Evet, uzun süre sonra tekrar merhaba.Merhabalar.
Maraşta yaşanan depremde, Bursa'dan gidecek arama kurtarma ekibine dahil olmak üzere, 6 Şubat akşamı İzmir'den Bursa'ya Kuzey Otobanı üzerinden tam zamanlı yaşadığımız karavanımızla hareket ettik.
Girişte ve çıkışta ekranlar kapalı olduğundan ve çıkış gişesinde de bariyer açık olduğundan depremde ücretsiz oldu herhalde diyerek geçişimizi yaptık.
Eşimle birlikte Bursa Valiliğinden görevlendirme yazısında isimlerlerimiz de yer alıyor.
Herhangi bir haberimiz yoktuk ve
aradan 45 gün sonra, 25 Mart'ta bir sms geldi. İhlalli geçiş nedeniyle geçiş ücreti ve 4 katı cezanız bulunmaktadır diye. Tabi şok olduk, 1712TL.
Otoyol A.Ş'yi arayıp yukarıda saydığımız nedenleri aktarıp, görevlendirme yazısını da iletip kayıt açtırdım. Cezanın 45 gün sonra haber edildiğini de aktardım. Cezanın silinmesini, geçiş ücretini ödeyebileceğimizi ifade ettik.
Lakin o günden bu güne sık sık arayıp acil notu iletmemize rağmen tek aldığımız yanıt, 'ilgili birim başvurunuzu inceliyor' oldu.
Cimer'den de başvurduk.
Halen bir ilerleme kaydedemedik.
Bu konuda ne yapabiliriz?
Tecrübeleriniz nelerdir?
Otoyol A.S çağrı merkezi üzerinden talep oluşturma, cimer üzerinden kayıtta bulunma, Bursa'daki Kamu Özel Sektör Ortaklığı Bölge Müdürlüğü'ne itiraz dilekçesi gibi uzun süren ve cevap alamadığım ilk iki girişim sonrası, müdürlükteki dilekçeme günlerden sonra geçtiğimiz hafta içi geri dönüş alabildim.
Yaptığım itiraz kabul gördü ve sadece geçiş ücreti ödeyeceğimi, cezanın silineceğini tarafıma ilettiler.
Mart sonundan bu yana sabırla ve ısrarla Otoyol A.S çağrı merkezi aramalarım, Cimer üzerinden talebim hiç bir mana içermemiş olacak ki, dilekçe verince çözüldü olay.
Her neyse.
Hayırlı olsun hanemize.