Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Philips 55PML9507 Servis tarafından değişim onayı

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Akadirars

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
5 Nis 2024
Mesajlar
10
Merhabalar 31 Aralık 2022 tarihinde Maltepe Piazza Mediamarkt'tan almış olduğum 55PML9507 model televizyonum 1 sene 3 ay sonra görsellerde görülecek şekilde leke oluştu 13 mart 2024 tarihinde ise Philips i arayarak 19 Martta ürünü Sultanbeyli servisi aldı sonraki aramalarımda ürünün ana merkez servise gittiğini 28 martta ana merkez onarımı tamamlandı cuma ya da cumartesi günü teslim edileceği yönünde bilgi verdi. Ardı günler aradığımda ise telefonu açan olmadı. 1 Nisan pazartesi günü Sultanbeyli servisi aradığımda cihazınız için değişim formu onayı bekliyoruz onarılamıyor diye geri dönüş aldım (2 senesini devirmemiş bir cihazın nasıl olurda parçası olamaz direk değişim için satın aldığınız yer ile iletişime geçin diyebilirler ki). cihaz sserviste kaldığı vakitte statü ile ilgili kimse geri dönüş yapmadı hep benim aramam gerekti. Değişim durumunu öğrenince Philips globale mail attım durumu izah ettim ve attığım gün anında beni servisten arayım cihazımın faturasını istediler ilgili işlemlerin yapılması için. Buraya kadar servis ile uğraştıktan sonra 2022 senesinde ekstra cihaz koruma uzatma paketi ile 27.689 TL ye almış olduğum ürün için Mediamarkt nasıl işlem yapacak hangi model teklifi verilecek diye ön bilgi almaya gittim. (Pendik Pendorya şubesi müşteri hizmetler çalışanın yardımıyla biraz taşları yerine oturttuk ve gerekli işlemlerin nasıl olacağı hakkında bilgi sahibi oldum. Kendisinin iletimine göre ise Maltepe Piazza şubesi en çok şikayet alan bölgelerden birisi olduğu görevlilerin ilgisiz olduğu belirtiliyor.) Bu durumda müşteri hizmetlerine bilgi almaya gittim durumumu anlattım ve bana dedikleri şu şekilde oldu servisin gönderdiği değişim formunda verilecek olan model yazar denildi ve ekstra almış olduğum kullanılmamış ekstra garanti ise yeni cihaza verilmeyeceğini dile getirdiler. muadlili olarakta (muadili diyemeyeceğim 55PML9008) Android olmayan 2 çekirdek işlemcili 40w ses sistemi bulunan muadili diyebilecekleri model önerebilirler diye farazi geri dönüş aldım. Bu gün servis tv ve değişim formunu teslim edecek formla birlikte mağazaya gidip işlemlere başlayacağım. Bu gibi bir durumla ilk defa karşı karşıya kaldım yardımcı olursanız sevinirim. İlerleyen günlerde ise durumla ilgili güncelleme yapacağım.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20240405_131922_595.jpg
    IMG_20240405_131922_595.jpg
    94.6 KB · Görüntüleme: 18
  • IMG_20240405_131932_920.jpg
    IMG_20240405_131932_920.jpg
    37.9 KB · Görüntüleme: 16
Merhaba, Klasik Philips rezaletidir ve biz artık şaşırmıyoruz bu durumlara.
Devlet bile bu Philips markasının Türk tüketicisine uyguladığı rezaletin dibindeki hizmet kalitesini biliyor ama bir şey yapmıyor ne yazık ki.
Hiçbir şekilde feragatname vs imzalamamanız gerektiğini baştan belirteyim zira bakınız sizlere ısrarla ALMAYIN, YAPTIRMAYIN, BOŞA PARA KAPTIRMAYIN dediğimiz o poliçeler ek garantiler vs bile elinizden gasp edilerek alınıyor ki zaten normalde de bir işe yaramıyorlar.
 
Merhaba Adem bey,

Geri döünüşünüz için teşekkür ederim. Umarım televizyon bugün teslim edilirse değişim formu ile birlikte mağazaya gidip nasıl işlem yapılacağını sizlere aktaracağım. Bakalım nasıl bir yol izleyecekler.

Saygılarımla.
 
Merhaba Adem bey,

Geri döünüşünüz için teşekkür ederim. Umarım televizyon bugün teslim edilirse değişim formu ile birlikte mağazaya gidip nasıl işlem yapılacağını sizlere aktaracağım. Bakalım nasıl bir yol izleyecekler.

Saygılarımla.
Saygı bizden, feragatname konusuna tekrar dikkat.
Ürün değişiminin yapıldığına ve X model yerine Y model verildiğine dair bir belge tamamdır fakat feragatname sakın ola ki imzalamayınız.
 
Merhabalar tekrardan Philips servisi enerji verip kontrol ettirdikten sonra tv yi koltuk üstüne bırakıp gittiler. Mediamarkt satış yardımcısı ile konuştuk durumu anlattım eski televizyon için iade talebi yeni model için de mail üzerinden talepte bulundular. Önerdikleri farazi model direk 55pml9008 modeli benim cihaza nazaran düşük kalıyor ve pekte sıcak bakmıyorum umarım önümüzdeki haftaya kalmaz işlemler.
 
Merhabalar tekrardan Philips servisi enerji verip kontrol ettirdikten sonra tv yi koltuk üstüne bırakıp gittiler. Mediamarkt satış yardımcısı ile konuştuk durumu anlattım eski televizyon için iade talebi yeni model için de mail üzerinden talepte bulundular. Önerdikleri farazi model direk 55pml9008 modeli benim cihaza nazaran düşük kalıyor ve pekte sıcak bakmıyorum umarım önümüzdeki haftaya kalmaz işlemler.
Çok eleştiriyoruz ve yerden yere vuruyoruz ama Vestelde şu değişim işleri o kadar güzel ve tıkır tıkır işliyor ki anlatamam.

Vestelde tv mi değişecek? Tamam abi sen hiç yorulma, ben yeni ürünü servisime yolluyorum, servisim sana getirecek, kuracak test edecek, eskisini de toplayıp paketleyip alacak, yenisi gelene kadar sen eskisini kullanmaya devam et.

Yahu ben SONY denen o karaktersiz markanın (sony değil de onun Türkiye temsilcileri işte) 65'' televizyonu eşşek gibi tüketiciye toplatıp mağazaya kadar taşıttığını biliyorum karaktersizlerin.

Malı satarken kırk takla attıkları tüketicinin ürnü arıza yapınca afedersiniz her seferinde it muamelesi yapıyorlar.
Muğla gibi bir İL de Sony yetkiliservisi yoktu yahu, Fethiye servisi 2 sene öncenin parası ile 400tl para istemişti garantili arıza yapan ürün iadesi için hem de parayı da banka hesabına pelin istemişti.

Yahu şu ithal markalara prim vermeyelim diyorum da işte bizim yerlilerin de al birini vur diğerine biz ne yapalım..
 
Şimdi eve gidip tv ünitesine sorunsuzca koymayı planlıyorum mm gelsin alsın diye. Adamlarda işim x semtine düşerse alırım diyor yoksa gelmiyorlar. Daha neler göreceğiz kim bilir
 
İki model sunacak gibiler birisi 55pml9008 bir diğeri ise 55pml9308 modeli. Bunlar haricinde düzgün model yok ve ayrıca 55pml9507 modeli 55pus808 modeli ile daha muadili gibi duruyor ama gel gör ki fiyat farkı çabası. Eski fatura üzerinden işlem yaptıkları için 31.000 tl fiyat farkı çıkıyor. Eski kasko durumu ise kendilerine bağlı olaraktan ya yeni cihaza ya da ücret iadesi olabilir denildi.
 
Hocam öncelikle geçmiş olsun aynı ürünün 65 inciyle sorun yaşadım konuyu buraya bırakıyorum.


Sıkıntılı bir süreç sonunda istemeyerekte olsa 65pml9308 i kabul ettim. Bunun bir sebebide benim bulunduğum yerdeki hakem heyetinin basiretsizliği. Üst model olarak oled değişimi alan davalarda var ama bu tamamen THH deki kişiye bağlı umarım iyi bir sonuç alırsınız.
 
Bu arada 9308 ile ilgili deneyimlerimi buraya yazdım. Asla bir 9507 değil ama elran olarak biraz daha geliştirmişler birde bower wilkens ses sistemide başarılı ama philips smart tv özelliği çok kötü android ya da google tv asla olamaz.

 
Birde bu konu var hocam umarım yardımcı olur. Süreç uzun sürüyor ama isterseniz şansınızı sonuna kadar zorlayın belki üst model android ve tüm özellikleri aynı olan bir üst model oled verirler.
Ama dediğim kendi yaşıdığıma istinaden tecrübe olarak sonuç tamamen THH deki kişinin vereceği karar.


 
Geri dönüşünüz için teşekkür ederim bende mediamarkt ile süreci bugün başlattım umarım bayram öncesi işlemler hallolur diye düşünüyorum. Philips ürün gamına baktığımda oled808 modelleri haricinde diğer led ve miniled modelleri kullanmış olduğumuz 9507 ile pek eşit durmuyor. Maltepe Piazza yetkilisine de belirttim ilgili cihaz için alternatif olarak gördüğüm cihaz seçmece gibi olacak ama oled808 modelidir hem arayüz hem donanım olarak. Saçma bir şekilde daha düşük donanımlı bir cihaz önerisi olursa cihazı vermeyip THH başvurusu yapacağım. 9308 biraz estetik olarak çirkin dursada yine 9008 modeline nazaran daha ön planda duruyor benim içinde. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl işler olacak 2 haftadır servisi aramaktan mediamarkt ı aramaktan yoruldum. düzgün bir model ile karşıma çıkarlarsa elbette teklifi değerlendireceğim ama muadili diye donanımsal eksikliklerle dolu olan diğer modellerin verilmesine göz yumamam. eğer ki mağaza size teklif edildiği gibi 9308 modelini önerirse daha yakın bir cihaz olduğu için teklife sıcak bakabilirim ama Eşim <3 pek estetik durmadığı için sıcak bakmıyor :). android olmadığı için box olarak eski type c 3 ve üzeri eski samsung cihazları box haline getirip o şekilde daha rahat kullanmayı düşünüyorum malum boxlar için pek sıcak bakmıyorum. Mi box 4k kullanıcısı olarak.
 
Geri dönüşünüz için teşekkür ederim bende mediamarkt ile süreci bugün başlattım umarım bayram öncesi işlemler hallolur diye düşünüyorum. Philips ürün gamına baktığımda oled808 modelleri haricinde diğer led ve miniled modelleri kullanmış olduğumuz 9507 ile pek eşit durmuyor. Maltepe Piazza yetkilisine de belirttim ilgili cihaz için alternatif olarak gördüğüm cihaz seçmece gibi olacak ama oled808 modelidir hem arayüz hem donanım olarak. Saçma bir şekilde daha düşük donanımlı bir cihaz önerisi olursa cihazı vermeyip THH başvurusu yapacağım. 9308 biraz estetik olarak çirkin dursada yine 9008 modeline nazaran daha ön planda duruyor benim içinde. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl işler olacak 2 haftadır servisi aramaktan mediamarkt ı aramaktan yoruldum. düzgün bir model ile karşıma çıkarlarsa elbette teklifi değerlendireceğim ama muadili diye donanımsal eksikliklerle dolu olan diğer modellerin verilmesine göz yumamam. eğer ki mağaza size teklif edildiği gibi 9308 modelini önerirse daha yakın bir cihaz olduğu için teklife sıcak bakabilirim ama Eşim <3 pek estetik durmadığı için sıcak bakmıyor :). android olmadığı için box olarak eski type c 3 ve üzeri eski samsung cihazları box haline getirip o şekilde daha rahat kullanmayı düşünüyorum malum boxlar için pek sıcak bakmıyorum. Mi box 4k kullanıcısı olarak.
Hayırlısı diyelim hakkınızda umarım süreç sizi mutlu edecek şekilde sonuçlanır 🙏🏻
 
Mediamarkt iade den aradılar. Abi TV sende ise kutular mısın dediler. Pazartesi iade alacağım dedi. Bende bana sunulan her hangi bir model olmadığını geri dönüş beklediğimi belirttim muadili diye verecekleri model alt model olursa hakem heyetine gideceğimi belirttim. Heyetin tv ti görmek isteyeceğini belirttim. Hala mediamarkttan geri dönüş yok bayramdan sonraya kaldı gibi.
 
Merhabalar

Geçen hafta cumartesi günü uzun bekleyiş sonrası 9008 ya da 9308 modelini muadili olarak verebiliriz diye geri dönüş yapmışlar personele. Gidip sormasam haber edecekleri yok. Bende ilgili tv leri inceledim ve 9308 daha makul bir karar olarak tercihimi ondan yana kullandım. Ardından stok bizim magazamizda yok diğer mağazalar için talepte bulunacağım dedi personel mail attı ve bugün ellerinde 9308 olmadığını 9008 onerdiklerini söyledi bende muadili olmadığını kabul etmedigimi söyledim onun üzerine muadili olarak 55oled708 808 modellerini üzerine ekleme yapmam suretiyle işlem yapabiliriz dediler. Şuan da hakem heyeti yolu açıldı gibi. Başka bir mağazada hakem heyeti ile uğraşma direk mahkemeye ver hem tazminat hem yeni tv alirsin dediler. Ne yapmalıyım.

Saygılarımla
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri