Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung 60BU8000 Kullanıcıları Geri Bildirim ve Sohbet Kulübü

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Hocam öncelikle hayırlı olsun. İyzico üzerinden peşin fiyatına mı taksit sayısı artıyor öyleyse nasıl yapıyoruz acaba? 4 taksitli şekilde maksimum 12k ya kadar bütçem var fakat taksit sayısısını artırabilirsem öğrenci indirimi ile bu modeli almak isterim.
Teşekkürler

Evet pesin fiyatına taksit sayısını artırdı. Sanirim sadece axess ve world için bu şekilde. İyzico bu dediğim kartlara 3 taksit yapıyor. Buna ek olarak +3 taksit kampanyası var. Yani 6 taksit olmuş oluyor. Biz axess ile aldik, 6 taksit 14996 TL olarak yansıdı ekstreye.
 
Şu ''İncelemek üzere'' kısmına d ahastayım haaaaa :kiskis

''Alooo merkez, Laboratuvarı hazırlayın, ekiplere haber verin, incelemek üzere televizyon getiriyoruz'' :kiskis

İnceleme dedikleri panele tık tık vura vura kim düşürürse dondurmayı o kazanır yarışması sanırım :D
Herkese iyi akşamlar. Hocam servis biraz önce geldi. Benim bulutlanma sorunuyla ilgili Tv'yi "incelemek üzere" götürüyoruz dediler?
Onarım yapılabilecekse onarım, yoksa değişime karar vereceklerini söylediler. Çektiğim fotoğrafları kendilerine'de atmalarını söylediler. Yarın haber verecekler. Değişim istediğimi özellikle belirttim. Süreci anlatmaya devam edeceğim.
 
Herkese iyi akşamlar. Hocam servis biraz önce geldi. Benim bulutlanma sorunuyla ilgili Tv'yi "incelemek üzere" götürüyoruz dediler?
Onarım yapılabilecekse onarım, yoksa değişime karar vereceklerini söylediler. Çektiğim fotoğrafları kendilerine'de atmalarını söylediler. Yarın haber verecekler. Değişim istediğimi özellikle belirttim. Süreci anlatmaya devam edeceğim.
Bekliyoruz :ok
 
Şu ''İncelemek üzere'' kısmına d ahastayım haaaaa :kiskis

''Alooo merkez, Laboratuvarı hazırlayın, ekiplere haber verin, incelemek üzere televizyon getiriyoruz'' :kiskis

İnceleme dedikleri panele tık tık vura vura kim düşürürse dondurmayı o kazanır yarışması sanırım :D
Gözümde canlandı abi sahne :kiskis bu çapak neden oluşur peki? Ayrıca vurmaya bağlı bulutlanma olabilir mi deneme tahtasına dönen tvde
 
Gözümde canlandı abi sahne :kiskis bu çapak neden oluşur peki? Ayrıca vurmaya bağlı bulutlanma olabilir mi deneme tahtasına dönen tvde
Cleanroom mantığının önemi bu.
Hijyen alanlarının (montaj alanlarındaki) yeterlilik seviyesine göre bu durumların yaşanma sıklığı değişir :ok
 
Teşekkürler

Evet pesin fiyatına taksit sayısını artırdı. Sanirim sadece axess ve world için bu şekilde. İyzico bu dediğim kartlara 3 taksit yapıyor. Buna ek olarak +3 taksit kampanyası var. Yani 6 taksit olmuş oluyor. Biz axess ile aldik, 6 taksit 14996 TL olarak yansıdı ekstreye.
Anladım hocam vakıfbank world kart var olur İnşallah. Teşekkür ederim.
 
Bu tv yi almayı kesinleştirirsem duvara monte ettirmeyi düşünüyorum sehpa yok yeni taşındım. Samsung serviste askı aparatı fiyatları nedir acaba? Dışarıdan kendim alsam daha mı uyguna gelir? Alacağım aparatta dikkat etmem gereken birşeyler var mı yoksa en uygununu mu alayım?
 
Cleanroom mantığının önemi bu.
Hijyen alanlarının (montaj alanlarındaki) yeterlilik seviyesine göre bu durumların yaşanma sıklığı değişir :ok
Servisle görüştüm az önce. Değişim kararı almışlar. Tüm fotoğraflarla beraber Samsung genel merkezine değişim kararını bildirmişler. Bağlandığım müşteri hizmetleri ve değişim birimi gayet yardımcı oldular. Hiç bekletmeden bir günde direk değişim kararını çıkarmışlar. Şimdilik SSH ile ilgili servis açısından memnumum.(ABC Servis Bursa'ya teşekkürler.) Bu tvlerde olabilecek şeyler değişim yapmıyoruz da diyebilirlerdi. Bakalım genel merkez nasıl bir duruş sergileyecek.
 
Servisle görüştüm az önce. Değişim kararı almışlar. Tüm fotoğraflarla beraber Samsung genel merkezine değişim kararını bildirmişler. Bağlandığım müşteri hizmetleri ve değişim birimi gayet yardımcı oldular. Hiç bekletmeden bir günde direk değişim kararını çıkarmışlar. Şimdilik SSH ile ilgili servis açısından memnumum.(ABC Servis Bursa'ya teşekkürler.) Bu tvlerde olabilecek şeyler değişim yapmıyoruz da diyebilirlerdi. Bakalım genel merkez nasıl bir duruş sergileyecek.
Herkese iyi akşamlar.
Bugün bana da servis değişim isteğimle ilgili geri dönüş sağladı. Değişime karar verdikleri söylediler. Biraz öncede samsung müşteri hizmetleriyle olan görüşmemde servis tarafından daha değişim sürecinde gözüktüğünü, sisteme değişim kararlarının düşmediği söylediler. En geç 24 saat içinde geri dönüş sağlayacaklarını söylediler.
İnşallah fazla bekletmeden değişimi gerçekleştirirler.
 
Herkese iyi akşamlar.
Bugün bana da servis değişim isteğimle ilgili geri dönüş sağladı. Değişime karar verdikleri söylediler. Biraz öncede samsung müşteri hizmetleriyle olan görüşmemde servis tarafından daha değişim sürecinde gözüktüğünü, sisteme değişim kararlarının düşmediği söylediler. En geç 24 saat içinde geri dönüş sağlayacaklarını söylediler.
İnşallah fazla bekletmeden değişimi gerçekleştirirler.
Peki bulutlanma ne boyutta fotoğraf paylaşabilir misiniz? Sizinki gibi sorunu olanlar için örnek görsel faydalı olabilir.
 
Hocam bende en son 14955 tl oldu. Acaba o fiyata nasıl düşürebildiniz?
Hocam yanlış görmüşüm 60 seçtim zannediyordum 55" seçmişim kendi kendime hayal kırıklığı yaşattım. 14.955 tl bende de. Bugün Evkur'a f950 serileri için gittim, 60bu8000 de vardı teşhirde, evkur fiyatı peşin 17.999 tl.f950 serileriyle arasında ciddi renk farkı var bence. Karşıdan renkler çok canlı(evdeki tvnin 32" olmasından ve görüntünün 4k olmasından kaynaklı bana öyle geliyor olabilir), 70-80 derecelik açıya geçtim yine izlenmeyecek gibi bir solgunluk hissetmedim. Bunlar da evkurda çektiğim fotolar.
IMG_20230331_201755.jpg

IMG_20230331_201732.jpg
 
Siparişi vereli 2 gün oldu hala Siparişiniz Hazırlanıyor diyor. Gelse de izlesek buradaki tavsiyeler üzerine görmeden aldım heyecanlanıyor insan. İnşallah değişim isteyecek sıkıntılar çıkmaz.
 
6x3.6m L salon için hangi montaj turunu tercih etmemi onerirsiniz, duvara ya da tv ünitesine? Salon normalde 6x6 ama L oldugu icin 6x3.6m yazdım. TV 3.6m'lik duvarın ortasına monte edilecek. Normalde duvara monte ettirmeyi dusunuyordum fakat uyducu çirkin olacağını soyledi TV ünitesi almam gerektiğini söyledi. siz ne onerirsiniz?
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri