Merhaba,
Özet:
25.05.2022 tarihinde Profilo BD3076WFVN Enerji 578 L No-Frost Kombi Tipi Buzdolabında gövdede ve kapaklarda oluşan paslanmadan dolayı servis kullanıcı hatası diyerek değişim yapmamaktadır. Tüm detaylarıyla fotoğrafları ekledim.
Detay,
25.05.2022 tarihinde Profilo BD3076WFVN Enerji 578 L No-Frost Kombi Tipi Buzdolabı almıştım. Geçen aylarda buzdolabının altında, üstünde ve kapaklarında paslanma vardı ve servisi çağırdım. Servis, merkezin kapakları değiştirebileceğini ama gövdede paslanma olduğu için dolabın değişmesi gerekeceğinden dolayı ortam kaynaklı paslanmadır diyerek reddedebileceği bilgisini verdi.
ve servisin genel merkez ile konuşması sonucunda ortam kaynaklı paslanmadır denilerek reddettiler. Merkez ile kendimde konuştum ve üründe kalite sorunu olduğunu dolabın üstündeki kapağın menteşesinin bağlantı yapıldığı yerde rötuş boyası yapılmış ve paslanmadan dolayı boyanın kabardığını söyledim. Hiç bir şekilde sorunu kabul etmiyorlar.
Hangi platformdan bildirimde bulunursam bulunayım sorunun yine önlerine geleceğini ve boşuna uğraşacağımı belirtiler.
Bu durumda ben neler yapabilirim.
Servis formunu ve fotoğrafları ekliyorum.
Özet:
25.05.2022 tarihinde Profilo BD3076WFVN Enerji 578 L No-Frost Kombi Tipi Buzdolabında gövdede ve kapaklarda oluşan paslanmadan dolayı servis kullanıcı hatası diyerek değişim yapmamaktadır. Tüm detaylarıyla fotoğrafları ekledim.
Detay,
25.05.2022 tarihinde Profilo BD3076WFVN Enerji 578 L No-Frost Kombi Tipi Buzdolabı almıştım. Geçen aylarda buzdolabının altında, üstünde ve kapaklarında paslanma vardı ve servisi çağırdım. Servis, merkezin kapakları değiştirebileceğini ama gövdede paslanma olduğu için dolabın değişmesi gerekeceğinden dolayı ortam kaynaklı paslanmadır diyerek reddedebileceği bilgisini verdi.
ve servisin genel merkez ile konuşması sonucunda ortam kaynaklı paslanmadır denilerek reddettiler. Merkez ile kendimde konuştum ve üründe kalite sorunu olduğunu dolabın üstündeki kapağın menteşesinin bağlantı yapıldığı yerde rötuş boyası yapılmış ve paslanmadan dolayı boyanın kabardığını söyledim. Hiç bir şekilde sorunu kabul etmiyorlar.
Hangi platformdan bildirimde bulunursam bulunayım sorunun yine önlerine geleceğini ve boşuna uğraşacağımı belirtiler.
Bu durumda ben neler yapabilirim.
Servis formunu ve fotoğrafları ekliyorum.