Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung 65QN90A Sehim Işık Sızmas Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nazım
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Nazım

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
61
Herkese iyi, güzel günler. @Adem Helvacı hocam değişim üzerine gelen 65QN90A tv'yi biraz daha iyi incelediğimde tv'nin alt bölümünde ışık sızmaları mevcut. Gerçi ilk başta, panel hamojen testi yaptığım zaman sol ve sağ kenarlar gozüme hemen çarpmıştı ama alt orta bölüm sonradan oluştu sanırım. Bunlar için tekrar değişim sürecine gireyim mi hocam? Ayrıca görselleri ekte paylaşıyorum. Bu görsellerdeki sorunlarıda çıplak gözle tam anlamıyla göruyorum. Biliyorum 60bu8000 konusu üzerine başka bir tv'nin sorununu belki yazıyorum ama cevaplarsanız sevinirim.
@frknkrkmz sizde de bu sorunlar mevcut mu? Rica etsem sizde tv ile yaşadığınız sorunlarla ilgili görsel varsa paylaşabir misiniz? En azından karşılaştırma yapmış oluruz.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20230414-WA0019.jpg
    IMG-20230414-WA0019.jpg
    37 KB · Görüntüleme: 73
  • IMG-20230414-WA0018.jpg
    IMG-20230414-WA0018.jpg
    49.4 KB · Görüntüleme: 67
  • IMG-20230414-WA0016.jpg
    IMG-20230414-WA0016.jpg
    25.4 KB · Görüntüleme: 72
  • IMG-20230414-WA0017.jpg
    IMG-20230414-WA0017.jpg
    34.6 KB · Görüntüleme: 69
  • IMG-20230414-WA0015.jpg
    IMG-20230414-WA0015.jpg
    31.8 KB · Görüntüleme: 70
Herkese iyi, güzel günler. @Adem Helvacı hocam değişim üzerine gelen 65QN90A tv'yi biraz daha iyi incelediğimde tv'nin alt bölümünde ışık sızmaları mevcut. Gerçi ilk başta, panel hamojen testi yaptığım zaman sol ve sağ kenarlar gozüme hemen çarpmıştı ama alt orta bölüm sonradan oluştu sanırım. Bunlar için tekrar değişim sürecine gireyim mi hocam? Ayrıca görselleri ekte paylaşıyorum. Bu görsellerdeki sorunlarıda çıplak gözle tam anlamıyla göruyorum. Biliyorum 60bu8000 konusu üzerine başka bir tv'nin sorununu belki yazıyorum ama cevaplarsanız sevinirim.
@frknkrkmz sizde de bu sorunlar mevcut mu? Rica etsem sizde tv ile yaşadığınız sorunlarla ilgili görsel varsa paylaşabir misiniz? En azından karşılaştırma yapmış oluruz.
Benim bu kadar değil eve geçince fotoğraf çekmeye çalışayım. Ama gözünüzle gördüğünüz böyleyse ben olsam değişim isterdim. Çok gözüme batardı. Benim derdim daha açık IPS ışıldaması. Evime IPS sokmam diyenlere bazen hak veriyorum. Ama yan açıdan çok iyi. Renkler çok güzel. Görüntü ayarlarında local dimming ve kontrastı değiştirip dener misiniz? Belki biraz da olsa azalabilir.
 
Benim bu kadar değil eve geçince fotoğraf çekmeye çalışayım. Ama gözünüzle gördüğünüz böyleyse ben olsam değişim isterdim. Çok gözüme batardı. Benim derdim daha açık IPS ışıldaması. Evime IPS sokmam diyenlere bazen hak veriyorum. Ama yan açıdan çok iyi. Renkler çok güzel. Görüntü ayarlarında local dimming ve kontrastı değiştirip dener misiniz? Belki biraz da olsa azalabilir.
Görüntü ayarlarını dediğiniz gibi akşam değiştireceğim. Aslında yukarıda belirttiğim gibi sadece sol ve sağ altta göze çok batmayacak şekilde vardı, ama bende sorun etmedim açıkçası. Ama dün karanlık ortamda tekrar baktığımda tv'nin alt orta bölümünde'de ışık sızmalarının parca parça her alanda olduğunu farkettim. Tamamen kusursuz tv beklentimiz yok zaten ama en azından göze'de çok batacak şekilde bu sorunlarla karşılaşmayalım. Sizde görsel paylaştığınızda farkı zaten daha net anlamış olacağız.
 
Görüntü ayarlarını dediğiniz gibi akşam değiştireceğim. Aslında yukarıda belirttiğim gibi sadece sol ve sağ altta göze çok batmayacak şekilde vardı, ama bende sorun etmedim açıkçası. Ama dün karanlık ortamda tekrar baktığımda tv'nin alt orta bölümünde'de ışık sızmalarının parca parça her alanda olduğunu farkettim. Tamamen kusursuz tv beklentimiz yok zaten ama en azından göze'de çok batacak şekilde bu sorunlarla karşılaşmayalım. Sizde görsel paylaştığınızda farkı zaten daha net anlamış olacağız.
Çok belli olmasa da durum bu @Nazım bey
IMG_20230415_203114942.jpg


Burda çok parlama var gözükmesi için parlaklığı arttirdim kamerada.

IMG_20230415_203213360.jpg


Diğeri yanda bu şekilde.

IMG_20230415_203334177.jpg

Gözümle gördüğüm siyah bu
 
Çok belli olmasa da durum bu @Nazım bey
Ekli dosyayı görüntüle 2831

Burda çok parlama var gözükmesi için parlaklığı arttirdim kamerada.

Ekli dosyayı görüntüle 2832

Diğeri yanda bu şekilde.

Ekli dosyayı görüntüle 2833
Gözümle gördüğüm siyah bu
Paylaşımınız için teşekkürler @frknkrkmz bey. Dün değişim talebinde bulundum. Bir daha şu süreci yaşamak istemiyorum ama bu sefer samsung'da değişimi onaylarsa yeni tv gelene kadar eski tv'yi izlemeye devam edeceğiz. Bu yönden en azından mağdur olmayacağız. Şu sızmalar bende fazla olmasaydı tekrar değişimle uğraşmazdım.
 
Herkese iyi, güzel günler. @Adem Helvacı hocam değişim üzerine gelen 65QN90A tv'yi biraz daha iyi incelediğimde tv'nin alt bölümünde ışık sızmaları mevcut. Gerçi ilk başta, panel hamojen testi yaptığım zaman sol ve sağ kenarlar gozüme hemen çarpmıştı ama alt orta bölüm sonradan oluştu sanırım. Bunlar için tekrar değişim sürecine gireyim mi hocam? Ayrıca görselleri ekte paylaşıyorum. Bu görsellerdeki sorunlarıda çıplak gözle tam anlamıyla göruyorum. Biliyorum 60bu8000 konusu üzerine başka bir tv'nin sorununu belki yazıyorum ama cevaplarsanız sevinirim.
@frknkrkmz sizde de bu sorunlar mevcut mu? Rica etsem sizde tv ile yaşadığınız sorunlarla ilgili görsel varsa paylaşabir misiniz? En azından karşılaştırma yapmış oluruz.
Çok fazla sehim mevcut, değişim talep edilmeli.
Daha bugün 58P635 kutudan açtım kurdum zerre kadar sehim yok, segment anlamında aralarındaki farka bakarsak bir market televizyonunun performansını bari versin diye beklemek en doğal hakkımız.
 
Çok fazla sehim mevcut, değişim talep edilmeli.
Daha bugün 58P635 kutudan açtım kurdum zerre kadar sehim yok, segment anlamında aralarındaki farka bakarsak bir market televizyonunun performansını bari versin diye beklemek en doğal hakkımız.
Cevap için teşekkürler @Adem Helvacı hocam. Çok az olsa önemli değil deriz ama dediğiniz gibi fazla sehim var hocam. Cuma günü değişim talebinde bulunmakla iyi bir karar vermişim.
 
Paylaşımınız için teşekkürler @frknkrkmz bey. Dün değişim talebinde bulundum. Bir daha şu süreci yaşamak istemiyorum ama bu sefer samsung'da değişimi onaylarsa yeni tv gelene kadar eski tv'yi izlemeye devam edeceğiz. Bu yönden en azından mağdur olmayacağız. Şu sızmalar bende fazla olmasaydı tekrar değişimle uğraşmazdım.
@Nazım bey bir gelişme var mı? Değişim kararı çıkmıştır umarım.
 
@Nazım bey bir gelişme var mı? Değişim kararı çıkmıştır umarım.
Evet @frknkrkmz bey, sizleri ve @Adem Helvacı hocayı bilgilendiremedim ama samsung şuanlık sorun çıkarmadan değişimi onayladı. Muadil birimin aynı veya farklı bir tv teklifi için beni tekrar aramasını bekliyorum. Bu süreçte olması gereken ve doğru yapılan şey, yeni tv ile değişim yapılana kadar şuanda kullandığımız tv'yi izlemeye devam etmemiz.
 
Tercih hakkı sizin tabi ama başka bir model teklif ederlerse VA panel bir televizyon düşünebilirsiniz. IPS ışıldamasının bu kadar olacağını düşünmezdim. Yan açılardan panel çok iyi ama siyah ekranda parıl parıl parlıyor.
 
Tercih hakkı sizin tabi ama başka bir model teklif ederlerse VA panel bir televizyon düşünebilirsiniz. IPS ışıldamasının bu kadar olacağını düşünmezdim. Yan açılardan panel çok iyi ama siyah ekranda parıl parıl parlıyor.
Başka bir model teklif ederlerse evet VA panel düşünebilirim, beklemedeyim şuan. Sizde ips ışıldaması çok mu fazla var?
 


Herkese iyi, güzel günler. @Adem Helvacı hocam değişim üzerine gelen 65QN90A tv'yi biraz daha iyi incelediğimde tv'nin alt bölümünde ışık sızmaları mevcut. Gerçi ilk başta, panel hamojen testi yaptığım zaman sol ve sağ kenarlar gozüme hemen çarpmıştı ama alt orta bölüm sonradan oluştu sanırım. Bunlar için tekrar değişim sürecine gireyim mi hocam? Ayrıca görselleri ekte paylaşıyorum. Bu görsellerdeki sorunlarıda çıplak gözle tam anlamıyla göruyorum. Biliyorum 60bu8000 konusu üzerine başka bir tv'nin sorununu belki yazıyorum ama cevaplarsanız sevinirim.
@frknkrkmz sizde de bu sorunlar mevcut mu? Rica etsem sizde tv ile yaşadığınız sorunlarla ilgili görsel varsa paylaşabir misiniz? En azından karşılaştırma yapmış oluruz.
Ben bu tv nin MiniLED Va panel olduğuna inanmıyorum panel bildiğin IPS
 
Evet @frknkrkmz bey, sizleri ve @Adem Helvacı hocayı bilgilendiremedim ama samsung şuanlık sorun çıkarmadan değişimi onayladı. Muadil birimin aynı veya farklı bir tv teklifi için beni tekrar aramasını bekliyorum. Bu süreçte olması gereken ve doğru yapılan şey, yeni tv ile değişim yapılana kadar şuanda kullandığımız tv'yi izlemeye devam etmemiz.
Herkese öncelikle iyi hafta sonları. Yazım biraz fazlasıyla uzun olacak ama deneyimimi sizlerle aktarmak isterim. En son değişim talebim samsung tarafından onaylanmıştı. Bu salı günüde servis beni arayıp değişim üzerine gelen yeni TV'nin kurulumunu yapacaklarını söyledi. Samsung aynı model 65QN90A'yı ellerinde olduğu için beni bilgilendirmeden direkt göndermiş servise. Asıl sorun malesef servis kurulumu yaptıktan sonra başladı. Kurulumu yaparken life testi, panel homojen testi yaptırdım. Life testi sıfır çıktı ama panel homojen testini yaptırmaya başladığımızda bir önceki tv'de olan sehim sorununun aynı şekilde bu tv'ninde alt bölümünde oldukça fazla olduğunu farkettim. Bunu servis yetkilisi'de gördü. Verdiği cevaba mı üzüleyim yoksa bir an önce kurulumu yapıp, uğraşmadan gitmek istemelerine mi? "Tv nin direkt led'lerden oluştuğunu ve bu sorunun normal olduğunu, fazla kafaya takmamam gerektiğini" söyledi.?Bende durumu anlayıp bilerek üstülemeden değişim yolu bana gözüktüğünü anlayıp kendilerine söyledim. Ben bu sorunların kağıda dökülmesini, belgelenmesini söyledim ama kendileri buna gerek olmadığını, bundan sonra samsung'la iletişime geçmeleri gerektiğini söylediler. Zaten yanlarındada servis fişi yoktu. Herhangi bir şeyde imzalamadım. Akşam üstü tv'yi biraz daha incelediğimde ne göreyim, fazlasıyla ölü pixel olduğunu farkettim. (Tespit ettiğim kadarıyla en az 12 tane) Aynı zamanda tam olarak ne olduğunu, leke mi toz mu? bilemediğim bir şey vardı panelde. Fotoğraflarını çektim. Mesai saati bittiği için hemen ertesi gün çarşamba günü samsung'u arayıp değişim talebinde bulundum. Ölü pixel, sehime ait olan fotoğraflarıda çektim. Servis perşembe günü gelip gerekli olan fotoğrafları çekeceklerini söylediler, bende tmm dedim. Servis yetkilileri gelip gerekli olan fotoğrafları çektiklerinde bu kadar çok ölü pixel, sehim olmasına şaşırdılar.(Bu gelen personel arkadaşlar, kurulum için gelen arkadaşlardan farklı kişilerdi). Fotoğrafları merkeze samsung'a göndereceklerini söylediler. Ertesi gün cuma günü samsung'u tekrar aradığımda fotoğrafların ulaştığını, değişim sürecinin devam ettiğini dile getirdiler. Bende bir önceki değişimlerden süreci bildiğim için zaten belli bir süre devam edeceğini biliyorum. Başımdan geçen olaylar silsilesi bunlar. Size detaylı olarak anlatıp, deneyimimi paylaşmak istedim. Ayrıca fotoğrafını çektiğim ölü pixel, sehim, ve ne olduğunu anlamadığım şeyin görsellerini'de ekte paylaşıyorum. Siz değerli arkadaşlarımın ve @Adem Helvacı hocamızın fikirlerinide alırsam çok sevinirim. "Özellikle diğer görsellerle birlikte paylaşacağım, çözemediğim görselle ilgili." Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20230429-WA0011.jpg
    IMG-20230429-WA0011.jpg
    15 KB · Görüntüleme: 24
  • IMG-20230429-WA0012.jpg
    IMG-20230429-WA0012.jpg
    66.2 KB · Görüntüleme: 21
  • IMG-20230429-WA0014.jpg
    IMG-20230429-WA0014.jpg
    142.7 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG-20230429-WA0015.jpg
    IMG-20230429-WA0015.jpg
    79.8 KB · Görüntüleme: 19
  • IMG-20230429-WA0016.jpg
    IMG-20230429-WA0016.jpg
    106 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG-20230429-WA0017.jpg
    IMG-20230429-WA0017.jpg
    112.4 KB · Görüntüleme: 21
  • IMG-20230429-WA0018.jpg
    IMG-20230429-WA0018.jpg
    41.3 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG-20230429-WA0020.jpg
    IMG-20230429-WA0020.jpg
    19.9 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG-20230429-WA0019.jpg
    IMG-20230429-WA0019.jpg
    43 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG-20230429-WA0013.jpg
    IMG-20230429-WA0013.jpg
    18.5 KB · Görüntüleme: 22
Herkese öncelikle iyi hafta sonları. Yazım biraz fazlasıyla uzun olacak ama deneyimimi sizlerle aktarmak isterim. En son değişim talebim samsung tarafından onaylanmıştı. Bu salı günüde servis beni arayıp değişim üzerine gelen yeni TV'nin kurulumunu yapacaklarını söyledi. Samsung aynı model 65QN90A'yı ellerinde olduğu için beni bilgilendirmeden direkt göndermiş servise. Asıl sorun malesef servis kurulumu yaptıktan sonra başladı. Kurulumu yaparken life testi, panel homojen testi yaptırdım. Life testi sıfır çıktı ama panel homojen testini yaptırmaya başladığımızda bir önceki tv'de olan sehim sorununun aynı şekilde bu tv'ninde alt bölümünde oldukça fazla olduğunu farkettim. Bunu servis yetkilisi'de gördü. Verdiği cevaba mı üzüleyim yoksa bir an önce kurulumu yapıp, uğraşmadan gitmek istemelerine mi? "Tv nin direkt led'lerden oluştuğunu ve bu sorunun normal olduğunu, fazla kafaya takmamam gerektiğini" söyledi.?Bende durumu anlayıp bilerek üstülemeden değişim yolu bana gözüktüğünü anlayıp kendilerine söyledim. Ben bu sorunların kağıda dökülmesini, belgelenmesini söyledim ama kendileri buna gerek olmadığını, bundan sonra samsung'la iletişime geçmeleri gerektiğini söylediler. Zaten yanlarındada servis fişi yoktu. Herhangi bir şeyde imzalamadım. Akşam üstü tv'yi biraz daha incelediğimde ne göreyim, fazlasıyla ölü pixel olduğunu farkettim. (Tespit ettiğim kadarıyla en az 12 tane) Aynı zamanda tam olarak ne olduğunu, leke mi toz mu? bilemediğim bir şey vardı panelde. Fotoğraflarını çektim. Mesai saati bittiği için hemen ertesi gün çarşamba günü samsung'u arayıp değişim talebinde bulundum. Ölü pixel, sehime ait olan fotoğraflarıda çektim. Servis perşembe günü gelip gerekli olan fotoğrafları çekeceklerini söylediler, bende tmm dedim. Servis yetkilileri gelip gerekli olan fotoğrafları çektiklerinde bu kadar çok ölü pixel, sehim olmasına şaşırdılar.(Bu gelen personel arkadaşlar, kurulum için gelen arkadaşlardan farklı kişilerdi). Fotoğrafları merkeze samsung'a göndereceklerini söylediler. Ertesi gün cuma günü samsung'u tekrar aradığımda fotoğrafların ulaştığını, değişim sürecinin devam ettiğini dile getirdiler. Bende bir önceki değişimlerden süreci bildiğim için zaten belli bir süre devam edeceğini biliyorum. Başımdan geçen olaylar silsilesi bunlar. Size detaylı olarak anlatıp, deneyimimi paylaşmak istedim. Ayrıca fotoğrafını çektiğim ölü pixel, sehim, ve ne olduğunu anlamadığım şeyin görsellerini'de ekte paylaşıyorum. Siz değerli arkadaşlarımın ve @Adem Helvacı hocamızın fikirlerinide alırsam çok sevinirim. "Özellikle diğer görsellerle birlikte paylaşacağım, çözemediğim görselle ilgili." Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkürler.
Bunların elinde sadece sorunlu TVler mi var acaba? Müşteriyi bir şekilde kandırıp işin içinden çıkıyorlar gibi. İade olarak gelen televizyonları yeniden paketleyip değişim için mi kullanıyorlar? Hadi ben şanslıyım ufak bir ışık sızması var tolere edilebilir de bu televizyonun başına üretimde lojistikte başına ne gelmiş? Üzüldüm sizin adınıza. Eğer ellerinde varsa qn90b isteyebilirsiniz belki kabul ederler yeterince mağdur ettiler zaten.
 
Bunların elinde sadece sorunlu TVler mi var acaba? Müşteriyi bir şekilde kandırıp işin içinden çıkıyorlar gibi. İade olarak gelen televizyonları yeniden paketleyip değişim için mi kullanıyorlar? Hadi ben şanslıyım ufak bir ışık sızması var tolere edilebilir de bu televizyonun başına üretimde lojistikte başına ne gelmiş? Üzüldüm sizin adınıza. Eğer ellerinde varsa qn90b isteyebilirsiniz belki kabul ederler yeterince mağdur ettiler zaten.
Kaliteli üretim yetmiyor. Kaliteli eleman da çalıştırmak gerekiyor. Adam gözümün önünde TV'yi yetkili servisin merdivenlerinden patır kütür hoplata hoplata indirdi. İçim acıdı. Panelindeki katmanlar yerinden oynadı mı, oynamadı mı. Başka bir şey oldu mu filan. Umurunda bile değildi. Arabaya koydu. Müşterinin evine götürdü.

Hangi markanın hangi servisi olduğunu yazmıştım ama sonra çekindim. İspat et derler. Edemem. Resim, video çekmedim. Bir de başımı belaya sokmayayım dedim. Marka ve servis ismini sonradan kaldırmıştım.
 
Bunların elinde sadece sorunlu TVler mi var acaba? Müşteriyi bir şekilde kandırıp işin içinden çıkıyorlar gibi. İade olarak gelen televizyonları yeniden paketleyip değişim için mi kullanıyorlar? Hadi ben şanslıyım ufak bir ışık sızması var tolere edilebilir de bu televizyonun başına üretimde lojistikte başına ne gelmiş? Üzüldüm sizin adınıza. Eğer ellerinde varsa qn90b isteyebilirsiniz belki kabul ederler yeterince mağdur ettiler zaten.
Bende sizin gibi düşünüyorum. Bu düşünceyi samsung muşteri hizmetlerine'de söyledim. Ellerindeki sorunlu TV'leri göndermiş olabilirler. Samsung'un sitesinde de zaten ürün stokta veya satışta'da gözükmüyor. Olmadı dediğiniz gibi üst modelini talep edeceğim. Tüketici olarak isteğimiz ürünün muhteşem olmasıda değil verdiğimiz paranın değerini görmek istiyoruz ama bu kadarda hata olması insanı üzüyor. Bu benzeri durumlar sadece bizi değil üreticileride üzmeli ve kendilerini bu yolda düzeltmeleri gerekir. Bir önceki tv'de sehim vardı ama en azından ölü pixel yoktu. Bunda her ikiside var.
 
Kaliteli üretim yetmiyor. Kaliteli eleman da çalıştırmak gerekiyor. Adam gözümün önünde TV'yi yetkili servisin merdivenlerinden patır kütür hoplata hoplata indirdi. İçim acıdı. Panelindeki katmanlar yerinden oynadı mı, oynamadı mı. Başka bir şey oldu mu filan. Umurunda bile değildi. Arabaya koydu. Müşterinin evine götürdü.

Hangi markanın hangi servisi olduğunu yazmıştım ama sonra çekindim. İspat et derler. Edemem. Resim, video çekmedim. Bir de başımı belaya sokmayayım dedim. Marka ve servis ismini sonradan kaldırmıştım.
Evet hakan bey, yetkili servis personelin çoğu bilgi açısından malesef yetersiz ve dikkatsiz. Tabi ki aralarında işini iyi yapanlarda var ama azınlıklar.
 
Oled ve Miniled dışında hangi marka/model olursa olsun bu sehimleri ışık sızmalarını normalleştirecekler galiba.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri