Merhaba,
Amazon.com üzerinden 21Mart 2024 tarihinde resmi Braun satıcısından aldığımız "Braun IPL Silk·expert Pro 3" cihazı atış yapmama problemi nedeni ile 20 Mayıs 2024 tarihinde servise teslim edildi. Servis 3 Haziran 2024 tarihinde benim aramalarım sonucu ( herhangi bir bilgilendirme yapılmadı) ürünün değişim onayı alındığını Braun tarafından yeni ürün yollanacağını belirtti. Ancak bugün itibari (27 Haziran 2024) ile 1 ay 7 gündür hala ürünüm gelmiş ve tarafıma verilmiş değil. Servis tarafından sürekli Braun yeni ürünü hala göndermedi yok yurt dışından gelecek vs. denerek oyalanmaktayım.
Tüketici kanunlarına göre para iadesi vs ne gibi haklarım var? Nasıl bir yol izleyebilirim?
Amazon.com üzerinden 21Mart 2024 tarihinde resmi Braun satıcısından aldığımız "Braun IPL Silk·expert Pro 3" cihazı atış yapmama problemi nedeni ile 20 Mayıs 2024 tarihinde servise teslim edildi. Servis 3 Haziran 2024 tarihinde benim aramalarım sonucu ( herhangi bir bilgilendirme yapılmadı) ürünün değişim onayı alındığını Braun tarafından yeni ürün yollanacağını belirtti. Ancak bugün itibari (27 Haziran 2024) ile 1 ay 7 gündür hala ürünüm gelmiş ve tarafıma verilmiş değil. Servis tarafından sürekli Braun yeni ürünü hala göndermedi yok yurt dışından gelecek vs. denerek oyalanmaktayım.
Tüketici kanunlarına göre para iadesi vs ne gibi haklarım var? Nasıl bir yol izleyebilirim?