadar da önersem bu model bazında baktığınızda bir sürü arıza görebilirsiniz yada vestel.
çünkü insan mağdur olunca yaşar bunu.
@Engraulis dediği gibi bir cihazda yada markada yaptımı her üretimde yapacağı anlamı taşımaz. Vestelde de var o zaman vestelde alınmasın, lg de alınmasın
yani işin özü herkese çıkmaz, çıkmayabilir.
Vay be, bulutlanma her markada sorunmuş ve kabul edecekmişiz ha. Tüketici olarak bi ton para verip sorunsuz mal alamayacaksak, sorun yaşayınca hakkımızı aramayacaksak bu kanunlar neden var o zaman?Bulutlanma her markada sorun.TCL si olsun, Philips i olsun, Samsung LG vs ne tv şikayetleri geliyor üst segmentten. Hepsinde var bu sorun. Ama bence bu konuda samsung yine içlerinde en iyisi. LG ve TCL de bu olay çok daha fazla gibi.
Aslında bunları kafaya takacak bir kullanıcı isen oled alacaksın. Ha bütçe yetmiyor ise bir süre bütçe oluştururana kadar bulutlanma vs kafaya takmayacağın bir rakama led alıp devam edeceksin. Sonra yine oled alacaksın. Ben olaya böyle bakıyorum. Takmıyorsan da paran kadar en büyük ekranı alıp filmini izleyeceksin)
Anladığım kadarıyla Samsung'a bir hayli kızgınsınız. Ancak bu forumda veya şikayet var sitesinde Philips, TCL, LG gibi markaların satış sonrası hizmetlerinin ne kadar kötü olduğunu görürsünüz. Benim aldığım televizyon da sorunluydu. Tüketici Hakem Heyetine gitmeden Samsung bir üst modelle değişim yaptı mesela. Ayrıca üstteki mesajlarda bulutlanmayı müşteriler olarak kabul etmeliyiz denilmemiş. Eğer yüksek tutarlarda para verip sorun yaşamak istemiyorsanız Oled alın ya da ucuz model bir televizyon alın en azından sorun çıkarsa verdiğiniz paraya üzülmezsiniz.Vay be, bulutlanma her markada sorunmuş ve kabul edecekmişiz ha. Tüketici olarak bi ton para verip sorunsuz mal alamayacaksak, sorun yaşayınca hakkımızı aramayacaksak bu kanunlar neden var o zaman?
Firmalar bize sorunsuz mal vermek zorunda. Tüketici hiçbir sebeple en ufak kusuru kabullenmek zorunda değil. Tüketici hakkını her platformda özgürce arayabilmeli. İster oled ister LCD farketmez, almış olduğumuz üründe kusur varsa , tüketici için haklı bir iade sebebidir. Senin olaya nasıl baktığının hiçbir önemi yok.
İfşanizda başarılar.Şimdi kardeş, bu markalar için her üründe veya üretimde bu tip hatalar yaşanmayabilir doğru söylüyorsun da. Sorun o değil. Sen konuyu bambaşka yerlere çekmeye çalışıyorsun. Sorun ne biliyor musun, hatalı ürünü tüketici haklı olduğu halde değiştirmek istemiyor olmaları. Tüketici olarak henüz 1-2 gün içerisinde yeni almışken kusuru farkedip iade etmek istediğim halde, benim iade talebi reddettiler. Ancak Tüketici Hakem Heyeti savunma istediği zaman hiçbir savunma bile vermeden kusuru kabul edip sessiz kalmışlar. Ayrıca Tüketici Hakem hayeti benim lehime karar verdikten sonra da 15 gün içerisinde itiraz hakları varken yine sessiz kalmış bir markayı sen gelmiş yok her üretimde yaşanmaz yok başka markalarda da var o markaları da almaylım diye bana karşı ithamlarda bulunmuşsun.
Benim amacım burada sorun yaşandığı zaman Samsung'un kesinlikle iadeye yanaşmadığını ve tüketiciyi mağdur ettiğini ifşa etmek.
Bence uzatmaAnladığım kadarıyla Samsung'a bir hayli kızgınsınız. Ancak bu forumda veya şikayet var sitesinde Philips, TCL, LG gibi markaların satış sonrası hizmetlerinin ne kadar kötü olduğunu görürsünüz. Benim aldığım televizyon da sorunluydu. Tüketici Hakem Heyetine gitmeden Samsung bir üst modelle değişim yaptı mesela. Ayrıca üstteki mesajlarda bulutlanmayı müşteriler olarak kabul etmeliyiz denilmemiş. Eğer yüksek tutarlarda para verip sorun yaşamak istemiyorsanız Oled alın ya da ucuz model bir televizyon alın en azından sorun çıkarsa verdiğiniz paraya üzülmezsiniz.
Sizinle anlaşabileceğimi düşünmüyorum. Umarım bir sonraki televizyonunuz sorunsuz gelir. İyi günler.Kardeş ısrarla neden beni haksız çıkarmaya çalışıyorsun, Samsung'a kızarım kızmam sana ne. Samsung'u gizliden bir savunma içindesin. Tamam seni memnun etmişler anladık. Seni memnun ettiler diye biz sesimiz çıkarmayalım mı? Bir de sürekli "yüksek tutarlarda para verip sorun yaşamak istemiyorsanız Oled alın ya da ucuz model bir televizyon alın" şeklinde şart koşuyorsun, yani sen kimsin bizim adımıza karar vermeye çalışıyorsun? Tüketici istediğini çeşit ürünü almakta özgür, firmalar da sorunsuz ürün satmakla yükümlü. Yani bunu ısrarla uzattıkça uzatıyorsun. Hani haklı da değilsin yani.
Teşekkür ederim ilgi ve alakanız içinSelamlar, tüketici bilinçlensin diye yazıyorum. İnsanlar mağdur olmasın benim gibi. Bu bulutlanma sorunu özellikle Samsung TV'lerde daha belirgin olduğu için, Samsung'u opsiyon listesine alan tüketiciler en baştan mağdur olma riskini almasınlar diye yazıyorum.
Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.
Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.
Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.
Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat
Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.
Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.
Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.