Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tcl 65 c 725 tcl mağduriyet

Ahmetmavier

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
3 Şub 2023
Mesajlar
23
İyi çalışmalar adem bey ben yaklaşık 4 ay önce tcl marka 65c725 model bir tv aldım media markt dan kurulumu yapıldı 2-3 gün sonra tv de akşam izlerken vertical banding dikey gölgelenme tespit ettim servis kaydı oluşturdum ilk gelen servis bu cihazda Bi sıkıntı yok dedi kayıtlara problem yok diye iletti merkeze bende başka bir servis daha istedim geldi arkadaş evet abi cihazda dikey çizgiler var dedi ve iade değişim kaydı oluşturdu 1 hafta içinde değişim kararı geldi bu süreçte kolay olmadı zorladılar tabi ısrar edince verdiler değişim kararını buraya kadar normal ondan sonra tv yi aldığımMağazaya gittim önce ellerinde olmadığı başka cihazlar önerebikeceklerini söylediler tabi önerdikleri cihazlar 6 7 bin fark vereceksiniz diye yada para iade dediler yaklaşık bir hafta sonra mağaza kayseri mağazada bir adet bulduklarını söyledi 2 ci aynı model tv geldi kurulumu oldu 2 yada 3 gün sonra bu cihazda da donma ve kendiliğinden kapanmalar başladı servis kaydı oluşturdum tekrardan servis geldi cihazı aldı gitti 2 gün sonra durumu nedir cihazın diye aradım bana dedikleri ana kart arızalı cihazın dendi değişim iade kaydı oluşturduk merkeze dediler bu ikinci cihazda arızalı çıktı tcl merkezi ile karşı karşıya kaldık yaklaşık 5-6 gündür değişim onayı bekledim bu arada arıyorum hergün ve bugün dönüş sağlandı merkezden 2 ci cihazda arızalı olduğu için telafisini beklerken bana bir bayan şunları söyledi üstlerimizin size bir teklifi var para iadesi kabul ederseniz para iadenizi yapabiliriz diye konuştu bende haklı olarak 4 ay önce aldığımda 20.000 tl olan cihaz şuan 24-25 binBandında dedim benim zararımı üst yetkililerini sorarmısın karşılayacaklarmı diye sordum kabul etmedim tabi yani bizim markamız kullanmayın diyorsunuz bana dedim tcl merkez değişime yanaşmadı direk para iadesiyle geldiler bana cihazıma 2bin küsür kaskoda yaptırdım oda cabası ozaman siz üst yetkililerini şunu iletirmisiniz dedim bu model tv deponuzda yokmu da direk para iadesi teklif ediyor bana dedim ve sizin üstünüz çok zeki biz tüketiciler saf gibimi görüyor onuda sorarmısın lütfen dedim aldığım modeli bana karşılayamıyorsa üst modeliyle değişim istiyorum diye iletin üstünüze dedim çok gerildim inanın sizi takip etmeye başlamıştım yorumlarınızı ve video larınızı bana yol gösterebileceğinizi düşündüğüm için yazıyorum 2 sefer tv mağduru olarak bana 4 ayın sonunda para iadesi teklifi ettiler sonra 1 saat sonra servisten aradılar değişim onaylanmamış ya ana kart tamiri yada para iadesi olarak onaylamışlar kaydı 2 ci tv yeni daha 3 günlük televizyonu tamire zorluyorlar bu konuda tabi şuanTcl merkezden bayan üstüne iletticem dedi bir üst modelle değişimini istiyorum dediğimi onlardanda cevap bekliyorum benim eğer tv min aynısını temin etmiyorlarsa 4 5bin zararla almalımıyım para iadesini yada bir üst model isteme hakkım varmıdır saygılar biraz uzun oldu sizin yönlendirmenize ihtiyacım var hayırlı akşamlar ilk cihazın problemli resminde gönderiyorum
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20221128_195542_edit_74838215442745.jpg
    IMG_20221128_195542_edit_74838215442745.jpg
    35.4 KB · Görüntüleme: 11
  • IMG_20221128_195526_edit_74146880808475.jpg
    IMG_20221128_195526_edit_74146880808475.jpg
    37.1 KB · Görüntüleme: 12
  • IMG_20221129_223029.jpg
    IMG_20221129_223029.jpg
    37.8 KB · Görüntüleme: 11
  • IMG_20221129_223038.jpg
    IMG_20221129_223038.jpg
    37.8 KB · Görüntüleme: 12
İyi çalışmalar adem bey ben yaklaşık 4 ay önce tcl marka 65c725 model bir tv aldım media markt dan kurulumu yapıldı 2-3 gün sonra tv de akşam izlerken vertical banding dikey gölgelenme tespit ettim servis kaydı oluşturdum ilk gelen servis bu cihazda Bi sıkıntı yok dedi kayıtlara problem yok diye iletti merkeze bende başka bir servis daha istedim geldi arkadaş evet abi cihazda dikey çizgiler var dedi ve iade değişim kaydı oluşturdu 1 hafta içinde değişim kararı geldi bu süreçte kolay olmadı zorladılar tabi ısrar edince verdiler değişim kararını buraya kadar normal ondan sonra tv yi aldığımMağazaya gittim önce ellerinde olmadığı başka cihazlar önerebikeceklerini söylediler tabi önerdikleri cihazlar 6 7 bin fark vereceksiniz diye yada para iade dediler yaklaşık bir hafta sonra mağaza kayseri mağazada bir adet bulduklarını söyledi 2 ci aynı model tv geldi kurulumu oldu 2 yada 3 gün sonra bu cihazda da donma ve kendiliğinden kapanmalar başladı servis kaydı oluşturdum tekrardan servis geldi cihazı aldı gitti 2 gün sonra durumu nedir cihazın diye aradım bana dedikleri ana kart arızalı cihazın dendi değişim iade kaydı oluşturduk merkeze dediler bu ikinci cihazda arızalı çıktı tcl merkezi ile karşı karşıya kaldık yaklaşık 5-6 gündür değişim onayı bekledim bu arada arıyorum hergün ve bugün dönüş sağlandı merkezden 2 ci cihazda arızalı olduğu için telafisini beklerken bana bir bayan şunları söyledi üstlerimizin size bir teklifi var para iadesi kabul ederseniz para iadenizi yapabiliriz diye konuştu bende haklı olarak 4 ay önce aldığımda 20.000 tl olan cihaz şuan 24-25 binBandında dedim benim zararımı üst yetkililerini sorarmısın karşılayacaklarmı diye sordum kabul etmedim tabi yani bizim markamız kullanmayın diyorsunuz bana dedim tcl merkez değişime yanaşmadı direk para iadesiyle geldiler bana cihazıma 2bin küsür kaskoda yaptırdım oda cabası ozaman siz üst yetkililerini şunu iletirmisiniz dedim bu model tv deponuzda yokmu da direk para iadesi teklif ediyor bana dedim ve sizin üstünüz çok zeki biz tüketiciler saf gibimi görüyor onuda sorarmısın lütfen dedim aldığım modeli bana karşılayamıyorsa üst modeliyle değişim istiyorum diye iletin üstünüze dedim çok gerildim inanın sizi takip etmeye başlamıştım yorumlarınızı ve video larınızı bana yol gösterebileceğinizi düşündüğüm için yazıyorum 2 sefer tv mağduru olarak bana 4 ayın sonunda para iadesi teklifi ettiler sonra 1 saat sonra servisten aradılar değişim onaylanmamış ya ana kart tamiri yada para iadesi olarak onaylamışlar kaydı 2 ci tv yeni daha 3 günlük televizyonu tamire zorluyorlar bu konuda tabi şuanTcl merkezden bayan üstüne iletticem dedi bir üst modelle değişimini istiyorum dediğimi onlardanda cevap bekliyorum benim eğer tv min aynısını temin etmiyorlarsa 4 5bin zararla almalımıyım para iadesini yada bir üst model isteme hakkım varmıdır saygılar biraz uzun oldu sizin yönlendirmenize ihtiyacım var hayırlı akşamlar ilk cihazın problemli resminde gönderiyorum

Merhaba; Hiç kimse sizi, Yasa ve Yönetmeliklerde seçimlik haklarınız mahfuz durumda iken kendi istedikleri seçime zorlayamaz.

Bu durum yorgunu yokuşa sürme politikasıdır. Ürünlerin sorunlu çıkması tüketicinin suçuymuş gibi ihaleyi de tüketici üzerine bırakıyorlar.

TV yi mevcut hali ile idareten kullanabilecek durumda mısınız? Önce bunu öğreneyim
 
Merhaba; Hiç kimse sizi, Yasa ve Yönetmeliklerde seçimlik haklarınız mahfuz durumda iken kendi istedikleri seçime zorlayamaz.

Bu durum yorgunu yokuşa sürme politikasıdır. Ürünlerin sorunlu çıkması tüketicinin suçuymuş gibi ihaleyi de tüketici üzerine bırakıyorlar.

TV yi mevcut hali ile idareten kullanabilecek durumda mısınız? Önce bunu öğreneyim
Öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim Şuan tv serviste kullanılabiliyor arada donuyor kendisini kapatıyor ama idare eder kullanım olarak
 
Öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim Şuan tv serviste kullanılabiliyor arada donuyor kendisini kapatıyor ama idare eder kullanım olarak
Tamam gayet güzel. Yasal süreci yürütürken ürünü kullanmaya devam edersiniz.
STOK YOK sorunu ile karşılaşmamak adına sitemizdeki yazımızı okumayı ve dilekçenizi o doğrultuda yazmayı ihmal etmeyiniz.

Birkaç kişi daha olursanız burada TCL Mağdurları kulübü açarsınız artık.

Unutmayın ki bu tarz firmalara ve markalara karşı en büyük kozunuz, birlik olmanızın size vereceği güçtür.

Kamuoyu baskısı bu ülkede her şeyi yaptırır.
 
Evet tek değiliz bu konuda banada 3. Değişimden sonra iade diretiyorlar. Şuan sanırım 3 kişi olduk.

Tepkinizi belli etmekten çekinmeyin.

Instagram tclelectronics hesabına girip en son gönderiye ingilizce olarak TR bilkom tcl ürünleri çoğunlukla hatalı ve sorun gidermekte kaçınıyorlar değişim yapmayıp iade alacaksınız diye diretiyorlar gibi ingilizce olarak tepkinizi gösterin.

Tcl'ye güvenimiz kalmadı yazın.

Onlarda ingilizce olarak sizinle iletişime geçip ülke ad soyad tel e posta bilgilerinizi isteyip yardımcı olmaya çalışıyorlar.

Bilkom ilgilenmiyor ise globale şikayet
Tamam gayet güzel. Yasal süreci yürütürken ürünü kullanmaya devam edersiniz.
STOK YOK sorunu ile karşılaşmamak adına sitemizdeki yazımızı okumayı ve dilekçenizi o doğrultuda yazmayı ihmal etmeyiniz.

Birkaç kişi daha olursanız burada TCL Mağdurları kulübü açarsınız artık.

Unutmayın ki bu tarz firmalara ve markalara karşı en büyük kozunuz, birlik olmanızın size vereceği güçtür.

Kamuoyu baskısı bu ülkede her şeyi yaptırır.
Tekrarda teşekkürler süreci buraya an ve an yazacağım yarın tcl merkezinin dönüşüne göre tüketici mahkemesine başrurumu yapacağım
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri