Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Önerisi Samsung Beyaz Eşya Hakkındaki Görüşleriniz

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Merhaba ben Samsung’un televizyonlarından memnunum fakat WD10T654DBN1AH model numaralı kurutmalı çamaşır makinesini kullanıyorum ve hiç memnun değilim. Makineyi daha 1 yıldır kullanıyorum, ilk geldiği günden bu yana sıkmaya geçtiğinde çok gürültülüydü ve zaman zaman hareket ediyordu. Servis gelip bir problem olmadığını söyledi ve gitti ben de kullanmaya devam ettim. Son yıkamada ise ön kapağından su kaçırmaya başladığını fark ettim ve tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Samsung ürün değişimine pek sıcak bakan bir firma değil bu yüzden servis ile uğraşmadım. Daha fazla uzatmadan tavsiyem Samsung beyaz eşya almayın.

Fiat egea 1 milyon araç üretti 100 bin tanesi sorunlu çıktı bu fiat markası kötümü demek ?
 
Ayrıca 7 Yıl değil 20 yıl uluslar arası garanti sahip.

3 yıl standart garantisi var. +4 yıl daha uzatarak toplam 7 yıl ürün garantisi veriyorlar. 20 yıl Motor garantisidir.
 
3 yıl standart garantisi var. +4 yıl daha uzatarak toplam 7 yıl ürün garantisi veriyorlar. 20 yıl Motor garantisidir.
eee tamamda motor sök çöpe at :) gerisi birşey değilki ?

Motor kendisi önemli olan 2 tane plastik kartın garantisi ne önemi var ?

2 yıl dolar dolmaz motor gümleyen totoş arçelik vestel çok gördüm.
 
sana 5 kişin telefon yollarım :) istersen ara konuş 7 gün 8 günde motor duman çıkması ve bozulması :)
Ben de sana bilgisayarda ram arızası yaşayan 5 kişi yollayabilirim ancak servise gelen 5000 kişi içinden 5 kişide arıza veriyorsa ve bunları tanıyorsanız, bu arızanın oluşma sıklığının düşük olduğu gerçeğini değiştirmez.
 
Ben de sana bilgisayarda ram arızası yaşayan 5 kişi yollayabilirim ancak servise gelen 5000 kişi içinden 5 kişide arıza veriyorsa ve bunları tanıyorsanız, bu arızanın oluşma sıklığının düşük olduğu gerçeğini değiştirmez.
Tabiki orası öyle ama motor güvenen bir firma sonuç olarak :)
Bu arada biz ram sorunu hemen hemen hergün yaşıyoruz geçen hafta DDR4 ECC ram aldık 900adet 350 tanesi arızalı çıktı yolladık geri :)
 
Tabiki orası öyle ama motor güvenen bir firma sonuç olarak :)
Bu arada biz ram sorunu hemen hemen hergün yaşıyoruz geçen hafta DDR4 ECC ram aldık 900adet 350 tanesi arızalı çıktı yolladık geri :)
Aldığınız yeri kontrol etmenizi öneririm. Ben datacenterda çalışırken değişik zamanlarda 35 bin sunucunun gelip gittiğine, 200 bin üzeride ECC ram gelip gittiğine şahit oldum. Ram arızası oranı binde 1 bile değildir.
 
Aldığınız yeri kontrol etmenizi öneririm. Ben datacenterda çalışırken değişik zamanlarda 35 bin sunucunun gelip gittiğine, 200 bin üzeride ECC ram gelip gittiğine şahit oldum. Ram arızası oranı binde 1 bile değildir.
Bu arada adem hoca çok sık kompresör arızalı gördü ve video çekdi :) özellikle arçelikde.
 
Kesinlikle samsung marka beyaz eşya tavsiye etmiyorum 2.5 ay önce samsung çamaşır makinesi aldım kurutmaya geçince çok ses yapıyor içinde parça kopacak gibi vuruyor samsung genel merkez kendi bozuk makinelerini sıfır diye satıyor ve sonrasında arkasında durmuyor amortisör arızalı dediler sıfır makineyi dağıttılar ama sorunuda çözmediler makineyide geri almadılar size arçelik ve profilo markasını tavsiye ediyorum,
 
Kesinlikle samsung marka beyaz eşya tavsiye etmiyorum 2.5 ay önce samsung çamaşır makinesi aldım kurutmaya geçince çok ses yapıyor içinde parça kopacak gibi vuruyor samsung genel merkez kendi bozuk makinelerini sıfır diye satıyor ve sonrasında arkasında durmuyor amortisör arızalı dediler sıfır makineyi dağıttılar ama sorunuda çözmediler makineyide geri almadılar size arçelik ve profilo markasını tavsiye ediyorum,
Tüketici Hakem Heyeti'ne verin firmayı neden mağdur olarak kaldınız? Siz uğraşacağınıza devlet uğraşsın.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri