Merhabalar 31 Aralık 2022 tarihinde Maltepe Piazza Mediamarkt'tan almış olduğum 55PML9507 model televizyonum 1 sene 3 ay sonra görsellerde görülecek şekilde leke oluştu 13 mart 2024 tarihinde ise Philips i arayarak 19 Martta ürünü Sultanbeyli servisi aldı sonraki aramalarımda ürünün ana merkez servise gittiğini 28 martta ana merkez onarımı tamamlandı cuma ya da cumartesi günü teslim edileceği yönünde bilgi verdi. Ardı günler aradığımda ise telefonu açan olmadı. 1 Nisan pazartesi günü Sultanbeyli servisi aradığımda cihazınız için değişim formu onayı bekliyoruz onarılamıyor diye geri dönüş aldım (2 senesini devirmemiş bir cihazın nasıl olurda parçası olamaz direk değişim için satın aldığınız yer ile iletişime geçin diyebilirler ki). cihaz sserviste kaldığı vakitte statü ile ilgili kimse geri dönüş yapmadı hep benim aramam gerekti. Değişim durumunu öğrenince Philips globale mail attım durumu izah ettim ve attığım gün anında beni servisten arayım cihazımın faturasını istediler ilgili işlemlerin yapılması için. Buraya kadar servis ile uğraştıktan sonra 2022 senesinde ekstra cihaz koruma uzatma paketi ile 27.689 TL ye almış olduğum ürün için Mediamarkt nasıl işlem yapacak hangi model teklifi verilecek diye ön bilgi almaya gittim. (Pendik Pendorya şubesi müşteri hizmetler çalışanın yardımıyla biraz taşları yerine oturttuk ve gerekli işlemlerin nasıl olacağı hakkında bilgi sahibi oldum. Kendisinin iletimine göre ise Maltepe Piazza şubesi en çok şikayet alan bölgelerden birisi olduğu görevlilerin ilgisiz olduğu belirtiliyor.) Bu durumda müşteri hizmetlerine bilgi almaya gittim durumumu anlattım ve bana dedikleri şu şekilde oldu servisin gönderdiği değişim formunda verilecek olan model yazar denildi ve ekstra almış olduğum kullanılmamış ekstra garanti ise yeni cihaza verilmeyeceğini dile getirdiler. muadlili olarakta (muadili diyemeyeceğim 55PML9008) Android olmayan 2 çekirdek işlemcili 40w ses sistemi bulunan muadili diyebilecekleri model önerebilirler diye farazi geri dönüş aldım. Bu gün servis tv ve değişim formunu teslim edecek formla birlikte mağazaya gidip işlemlere başlayacağım. Bu gibi bir durumla ilk defa karşı karşıya kaldım yardımcı olursanız sevinirim. İlerleyen günlerde ise durumla ilgili güncelleme yapacağım.