Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Samsung 65QN90C Ölü Piksel *Ürün Değişimi Yapıldı*

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

gencerkurt

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
30 May 2023
Mesajlar
3
Marka Model Bilgisi
Samsung 65QN90C
Selamlar,

Farklı markalar ile macera aramamak adına (Mevcut TV 13 yıllık bir samsung) Samsung 65QN90C TV aldım fakat servis kurulumu sırasında 12ayrı noktada Ölü Piksel (siyah renkte görünen küçük parlak noktalar vardı) , 1 bölgede de karartı şeklinde iz bulunmakta (buna yabancı cisim diye kayıt tuttular, özellikle beyaz renkte gözükmekte idi). Servis ekibi Servis formuna bunları işledi ve Değişim Talep edildi diye not düşüldü. Ayrıca fotoğraflar ve videolar çektiler. Tüm problemli yerlere de elektrik bantı ile işaretleme yaptılar. Yine Servis ekibi muhtemelen size hızlıca dönüş yaparlar ve yeni bir TV gönderirler dedi. Samsungu aradığımda bu talebin kendilerine geldiğini teknik ekibin bu konu ilgilendiklerini ilettiler.
Fakat soru şu teknik ekip ile hiç bir iletişim bilgisi yok. Aradığımda aciliyeti ilettik denilip duruyor. TV de kutulu vaziyette evimde yatıyor. Ne zaman dönüş yapılacağı ile ilgili de kimse cevap vermiyor. Konuyu nasıl takip etmem gerekiyor. Gerek hızlandırma, gerekse de süreç ile ilgili tavsiyeleriniz var mıdır?

Teşekkürler.
 

Teknik Soru Samsung 65QN90C Ölü Piksel *Ürün Değişimi Yapıldı*

Konu ile ilgili güncelleme paylaşayım.
Değişim sonuçlandı ve bugün yeni tv kuruldu.
2-3gün içerisinde gelir denmesine rağmen süreç yakşaık 1buçuk hafta sürdü.
Samsung müşteri hizmetlerine telefon ile ulaşmak çok kolay ve yaklaşımları iyi, Fakat ana problem gerçek muhattap ile görüşme şansınız olmuyor. TV ne zaman gelecek dediğimde ya da nereden öğrenirim dediğimde tek yaptıklar aciliyet notu aldık diyorlar sonrasında ne arayan ne soran. 1 kez süreç için bilgilendirme yaptılar onda da aciliyeti ilettik dediler, yani kısaca yine cevap yok.
Fakat ülke koşullarında haklarını yiyemem, telefonlar hemen açılıyor ve ilgisiz davranmıyorlar.
TV az önce kuruldu henüz çok incleyemedim ghosting, ışık sızması vb kontrolleri tam anlamı ile yapamadım...
Selamlar,

Farklı markalar ile macera aramamak adına (Mevcut TV 13 yıllık bir samsung) Samsung 65QN90C TV aldım fakat servis kurulumu sırasında 12ayrı noktada Ölü Piksel (siyah renkte görünen küçük parlak noktalar vardı) , 1 bölgede de karartı şeklinde iz bulunmakta (buna yabancı cisim diye kayıt tuttular, özellikle beyaz renkte gözükmekte idi). Servis ekibi Servis formuna bunları işledi ve Değişim Talep edildi diye not düşüldü. Ayrıca fotoğraflar ve videolar çektiler. Tüm problemli yerlere de elektrik bantı ile işaretleme yaptılar. Yine Servis ekibi muhtemelen size hızlıca dönüş yaparlar ve yeni bir TV gönderirler dedi. Samsungu aradığımda bu talebin kendilerine geldiğini teknik ekibin bu konu ilgilendiklerini ilettiler.
Fakat soru şu teknik ekip ile hiç bir iletişim bilgisi yok. Aradığımda aciliyeti ilettik denilip duruyor. TV de kutulu vaziyette evimde yatıyor. Ne zaman dönüş yapılacağı ile ilgili de kimse cevap vermiyor. Konuyu nasıl takip etmem gerekiyor. Gerek hızlandırma, gerekse de süreç ile ilgili tavsiyeleriniz var mıdır?

Teşekkürler.
Onarım değişim süreci 20 iş günü olması lazım
 
Selamlar,

Farklı markalar ile macera aramamak adına (Mevcut TV 13 yıllık bir samsung) Samsung 65QN90C TV aldım fakat servis kurulumu sırasında 12ayrı noktada Ölü Piksel (siyah renkte görünen küçük parlak noktalar vardı) , 1 bölgede de karartı şeklinde iz bulunmakta (buna yabancı cisim diye kayıt tuttular, özellikle beyaz renkte gözükmekte idi). Servis ekibi Servis formuna bunları işledi ve Değişim Talep edildi diye not düşüldü. Ayrıca fotoğraflar ve videolar çektiler. Tüm problemli yerlere de elektrik bantı ile işaretleme yaptılar. Yine Servis ekibi muhtemelen size hızlıca dönüş yaparlar ve yeni bir TV gönderirler dedi. Samsungu aradığımda bu talebin kendilerine geldiğini teknik ekibin bu konu ilgilendiklerini ilettiler.
Fakat soru şu teknik ekip ile hiç bir iletişim bilgisi yok. Aradığımda aciliyeti ilettik denilip duruyor. TV de kutulu vaziyette evimde yatıyor. Ne zaman dönüş yapılacağı ile ilgili de kimse cevap vermiyor. Konuyu nasıl takip etmem gerekiyor. Gerek hızlandırma, gerekse de süreç ile ilgili tavsiyeleriniz var mıdır?

Teşekkürler.
Öncelikle yaşadığınız sorundan dolayı geçmiş olsun. Ben de Samsung 65QN90C tv kullanıcısıyım. Benim tv'de de 2 ayrı yerde ölü piksel tespit ettim. Ancak değişim talebinde bulunmadım. Bu tv öncesi farklı modellerde değişimlerde yaşadığım durumlardan dolayı 2 piksel olmasına bile şükrediyorum. Ama sizin durumunuz tabi ki farklı, değişim isteğiniz kabul edileceğini düşünüyorum. Bana en geç 6-7 gün içinde geri dönüş sağlanmıştı. Ama bu süre zarfında bilgilendirme almak için samsungu belli aralıklarla aradım. Aynı zamanda size mesaj olarak arıza kaydı numarasınıda paylaşmışlardır. Oradan'da takipte bulunabilirsiniz. İnşallah en yakın zamanda değişim talebiniz kabul edilir. Değişim kabul edildikten sonraki süreç biraz daha hızlı ilerliyor.
 
Selamlar,

Dün akşam telefonla Samsung dan arandım. 2 ayrı teklif ile geldiler, birincisi değişim, ikincisi 7000küsür liralık bir geri ödeme yapabilecekleri ve panel vb. gerekli değişikliklerin yapılması şeklinde. Açıkçası tamire gönlüm el vermedi ve direk değişim yapılmasını istedim. Değişim ile ilgili tekrar aranacağımı ilettiler.
Ekranda bant yapıştırılmış tüm noktaların hemen üstündekiler ölü pikseller, Yeşil ekranda görünen ise yabancı cisim olarak gösterilen iz.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-05-31 at 11.45.30 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-31 at 11.45.30 (1).jpeg
    32.6 KB · Görüntüleme: 16
  • WhatsApp Image 2023-05-31 at 11.45.30.jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-31 at 11.45.30.jpeg
    27.5 KB · Görüntüleme: 14
Selamlar,

Dün akşam telefonla Samsung dan arandım. 2 ayrı teklif ile geldiler, birincisi değişim, ikincisi 7000küsür liralık bir geri ödeme yapabilecekleri ve panel vb. gerekli değişikliklerin yapılması şeklinde. Açıkçası tamire gönlüm el vermedi ve direk değişim yapılmasını istedim. Değişim ile ilgili tekrar aranacağımı ilettiler.
Ekranda bant yapıştırılmış tüm noktaların hemen üstündekiler ölü pikseller, Yeşil ekranda görünen ise yabancı cisim olarak gösterilen iz.
Değişim istediğinizi belirtmeniz güzel olmuş.
 
Selamlar,

Dün akşam telefonla Samsung dan arandım. 2 ayrı teklif ile geldiler, birincisi değişim, ikincisi 7000küsür liralık bir geri ödeme yapabilecekleri ve panel vb. gerekli değişikliklerin yapılması şeklinde. Açıkçası tamire gönlüm el vermedi ve direk değişim yapılmasını istedim. Değişim ile ilgili tekrar aranacağımı ilettiler.
Ekranda bant yapıştırılmış tüm noktaların hemen üstündekiler ölü pikseller, Yeşil ekranda görünen ise yabancı cisim olarak gösterilen iz.
Bence de kesin değişim talebinde bulunmanız en doğrusu olmuş.
 
Konu ile ilgili güncelleme paylaşayım.
Değişim sonuçlandı ve bugün yeni tv kuruldu.
2-3gün içerisinde gelir denmesine rağmen süreç yakşaık 1buçuk hafta sürdü.
Samsung müşteri hizmetlerine telefon ile ulaşmak çok kolay ve yaklaşımları iyi, Fakat ana problem gerçek muhattap ile görüşme şansınız olmuyor. TV ne zaman gelecek dediğimde ya da nereden öğrenirim dediğimde tek yaptıklar aciliyet notu aldık diyorlar sonrasında ne arayan ne soran. 1 kez süreç için bilgilendirme yaptılar onda da aciliyeti ilettik dediler, yani kısaca yine cevap yok.
Fakat ülke koşullarında haklarını yiyemem, telefonlar hemen açılıyor ve ilgisiz davranmıyorlar.
TV az önce kuruldu henüz çok incleyemedim ghosting, ışık sızması vb kontrolleri tam anlamı ile yapamadım.
Fikirleriniz için teşekkürler
 
Çözüm
Konu ile ilgili güncelleme paylaşayım.
Değişim sonuçlandı ve bugün yeni tv kuruldu.
2-3gün içerisinde gelir denmesine rağmen süreç yakşaık 1buçuk hafta sürdü.
Samsung müşteri hizmetlerine telefon ile ulaşmak çok kolay ve yaklaşımları iyi, Fakat ana problem gerçek muhattap ile görüşme şansınız olmuyor. TV ne zaman gelecek dediğimde ya da nereden öğrenirim dediğimde tek yaptıklar aciliyet notu aldık diyorlar sonrasında ne arayan ne soran. 1 kez süreç için bilgilendirme yaptılar onda da aciliyeti ilettik dediler, yani kısaca yine cevap yok.
Fakat ülke koşullarında haklarını yiyemem, telefonlar hemen açılıyor ve ilgisiz davranmıyorlar.
TV az önce kuruldu henüz çok incleyemedim ghosting, ışık sızması vb kontrolleri tam anlamı ile yapamadım.
Fikirleriniz için teşekkürler
Geçmiş olsun dileklerimizle.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri