Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

philips tv ölü piksel ve değişim talebine yanıt alamam

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

eserfidan

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
12 Nis 2023
Mesajlar
3
iyi günler adem bey 11 Mart 2023 tarihinde teknosadan philips 55PML9507 model bir tv aldım. TV aynı gün kurulurken 5 adet ölü piksel tespit edildi. Batman servisi bunu merkeze ileteceğini söyledi. 13 Mart 2023 te servis merkeze mail attı. Aradan geçen zaman içerisinde 21 Nisan 2023 tarihinde yanıt verilmemesi üzerine bende philips destek bölümünden mail attım. Halen olumlu ya da olumsuz cevap alamadım. 08552224466 numaralı Müşteri Hizmetlerini her aradığımda süre belirtmeksizin beklemem gerektiğini ifade ediyorlar. Ürün şu an kutuda o günden beri kullanmıyorum. 10 Nisan 2023 te tekrar mail atınca hemen yinelenen talep diye dosyayı kapattılar. Halen ilk başvurduğum dosya açık ve Üst birime gönderildi denip bekleniyor. Yerel Servis sadece bende böyle bir sorun yaşandığını belirtti. Servisten de Genel merkezden, Müşteri İletişim merkezinden de bir çözüm yok sizce ne yapmalıyım? zira 1 ay geçti.
 
iyi günler adem bey 11 Mart 2023 tarihinde teknosadan philips 55PML9507 model bir tv aldım. TV aynı gün kurulurken 5 adet ölü piksel tespit edildi. Batman servisi bunu merkeze ileteceğini söyledi. 13 Mart 2023 te servis merkeze mail attı. Aradan geçen zaman içerisinde 21 Nisan 2023 tarihinde yanıt verilmemesi üzerine bende philips destek bölümünden mail attım. Halen olumlu ya da olumsuz cevap alamadım. 08552224466 numaralı Müşteri Hizmetlerini her aradığımda süre belirtmeksizin beklemem gerektiğini ifade ediyorlar. Ürün şu an kutuda o günden beri kullanmıyorum. 10 Nisan 2023 te tekrar mail atınca hemen yinelenen talep diye dosyayı kapattılar. Halen ilk başvurduğum dosya açık ve Üst birime gönderildi denip bekleniyor. Yerel Servis sadece bende böyle bir sorun yaşandığını belirtti. Servisten de Genel merkezden, Müşteri İletişim merkezinden de bir çözüm yok sizce ne yapmalıyım? zira 1 ay geçti.
Merhaba, Yerel servis emekçisi dostumuz markasını korumaya çalışmış fakat Ölü Pixel sorunu Ugandanın Mortibu kabilesi tarafından dahi bilinen bir durumdur, ne ilktir ne de son.

Philips yani TP Vison adlı şirketin umursamazlığı karşısında aşırı iyi niyetli davranıyorsunuz.

O televizyonu kutuda bekletmenize gerek yok zira o zihniyete sahip olan şirket sizin o televizyonu değiştirmemek için kırk dereden su getirecek ve siz zaten Hakem heyetine gitmek zorunda kalacaksınız.

Neden bekliyorsunuz ki? Televizyonu kurun, siz kullanmanıza bakın, bu esnada Hakem Heyetine hemen aşağıda örneğini paylaştığım dilkeçe örneğini referans alıp yazınızı iletin, süreç birkaç ay devam edecek ama olsun siz bu esnada sırtınıza yaslanıp televizyonun keyfini çıkartın, bırakın onlar sizin peşinizden koştursun, siz onların telefonlarına aramalarına dönmeyen taraf olun zira emin olun ki sizin o televizyonunuzu DEVLET EMRİ İLE paşa paşa değiştirecekler.

Onlar şu an sıfır olan televizyonu ADAM GİBİ olması gereken zamanda değiştirmedikleri için sizin ortalama 3-6 ay kullandığınız televizyonu değiştirmek zorunda kalacaklar, bırakın onlar kendi dertlerine yansın.

 
Bu gün cevap verdiler ve red geldi. Ben de hemen tüketici hakem heyetine başvurdum. ilginiz için çok çok teşekkürler
 
Merhaba, Yerel servis emekçisi dostumuz markasını korumaya çalışmış fakat Ölü Pixel sorunu Ugandanın Mortibu kabilesi tarafından dahi bilinen bir durumdur, ne ilktir ne de son.

Philips yani TP Vison adlı şirketin umursamazlığı karşısında aşırı iyi niyetli davranıyorsunuz.

O televizyonu kutuda bekletmenize gerek yok zira o zihniyete sahip olan şirket sizin o televizyonu değiştirmemek için kırk dereden su getirecek ve siz zaten Hakem heyetine gitmek zorunda kalacaksınız.

Neden bekliyorsunuz ki? Televizyonu kurun, siz kullanmanıza bakın, bu esnada Hakem Heyetine hemen aşağıda örneğini paylaştığım dilkeçe örneğini referans alıp yazınızı iletin, süreç birkaç ay devam edecek ama olsun siz bu esnada sırtınıza yaslanıp televizyonun keyfini çıkartın, bırakın onlar sizin peşinizden koştursun, siz onların telefonlarına aramalarına dönmeyen taraf olun zira emin olun ki sizin o televizyonunuzu DEVLET EMRİ İLE paşa paşa değiştirecekler.

Onlar şu an sıfır olan televizyonu ADAM GİBİ olması gereken zamanda değiştirmedikleri için sizin ortalama 3-6 ay kullandığınız televizyonu değiştirmek zorunda kalacaklar, bırakın onlar kendi dertlerine yansın.

Klasik bir Philips servisi sorunuyla başbaşayız hocam yine, hiçbir değişim yok tutumlarında.
 
Bu gün cevap verdiler ve red geldi. Ben de hemen tüketici hakem heyetine başvurdum. ilginiz için çok çok teşekkürler
Geçmiş olsun öncelikle, Tüketici hakem heyetinin sonucuyla gerekli eylemler yapılacaktır. Forumda da bu olayların yaşanma ihtimalinden dolayı Philips televizyonlarına çekimsel davranıyoruz. Umarım en kısa sürede sonuç alırsınız. Gelişmelerden bizi de haberdar edin.
 
ARKADAŞLAR TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ LEHİME KARAR VERDİ. BİR DAHA PHİLİPSE BULAŞMAMAK İÇİN ZARAR EDECEĞİMİ DE BİLEREK ÜRÜN BEDELİNİ İADE ALDIM.
 
Ölü pixel çıkınca bütün firmalar bir yokuş yapıp illa uğraştırıyorlar nedense sırf bu yüzden çoğu insan bulutlanma, banding, ışık sızması olmasın ölü pixele tamam diyorlar.
 
Merhaba, ayrı konu açmamak için buradan sorayım dedim, yeni aldığım vestel tv de 2 adet ölü piksel gördüm ekranın yan tarafında, bunun ileride zararı olur mu, değişim talep etmeli miyim? İade seçersem para iadesi olursa ürünü satın aldığım tutarı mı iade ediliyor yoksa ürünün güncel fiyatı mı iade ediliyor? Çünkü aldığım tv 1 haftada 1 bin lira civarı zamlanmış.
 
Merhaba, ayrı konu açmamak için buradan sorayım dedim, yeni aldığım vestel tv de 2 adet ölü piksel gördüm ekranın yan tarafında, bunun ileride zararı olur mu, değişim talep etmeli miyim? İade seçersem para iadesi olursa ürünü satın aldığım tutarı mı iade ediliyor yoksa ürünün güncel fiyatı mı iade ediliyor? Çünkü aldığım tv 1 haftada 1 bin lira civarı zamlanmış.
Ölü pixel değişim gerekçesidir zira ürün ayıplı mal olarak kabul edilir.
Yargıtayın bu konuda emsal kararı mevcuttur.
Burada önemli olan detay ise sizi rahatsız edip etmemesidir.
Ölü pixel ilk gün olmaz ikinci gün çıkabilir. İlk gün var olan ikinci gün yok olabilir. (Stuck)
Yani ölü pixelin bir kesin garantisi yoktur. Gelecek olan televizyonda sıfır ölü pixel çıkacağının garantisi de yoktur. O nedenle sizi ne derece rahatsız ettiği önemlidir.
 
Ölü pixel değişim gerekçesidir zira ürün ayıplı mal olarak kabul edilir.
Yargıtayın bu konuda emsal kararı mevcuttur.
Burada önemli olan detay ise sizi rahatsız edip etmemesidir.
Ölü pixel ilk gün olmaz ikinci gün çıkabilir. İlk gün var olan ikinci gün yok olabilir. (Stuck)
Yani ölü pixelin bir kesin garantisi yoktur. Gelecek olan televizyonda sıfır ölü pixel çıkacağının garantisi de yoktur. O nedenle sizi ne derece rahatsız ettiği önemlidir.

Teşekkürler Adem bey, ekranın en kenarında ve uzaktan görünmediği için beni rahatsız etmiyor ama yasa gereği kusur oranında indirim talep etme hakkım varmış, değişim istemektense indirim talep edeceğim bakalım ne diyecekler, gelişmeleri yazarım :bye
 
Teşekkürler Adem bey, ekranın en kenarında ve uzaktan görünmediği için beni rahatsız etmiyor ama yasa gereği kusur oranında indirim talep etme hakkım varmış, değişim istemektense indirim talep edeceğim bakalım ne diyecekler, gelişmeleri yazarım :bye
Bu kesinlikle yasal hakkınız ancak beklentinizi ne derece karşılayacağı tartışılır zira yasa ve yönetmelikler bu konuda YİNE yetersiz zira bu talep benim bulunduğum momisyonda bir monitör için geldi. Kusur Oranında İndirim.

Çok güzel.

Kusur ne? 1 adet ölü pixel
Monitörde bundan kaç tane var? 1920x1080=2.073.600
Kaç ayıp olmuş oluyor? 2 milyonda 1.
Monitör kaça satılmış? 10.000TL
10.000TL / 2.073.600 = 0,00482253086 Türk Lirasının iadesine

Yani Hukuk gözüyle bakarsak bu saçma sonuca ulaşırız.

Bunun olması mümkün olmadığına göre o halde bilirkişi atanacak, bilirkişi ayıp için hangi kriterleri esas alıp hareket edecek mesela bunu kim biliyor?

Bu işin en makul tarafı benim yaptığım hesap. Kaç pixel var? 2 milyon, kaç tanesi ölü? 1, o halde kusur oranı 2 milyonda 1 dir. Satış bedelinin 2 mlyonda biti iade edilir.

Bu saçma hesabı yapmak zorunda kalma nedenimiz ise bunların öngörülmemiş ve yönetmeliklere girmemiş olmasıdır.

Hakikaten bu işin hakkı nedir ve kim neye göre hesaplamasını yapar birisi makul bir açıklama yapabilir mi mesela?

(Sohbet olsun diye yazılmıştır, siz elbette hakkınızı aramaya devam edin lütfen)
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri