iyi günler adem bey 11 Mart 2023 tarihinde teknosadan philips 55PML9507 model bir tv aldım. TV aynı gün kurulurken 5 adet ölü piksel tespit edildi. Batman servisi bunu merkeze ileteceğini söyledi. 13 Mart 2023 te servis merkeze mail attı. Aradan geçen zaman içerisinde 21 Nisan 2023 tarihinde yanıt verilmemesi üzerine bende philips destek bölümünden mail attım. Halen olumlu ya da olumsuz cevap alamadım. 08552224466 numaralı Müşteri Hizmetlerini her aradığımda süre belirtmeksizin beklemem gerektiğini ifade ediyorlar. Ürün şu an kutuda o günden beri kullanmıyorum. 10 Nisan 2023 te tekrar mail atınca hemen yinelenen talep diye dosyayı kapattılar. Halen ilk başvurduğum dosya açık ve Üst birime gönderildi denip bekleniyor. Yerel Servis sadece bende böyle bir sorun yaşandığını belirtti. Servisten de Genel merkezden, Müşteri İletişim merkezinden de bir çözüm yok sizce ne yapmalıyım? zira 1 ay geçti.