Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Önerisi samsung 50Q67C ile tcl 50C645 arasında kaldım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan expertt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

expertt

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
20 Ara 2023
Mesajlar
13
Bütçe
19000-23000
Marka Model Bilgisi
samsung,tcl
fiyatlar daha çok artmadan bir tv arayışına girdim,başlıktaki 2 tv arasında kaldım
arada sırada youtube açarım,ağırlıklı uydu kanalları izlenecek arada tarayıcıdan malum film izleme sitelerinden film açarım blue tv ve tv bu go üyeliğim var arada çok nadir izlerim izlemişken görüntü barı iyi olsun 19-23 arası başka tv öneriside olabilir.
 
öyle diyorsunuz ama c645 qled tv ancak philips led tv ... hangi özellik olarak 8807 modeli c645 modelinden üstün anlayamadım ?
8807 120hz olduğu için farklı değerlendiriyorum. Benim için 120 hz QDef katmanından önce geliyor. Diğer yandan ambilight da cezbedici geliyor.
Ancak bunlar diğer değişkenlerin dışında bir mantıkla değerlendirildiğinde. Yoksa fiyatı, Philips'in tutumu hesaba katıldığında yine C645'i tercih ederdim.
 
beyler kafayı yemek üzereyim beni trendyol müşteri hizmetleri yanlış yönlerdirdi bana dediği ilk önce servisin tuttuğu rapor onaylanacak sonra iade işlemine başlanılacak denildi sonra bekle babam bekle neyseki işi bilin kişi hemen aide oluşturdu iade ettik 4 gün sonrada değişim olacak ürün süresi geçti diye iade oldu bilen bir arkadaş var mı tüketici hakem heyetine versem para karta iade oldu bir çözüm olur mu?
 
1000 tl puan gelmişti şimdi onu geri alacak banka, televizyonun fiyatıda oldu 22.000 tl ben 19000 bine aldım lanet olsun ya bu trendyola,bilen bir arkadaş varsa yardımcı olsun
 
beyler kafayı yemek üzereyim beni trendyol müşteri hizmetleri yanlış yönlerdirdi bana dediği ilk önce servisin tuttuğu rapor onaylanacak sonra iade işlemine başlanılacak denildi sonra bekle babam bekle neyseki işi bilin kişi hemen aide oluşturdu iade ettik 4 gün sonrada değişim olacak ürün süresi geçti diye iade oldu bilen bir arkadaş var mı tüketici hakem heyetine versem para karta iade oldu bir çözüm olur mu?
Siz iade talebinde mi bulundunuz yoksa değişim talebinde mi? Anlamakta zorlandım biraz. Daha anlaşılır yazabilir misiniz süreci?
 
Siz iade talebinde mi bulundunuz yoksa değişim talebinde mi? Anlamakta zorlandım biraz. Daha anlaşılır yazabilir misiniz süreci?
değişim talebinde bulundum,yalnız durum şöyle ölü pixcel çıkınca servis rapor hazırladı ve 2 gün sonra mail attı bende trendyol asistan ile raporu paylaştım ve değişim talebinde bulundum,trendyol asistan bana ilk önce attığım rapor onaylanacak sonra iade karoya verilecek denildi neyse 3 iş günü denildi 7 günü buldu neyse o sirada nerede ise 10 kere trendyol asistana bağlandım bana bekleyin 3 iş günü yok şu günler girmiyor yok bu günler girmiyor neyse artık en son bağlandığım asistan işi bilen çıktı direk iade kodu oluşturdu 3 gün sonra iade için kargo firması geldi 3 gün sonra trendyol ankara deposuna geldi bu arada yazdım trendyol asistana bakın aide olmayacak değişim olacak dedim sistemden değişim talebi gözüküyor denildi neyse bugünde bir baktım karta iade oldu mesaji geldi trendyol asistana bağlandım işte 3 iş gününü geçtiği için yanı ilk rapor paylaştığım günden itibaren kapsıyormuş bundan dolayı iade ettik dediler,bana sizin asistanlar yanlış yönlendirdi benim suçum ne zararımı kim karşılayacak yok biz firmayı uyaracağız diyor ulan zaten satışı firma trendyol kendi kendinizi mi uyaracaksınız,atı bu 3 gün muhabbeti ne firmanın böyle bir hakkı var mı benden yana ise kanunlar tüketici hakem heyetine vereceğim
 
değişim talebinde bulundum,yalnız durum şöyle ölü pixcel çıkınca servis rapor hazırladı ve 2 gün sonra mail attı bende trendyol asistan ile raporu paylaştım ve değişim talebinde bulundum,trendyol asistan bana ilk önce attığım rapor onaylanacak sonra iade karoya verilecek denildi neyse 3 iş günü denildi 7 günü buldu neyse o sirada nerede ise 10 kere trendyol asistana bağlandım bana bekleyin 3 iş günü yok şu günler girmiyor yok bu günler girmiyor neyse artık en son bağlandığım asistan işi bilen çıktı direk iade kodu oluşturdu 3 gün sonra iade için kargo firması geldi 3 gün sonra trendyol ankara deposuna geldi bu arada yazdım trendyol asistana bakın aide olmayacak değişim olacak dedim sistemden değişim talebi gözüküyor denildi neyse bugünde bir baktım karta iade oldu mesaji geldi trendyol asistana bağlandım işte 3 iş gününü geçtiği için yanı ilk rapor paylaştığım günden itibaren kapsıyormuş bundan dolayı iade ettik dediler,bana sizin asistanlar yanlış yönlendirdi benim suçum ne zararımı kim karşılayacak yok biz firmayı uyaracağız diyor ulan zaten satışı firma trendyol kendi kendinizi mi uyaracaksınız,atı bu 3 gün muhabbeti ne firmanın böyle bir hakkı var mı benden yana ise kanunlar tüketici hakem heyetine vereceğim
Kanunen 3 gün gibi bir şey görmedim. Konuşmalarınızın ekran görüntüsünü alıp Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Değişim raporum olmasına rağmen seçimlik hakkınızın kullandırılmadığını, ücretin hesabınızdan tekrar alınarak ayıpsız misli ile değişim yapılmasını talep edin.
 
Kanunen 3 gün gibi bir şey görmedim. Konuşmalarınızın ekran görüntüsünü alıp Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Değişim raporum olmasına rağmen seçimlik hakkınızın kullandırılmadığını, ücretin hesabınızdan tekrar alınarak ayıpsız misli ile değişim yapılmasını talep edin.
şimdi şöyle yapsam zaten kartıma iade oldu tüketici hakem heyeti en az 3 ayı bulacak yeni tv alıp faturasını ekleyip yeni aldığım atıyorum 22000 tl aradaki 3000 tl farkı talep edebilirmiyim.çünkü diğer türlü aylarca beklemek zorunda kalacağım.
 
herhalde yardımcı olacak kimse yok,jebinde.com dan yeni televizyonu aldım kurulum gerçekleşti hem trendyoldan gelen televizyon yamul idi burada duymuştum jebindeyi kargosu biraz geç oldu sadece salı ve perşembe günleri horoz lojistik kargo teslim aldığından, neyse şuan memnunum ama aradaki 2000 tl fark artı 1000 tl puan için tüketici hakem heyetine başvurmayı deneyeceğim.
 
MERHABALAR 2 AY ÖNCE SATIN ALDIĞIM REGAL 55R755UA11 MODELİ VARDI, GÖRÜNTÜ KALİTESİ TATMİN ETMEDİ BENDE SATTIM . ŞİMDİ OLED TV ALMA AŞAMASINDAYIM HANGİ OLED İ TAVSİYE EDERSİNİZ. BURADA EN ÖNEMLİ FAKTÖR GÖRÜNTÜ KALİTESİ. SES OLARAK GRUNDİG BİRAZ DAHA İYİ ANCAK GÖRÜNTÜ KALİTESİ PANEL KALİTESİ İŞLEMCİ OLARAK HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSİNİZ? SAYGILAR.

GRUNDIG 55GGO9900 55inc 139 cm 4K UHD Android Smart OLED TV,Uydu Alıcılı​


YA DA

Vestel 55OG9930 55'' 139 Ekran 4K Smart OLED Google TV​

 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri