- Marka Model Bilgisi
- Samsung 65QN90C
Selamlar,
Farklı markalar ile macera aramamak adına (Mevcut TV 13 yıllık bir samsung) Samsung 65QN90C TV aldım fakat servis kurulumu sırasında 12ayrı noktada Ölü Piksel (siyah renkte görünen küçük parlak noktalar vardı) , 1 bölgede de karartı şeklinde iz bulunmakta (buna yabancı cisim diye kayıt tuttular, özellikle beyaz renkte gözükmekte idi). Servis ekibi Servis formuna bunları işledi ve Değişim Talep edildi diye not düşüldü. Ayrıca fotoğraflar ve videolar çektiler. Tüm problemli yerlere de elektrik bantı ile işaretleme yaptılar. Yine Servis ekibi muhtemelen size hızlıca dönüş yaparlar ve yeni bir TV gönderirler dedi. Samsungu aradığımda bu talebin kendilerine geldiğini teknik ekibin bu konu ilgilendiklerini ilettiler.
Fakat soru şu teknik ekip ile hiç bir iletişim bilgisi yok. Aradığımda aciliyeti ilettik denilip duruyor. TV de kutulu vaziyette evimde yatıyor. Ne zaman dönüş yapılacağı ile ilgili de kimse cevap vermiyor. Konuyu nasıl takip etmem gerekiyor. Gerek hızlandırma, gerekse de süreç ile ilgili tavsiyeleriniz var mıdır?
Teşekkürler.
Farklı markalar ile macera aramamak adına (Mevcut TV 13 yıllık bir samsung) Samsung 65QN90C TV aldım fakat servis kurulumu sırasında 12ayrı noktada Ölü Piksel (siyah renkte görünen küçük parlak noktalar vardı) , 1 bölgede de karartı şeklinde iz bulunmakta (buna yabancı cisim diye kayıt tuttular, özellikle beyaz renkte gözükmekte idi). Servis ekibi Servis formuna bunları işledi ve Değişim Talep edildi diye not düşüldü. Ayrıca fotoğraflar ve videolar çektiler. Tüm problemli yerlere de elektrik bantı ile işaretleme yaptılar. Yine Servis ekibi muhtemelen size hızlıca dönüş yaparlar ve yeni bir TV gönderirler dedi. Samsungu aradığımda bu talebin kendilerine geldiğini teknik ekibin bu konu ilgilendiklerini ilettiler.
Fakat soru şu teknik ekip ile hiç bir iletişim bilgisi yok. Aradığımda aciliyeti ilettik denilip duruyor. TV de kutulu vaziyette evimde yatıyor. Ne zaman dönüş yapılacağı ile ilgili de kimse cevap vermiyor. Konuyu nasıl takip etmem gerekiyor. Gerek hızlandırma, gerekse de süreç ile ilgili tavsiyeleriniz var mıdır?
Teşekkürler.