İyi çalışmalar adem bey ben yaklaşık 4 ay önce tcl marka 65c725 model bir tv aldım media markt dan kurulumu yapıldı 2-3 gün sonra tv de akşam izlerken vertical banding dikey gölgelenme tespit ettim servis kaydı oluşturdum ilk gelen servis bu cihazda Bi sıkıntı yok dedi kayıtlara problem yok diye iletti merkeze bende başka bir servis daha istedim geldi arkadaş evet abi cihazda dikey çizgiler var dedi ve iade değişim kaydı oluşturdu 1 hafta içinde değişim kararı geldi bu süreçte kolay olmadı zorladılar tabi ısrar edince verdiler değişim kararını buraya kadar normal ondan sonra tv yi aldığımMağazaya gittim önce ellerinde olmadığı başka cihazlar önerebikeceklerini söylediler tabi önerdikleri cihazlar 6 7 bin fark vereceksiniz diye yada para iade dediler yaklaşık bir hafta sonra mağaza kayseri mağazada bir adet bulduklarını söyledi 2 ci aynı model tv geldi kurulumu oldu 2 yada 3 gün sonra bu cihazda da donma ve kendiliğinden kapanmalar başladı servis kaydı oluşturdum tekrardan servis geldi cihazı aldı gitti 2 gün sonra durumu nedir cihazın diye aradım bana dedikleri ana kart arızalı cihazın dendi değişim iade kaydı oluşturduk merkeze dediler bu ikinci cihazda arızalı çıktı tcl merkezi ile karşı karşıya kaldık yaklaşık 5-6 gündür değişim onayı bekledim bu arada arıyorum hergün ve bugün dönüş sağlandı merkezden 2 ci cihazda arızalı olduğu için telafisini beklerken bana bir bayan şunları söyledi üstlerimizin size bir teklifi var para iadesi kabul ederseniz para iadenizi yapabiliriz diye konuştu bende haklı olarak 4 ay önce aldığımda 20.000 tl olan cihaz şuan 24-25 binBandında dedim benim zararımı üst yetkililerini sorarmısın karşılayacaklarmı diye sordum kabul etmedim tabi yani bizim markamız kullanmayın diyorsunuz bana dedim tcl merkez değişime yanaşmadı direk para iadesiyle geldiler bana cihazıma 2bin küsür kaskoda yaptırdım oda cabası ozaman siz üst yetkililerini şunu iletirmisiniz dedim bu model tv deponuzda yokmu da direk para iadesi teklif ediyor bana dedim ve sizin üstünüz çok zeki biz tüketiciler saf gibimi görüyor onuda sorarmısın lütfen dedim aldığım modeli bana karşılayamıyorsa üst modeliyle değişim istiyorum diye iletin üstünüze dedim çok gerildim inanın sizi takip etmeye başlamıştım yorumlarınızı ve video larınızı bana yol gösterebileceğinizi düşündüğüm için yazıyorum 2 sefer tv mağduru olarak bana 4 ayın sonunda para iadesi teklifi ettiler sonra 1 saat sonra servisten aradılar değişim onaylanmamış ya ana kart tamiri yada para iadesi olarak onaylamışlar kaydı 2 ci tv yeni daha 3 günlük televizyonu tamire zorluyorlar bu konuda tabi şuanTcl merkezden bayan üstüne iletticem dedi bir üst modelle değişimini istiyorum dediğimi onlardanda cevap bekliyorum benim eğer tv min aynısını temin etmiyorlarsa 4 5bin zararla almalımıyım para iadesini yada bir üst model isteme hakkım varmıdır saygılar biraz uzun oldu sizin yönlendirmenize ihtiyacım var hayırlı akşamlar ilk cihazın problemli resminde gönderiyorum